جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

حفاظ آهنی دیوار

حفاظ آهنی دیوار

حفاظ آهنی دیوار چیست؟
زمانی که می گوییم حفاظ آهنی در واقع منظور این است که این نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند.

به همین دلیل هم اغلب به آن ها حفاظ آهنی گفته می شود اما  و حفاظ پنجره نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به حفاظ آهنی نسبت می دهند.

شاید تصور شما از این نوع حفاظ ها این است که یک تکه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده است روی دیوار و یا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع زمانی که شما از این حفاظ ها استفاده می کنید می توانید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد.

در این بخش می خواهیم شما را با انواع حفاظ آهنی آشنا کنیم. 

 

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی یکی از انواع حفاظ های آهنی است که در طرح های مختلف وجود دارد.

در واقع این نوع حفاظ ها تا حد بسیار زیادی امنیت را برای شما ایجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نیز ناشی از تسمه های عمودی است.

به طور معمول این نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل تولید می شوند که البته نوع سه گل آن ها بیشتر مورد استفاده است. در طرح هایی که ارتقا یافته اند اما سه ردیف لوزی با چهارخم برای آنها وجود دارد که با  چهار چوب که برای رفع نقص های احتمالی تولید شده است.

این نوع تسمه ها به هم جوش داده می شوند و در عین اینکه زیبایی را دوچندان می کند طرح های جدید استحکام بیشتری را نیز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

حفاظ شاخ گوزنی

یکی از انواع مورد استفاده حفاظ آهنی است. امروزه همانطور که میدانید برای حفظ امنیت مکان های مختلف مانند منازل و همچنین مکان های تجاری از دوربین های مداربسته استفاده می شود.

البته هنوز هم استفاده از این نوه حفاظ ها و به ویژه حفاظ آهنی از سایرین مهم تر است چرا که گفته می شود امنیت را تضمین خواهد کرد.

علاوه بر این می توان حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ های بوته ای و همچنین حفاظ های آبشاری را نیز نام برد.

پیشنهاد ما به شما این است که امنیت ساختمان خود را با نصب حفاظ های آهنی تامین کنید.

حفاظ شاخ گوزنی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی اما ساختاری متفاوت نسبت به انواع دیگر حفاظ ها دارد و میتوان گفت که با نرده های قدیمی متفاوت است. آنچه باید بدانید این است که سر حفاظ های شاخ گوزنی بسیار نیز هستند که توسط افرادی جوش داده میشوند که در این زمینه متبحر اند.

این نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض های مختلف و همچنین رنگ های مختلف ساخته می شوند.

حفاظ شاخ گوزنی یک ظاهر زیبای دارد که به سر دیوار ساختمان ها یک جنبه امنیتی می دهد و به دلیل تراکم و همچنین تیز بودن باعث می شود که عبور از روی آنها غیر ممکن باشد.

حفاظ آهنی بوته ای دیوار

یکی دیگر از انواع حفاظ های آهنی، حفاظ بوته ای است.

شکل این نوع حفاظ ها معمولا به شکل یک بوته آهنی خواهد بود که با توجه به سختی هایی که دارد میتوان گفت که به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود.

این نوع حفاظ ها معمولا به شکل شاخه های پرپیچ و بسیار تیز هستند.

حفاظ نیزار دیوار

یکی دیگر از انواع حفاظ آهنی، حفاظ نیزار است که همانطور که از نام آن پیداست برای شما یک نیزار را تداعی خواهد کرد.

این نوع حفاظ ها در عین اینکه زیبایی را برای ساختمان شما ایجاد خواهند کرد برتری های خاصی نسبت به حفاظ شاخ گوزنی دارد که علاوه بر امنیت میتوان آن را یک دکوراسیون خوب و عالی نیز دانست.

نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که این نوع حفاظ ها باید توسط افرادی در این زمینه طراحی و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که کار جوش های آن ها نیز باید بسیار عالی انجام شود.

حفاظ لیلیوم دیوار

انواع بسیار دیگری از حفاظ آهنی نیز وجود دارد که برگرفته از الهامات طبیعت است.

در بین این انواع حفاظ ها، میتوان گفت حفاظ لیلیوم هم از جمله مهمترین هاست.

از نظر امنیتی می توان گفت که این نوع حفاظ ها دارای امنیت بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر حفاظ ها دارد.

این نوع حفاظ آهنی معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آمیزی می شود . محاسن بسیار و فوق العاده ای دارد که از جمله آنها میتوان به امکان گسترش از مرکز را می دهد که شما میتوانید توسط آن ارتفاع های دلخواه را فراهم می کند.

مزیت استفاده از حفاظ آهنی دیوار

حفاظ آهنی اما مزیت های بسیاری دارد و شما میتوانید با استفاده از آن ها امنیت را برای ساختمان خود تا حد زیادی برآورده کنید.

این نوع حفاظ ها در واقع به شما کمک می کنند تا با استفاده از قطعات آهنی خانه و ساختمان خود را حفظ کنید.

استفاده از حفاظ های آهنی در واقع یکی از آسان ترین و بهترین راه هایی است که میتوان توسط آن امنیت خانه خود را حفظ کنید.
این نوع حفاظ ها در عین اینکه امنیت بسیار خوبی به ساختمان شما می دهند، به شما این اجازه را می دهند که مقرون به صرفه تر عمل کنید و هزینه های مربوط به حفاظ را کمتر کنید.

با اینکه گفته می شود بهترین راه در این زمینه استفاده از دوربین مداربسته است اما همچنان هم میتوان گفت که این کار برای شما مانند خرید یک حفاظ آهنی نخواهد بود و امنیت را تا حد زیاد برای شما برطرف نخواهد کرد.

برای اطلاع بیشتر از انواع  حفاظ آکاردئونی  با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

09123649705

 

آیا نظافت منزل توسط خانم جوان ارائه می شود؟

خانه داری به معنای مدیریت کارهای خانه است، که در اداره یک خانواده انجام می شود. مانند نظافت منزل، پخت و پز، نگهداری خانه، خرید، لباسشویی و پرداخت قبض. این کارها ممکن است توسط اعضای خانواده یا افراد دیگری مانند: کارگر نظافت منزل، نظافتچی آقا، نظافت منزل توسط خانم جوان انجام گیرد.

افرادی که شما به عنوان کارگر نظافت منزل از طریق شرکت نظافت منزل استخدام نموده اید؛ باید آموزش دیده باشند. مجموعه "کاراباما" یکی از بهترین مجموعه های خدمات آنلاین می باشد. که به شما بهترین شرکت نظافت منزل در شهرتان را معرفی می کند. یکی از خدماتی که در مجموعه "کاراباما" ارائه می شود؛ نظافت ساختمان و نظافت منزل است. کارگر نظافت منزل شخصی است که برای مدیریت کارهای خانه و به دستور صاحب خانه استخدام می شود. وظیفه کارگر نظافت منزل انجام امور به دستور صاحبخانه است.

 

آیا نظافت منزل توسط خانم جوان ارائه می شود؟

آیا می خواهید نظافت منزل توسط خانم جوان انجام شود؟ "کاراباما" یک مجموعه از شرکت های نظافت منزل حرفه ای را در اختیار خود دارد که در آن افراد به دنبال نظافت در منطقه شما هستند. بسیاری از افراد فکر می کنند نظافت منزل توسط افراد میانسال ارائه می شود. اما بد نیست بدانید که نظافت منزل توسط خانم جوان بسیار بیشتر از سایر نظافتچی ها درخواست می شود.

 

02yk_t1.jpg

 

نظافت منزل توسط خانم جوان حرفه ای نه تنها به شما وقت آزاد بیشتری ارائه می دهد بلکه باعث کاهش استرس و بهبود سلامتی شما نیز خواهد شد! شاید تصور کنید که نظافت منزل توسط خانم جوان یک کار لوکس و برای افراد ثروتمند است. اما بهتر است دوباره فکر کنید. وقت شما و سلامتی شما بسیار با ارزش تر از هزینه استخدام یک نظافتچی خانم جوان است. بنابراین چه شما نظافت منزل خود را توسط خانم جوان و یا نظافتچی آقا انجام دهید. در زمان، سرمایه و سلامتی خود بهینه ترین تصمیم را گرفته اید.

 

کدام شرکت نظافت منزل بهتر است؟

ما با صدها شرکت نظافت منزل همکاری می کنیم، تا خدمات برتر ارائه دهیم. کارگران نظافت منزل در مجموعه ما در انواع پروژه ها مانند شستن فرش، شستن کاشی، حمام، آشپزخانه، نظافت ساختمان، نظافت راه پله، نظافت منزل و دیگر خدمات مربوط به نظافت، نوسازی و بهسازی خانه تخصص دارند. در بسیاری از موارد، ما چندین شرکت نظافت منزل به شما معرفی می کنیم. ما با پیدا کردن حرفه ای ترین و بهترین شرکتهای نظافت منزل به شما در انتخاب بهتر شرکت نظافت منزل یاری می کنیم. بنابراین شما می توانید از بین شرکت نظافت منزل حاضر در "کاراباما" بهترین گزینه خود را انتخاب نمایید.

 

در چه زمانی نظافتچی آقا پیشنهاد می شود

در برخی موارد که نیاز به کارگر نظافت منزل توسط شما ثبت می شود. در واقع شما برای کارهایی نیاز به کارگر نظافت منزل دارید که به قدرت بدنی بالا نیاز است. در چنین شرایطی پیشنهاد ما به شما نظافتچی آقا است. نظافتچی آقا در مواردی همانند: شستن پنجره، شستن فرش، شستن دیوارها و یا جابجایی وسایل سنگین بسیار مناسب است. بنابراین در برخی موارد که نیاز که نظافتچی برای کارهای سخت دارید از نظافتچی آقا بهره ببرید. نظافتچی آقا در مواردی که کار شما سخت و طاقت فرساست بسیار مناسب است.

 

 

نظافت ساختمان

نظافت ساختمان نقش زیادی در آسایش شما دارد. اما بسیاری از صاحب خانه ها به دلیل شیوه زندگی شلوغ و پر دغدغه خود زمان انجام نظافت ساختمان را ندارند. در "کاراباما" ما می دانیم که یک ساختمان تمیز ساختمانی شاد است، به همین دلیل ما مفتخریم که خدمات نظافت ساختمان را ارائه می دهیم.

ما می دانیم که هر ساختمان ترجیحات خاص خود را برای نظافت ساختمان دارد، بنابراین ما تمام درخواست های نظافت ساختمان شما را در بررسی می کنیم و چند نمونه از بهترین شرکت های نظافت ساختمان را به شما معرفی می کنیم. شما به سادگی می توانید درخواست نظافت ساختمان خود را از طریق سایت و یا اپلیکیشن "کاراباما" ثبت نمایید.

 

کاراباما ارائه دهنده خدمات کارگر نظافت منزل

"کاراباما" در کمترین زمان ممکن چندین کارگر نظافت منزل که در نوع درخواست شما تخصص دارند را به شما معرفی می کند. به این معنی که شما می توانید شرکت نظافت منزل ارائه شده توسط اپلیکیشن را با هم مقایسه و برآورد نمایید. بعد از مقایسه انتخاب می کنید که کدام نظافتچی برای شما مناسب تر است. "کاراباما" شما را به نظافتچی واجد شرایط شما متصل می کند. اما در صورتی که از خدمات ارائه شده توسط شرکت نظافت منزل به طور کامل رضایتمند نیستید نیازی نیست با نظافتچی مربوطه کار را ادامه دهید. در یک ساعت اول کار می توانید انتخاب کنید که نظافتچی کار شما را به خوبی انجام می دهد یا خیر! ما همیشه سعی در بهتر شدن و ارائه بهتر و بهینه تر خدمات به شما همشهریان عزیز را داریم.

 

منبع:

https://cs.byu.edu/job-posting/%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86

 

اموال مشمول مالیات بر ارث

مالیات بر ارث

مالیات بر ارث چیست؟

مالیات بر ارث ، مالیاتی است که به ماترک متوفی تعلق می‌گیرد. وراث برای تقسیم ماترک و انتقال اموال، نیاز به گواهی واریز مالیات بر ارث دارند و این گواهی پس از تشکیل پرونده، ارایه اظهارنامه و پرداخت مالیات، توسط اداره امور مالیاتی محل سکونت متوفی صادر می‌شود.

هرگاه در نتیجه فوت شخصی، مالی از متوفی به ورثه برسد، ورّاث یا نماینده قانونی آنها موظفند ظرف مدت 6 ماه از تاریخ فوت متوفی، به سازمان امور مالیاتی محل سکونت مرحوم یا مرحومه مراجعه و با ارائه اسناد مربوطه، صورت اموال و بدهی های وی را در اظهارنامه مخصوص مالیات بر ارث گزارش نمایند.

وراث باید باید نسبت به اخذ انحصار وراثت اقدام نموده و پس از آن به دریافت مفاصاحساب مالیات بر ارث مبادرت ورزند.

اموال مشمول مالیات بر ارث

اموال مشمول مالیات بر ارث ، عبارت است از کلیه ماترک واقع در ایران یا خارج از ایران اعم از منقول و غیرمنقول و مطالبات قابل وصول و حقوق مالی پس از کسر هزینه کفن و دفن در حدود عرف و عادت و واجبات مالی و عبادی در حدود قواعد شرعی و دیون محقق متوفی

u65k_a3.jpg

اموال معاف از مالیات بر ارث

معافیت های مالیات بر ارث عبارت اند از :

وجوه بازنشستگی، وظیفه و پس‌انداز خدمت و مزایای پایان خدمت، مطالبات مربوط به خسارت اخراج، بازخرید خدمت، مرخصی استحقاقی استفاده‌نشده، بیمه‌های اجتماعی و نیز وجوه پرداختی توسط موسسات بیمه یا بیمه‌گزار یا کارفرما از قبیل: انواع بیمه‌های عمر و زندگی، خسارت فوت و همچنین دیه و مانند آن‌ها حسب مورد که یکجا یا به طور مستمر به ورثه متوفی پرداخت می‌شود، معاف از مالیات بر ارث است.

همچنین اموالی که برای وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی و دستگاه‌هایی که بودجه آن‌ها به وسیله دولت تأمین می‌شود، شهرداری‌ها و بنیاد‌ها و نهاد‌های انقلاب اسلامی دارای مجوز معافیت از طرف حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، مورد وقف یا نذر یا حبس واقع شود، به شرط تأیید سازمان‌ها و مؤسسه‌های مذکور، از مالیات بر ارث معاف خواهند بود.

از جمله اموال دیگری که از مالیات بر ارث معاف خواهند بود، اثاث ‌البیت محل سکونت متوفی و نیز اموال شهدای انقلاب اسلامی نسبت به وراث طبقات اول و دوم است. البته تشخیص این موضوع که چه کسی شهید است، با بنیاد شهید خواهد بود.

به وکیل مالیاتی یا مشاور مالیاتی نیاز دارید؟

در صورت وجود هرگونه سوال در زمینه های مالیاتی می توانید با مشاوران مالیاتی فراز تماس بگیرید و مشاوره مالیاتی رایگان بگیرید!

همچنین می توانید به نشانی اینترنتی www.faraztax.com مراجعه نمایید.

 

قرنیز ام دی اف

فروشگاه درگاه نمایندگی و عامل فروش انواع قرنیز در شیراز

قرنیز چیست ؟ Cornice

در واقع قرنیز یک نوع مصالح ساختمانی است که در محل تلاقی و فاصله ما بین دیوار و کف کار می شود . کاربرد قرنیز هم برای زیبایی و جدا کردن بصری رنگ دیوار و اتاق استفاده می شود و هم در مواردی برای پوشاندن سیم برق و یا داکت سیم های تلفن و غیره . اما مهمترین مورد کاربرد قرنیز برای محافظت پای دیوار از نفوذ رطوبت به قسمت نازک کاری و نیز محافظت در برابر ضربه های ناشی از جابجا کردن وسایل و اسباب و اثاثیه است.

niyz_w1.jpg

قرنیز در انواع و اقسام و رنگ های مختلف وجود دارد و بنابر سلیقه مشتری و نیز باتوجه به دیگر مصالح و متریال مورد استفاده در اتاق یا سالن و جاهای دیگر ساختمان ، می توان از انواع سنگی ، چوبی ، MDF (ام دی اف )  یا PVC ( پی وی سی ) استفاده کرد.

 

قرنیز ام دی اف

قرنیز ام دی اف یکی از زیباترین و در عین حال با دوام ترین انواع قرنیز ها می باشد. قرنیز ام دی اف می تواند در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شده و قابلیت نصب بر روی انواع کف پارکت ، سرامیک و سنگ را دارد.

 

قرنیز MDF از ارتفاع ? سانتیمتر تا ?? سانتیمتر موجود است و ضخامت آنها ? و ?? میلیمتر می باشد. یکی از مهمترین مزیت های قرنیز ام دی اف نسبت به دیگر انواع ، این است که قرنیز ام دی اف دارای طرح چوب می باشد و دقیقا مانند چوب کلیه رگه ها  و رنگ های طبیعی چوب در ان قابل مشاهده است که نمای بسیار زیبا و طبیعی به منزل و ساختمان می دهد.

 

قرنیز در شیراز

فروشگاه درگاه عامل فروش انواع قرنیز ام دی اف در شیراز می باشد که توانسته با بزرگترین تولیدکنندگان قرنیز MDF  همکاری نماید.

راهنمای سرمایه گذاری؛ آیا بیت کوین برای سرمایه گذاری مناسب است؟

رپرتاژ ?

عنوان: راهنمای سرمایه گذاری؛ آیا بیت کوین برای سرمایه گذاری مناسب است؟

 

اگر دستی در بازار سرمایه گذاری داشته باشید و همیشه به دنبال یک بازار خوب با بازدهی بالا می گردید، قطعا تا به حال نام ارز های دیجیتال را شنیده اید. البته حتی اگر سرمایه گذار هم نیستید هیچ ایرادی ندارد، حتی اگر یک دلار پول دارید و می خواهید روی آن سرمایه گذاری، پس این مطلب برای شما نوشته شده است. 

پیش از آن که به سراغ اصل مطلب و یک سرمایه گذاری موفق برویم، در ابتدا توضیح کوتاهی در ارتباط با ارز های دیجیتال به شما می دهیم. 

sxea_z7.jpg

 

ارز دیجیتال چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده برای شما توضیح دهیم، ارز های دیجیتال نوعی از پول هستند که هیچ شکل فیزیکی از آن ها وجود ندارد و فقط به صورت دیجیتالی و در دستگاه های الکترونیک ما وجود دارند. 

شاید با خود فکر کنید که اصلا چه دلیلی دارد که برای پول فیزیکی که قابل لمس هست و آن را در جیب خود داریم یک جایگزین دیجیتالی درست شده است. جواب این سوال را به شما می گوییم. درست شدن ارز های دیجیتال دو هدف عمده را دنبال می کنند. یکی آن که با استفاده از این ارز ها شما به طور کاملا مستقیم با طرف مقابل خود در ارتباط هستید و دیگر نیاز نیست تا به موسسه های واسطه مانند بانک ها برای انتقال وجه خود اعتماد کنید. 

دلیل دوم که برای بسیاری از مردم کارایی بسیار بیشتری دارد جا به جایی ارز با خارج از کشور است. شاید فکر کنید که تنها در ایران است که جا به جایی پول و ارسال و دریافت آن به خارج از کشور بسیار دشوار و پیچیده است، اما باید بگوییم در سایر نقاط دنیا هم وضع همین است. در تمام نقاط دنیا مردم برای این که این دست کار ها را انجام دهند باید به صرافی ها رفته و پول خود را به صورت مستقیم و یا بعد از تبدیل کردن برای مقصد ارسال کنند. 

این موضوعی است که حتی کارت های اعتباری بین المللی هم تنوانسته اند آن را حل کنند زیرا هنوز هم کشور های زیادی وجود دارند که از خدمات این موسسات پشتیبانی نمی کنند. 

 

سوال بعدی که احتمالا برایتان پیش می آید این است که این ارز های دیجیتال چگونه به وجود می آیند؟ باید به شما بگوییم که این ارز های توسط فرآیندی به نام استخراج به دست می آیند. برعکس ارز های سنتی مانند دلار که بانک مرکزی تولید آن ها را بر عهده دارد، در ارز های دیجیتال همه می توانند ارز تولید کنند و از همین راه کسب درآمد کنند. برای انجام این کار نیاز به سخت افزار های با مشخصات مناسب است تا بتوانید استخراج سودآوری را داشته باشید. در ادامه به شما می گوییم اگر می خواهید خودتان دست به کار شده و ارز دیجیتال تولید کنید نیاز به چه کاری دارید. 

 

ارز بین المللی

همین امر باعث شد تا ایده ی ارز های دیجیتال به وجود آید. ارز هایی که هیچ محدودیت جغرافیایی ندارند و می توان آن ها را به تمام نقاط دنیا و به تمامی کشور ها ارسال کرد. درواقع ارز های دیجیتال بشر را به یک آرزوی دیرینه که پیدایش یک ارز بین المللی باشد نزدیک کرد. 

تمام این توضیحات باعث شد تا پس از عرضه ی این ارز ها مردم کم کم به سمت آن ها گرایش پیدا کنند. بسیاری از مردم متوجه پتانسیل بالای این ارز ها شدند و پول خود را تبدیل کرده و ارز دیجیتال خریدند. پس از مدتی شیب گرایش مردم به سوی این ارز ها تند تر شد و این ارز ها افزایش قیمت های شدیدی را به دلیل افزایش تقاضا تجربه کردند. 

سپس مردم متوجه یک پتانسیل نهفته در این ارز ها شدند و آن هم ارزش سرمایه گذاری در آن ها بود. 

مردم متوجه شدند می توانند دارایی خود را بر روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده و در این نوسانات قیمت سود های بسیار خوبی به دست آورند. پس از مدت کوتاهی بازار ارز های دیجیتال رسما به یک بازار سرمایه گذاری تبدیل شد و هر روزه افراد زیادی سود های بسیار بالایی را از این بازار به دست می آورند. 

 

 

مشاور ارز دیجیتال

احتمالا می دانید که هر سرمایه گذاری ریسک های خودش را دارد و ممکن است همان طور که در یک روز سود می کنید، روز دیگری روند بازار برعکس شده و سرمایه گذاری بسیار خوبی که داشتید به ضرر تبدیل شود. دقیقا در همین نقطه است که تفاوت یک فرد موفق و یک فرد شکست خورده مشخص می شود. یک فرد موفق می تواند با دریافت راهنمایی از افراد حرفه ای در بدترین شرایط بازار هم سود کند اما یک شخص ناموفق حتی در وضعیت خوب بازار هم با شانس می تواند سود به دست آورد. 

شما می توانید به راحتی از یک مشاور ارز دیجیتال کمک گرفته و مانند یک فرد حرفه ای کسب درآمد کنید و روزانه به سرمایه خود اضافه کنید. ارز های دیجیتال مانند بیت کوین می توانند بسیار سودآور باشند، اما اگر شما زمان مناسب را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. دریافت مشاوره بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگر می تواند به شما کمک کند تا زمان مناسب سرمایه گذاری را پیدا کنید و یک سرمایه گذاری موفق داشته باشید. فراموش نکنید که هیچ چیز بهتر از یک سرمایه گذاری موفق نمی تواند شما را خوش حال کند. 

اگر کمی درباره ارز های دیجیتال اطلاعات دارید و می خواهید خودتان ارز مورد نظرتان را استخراج کنید برای شما هم پیشنهاد بسیار خوبی داریم. شما می توانید از مشاوره استخراج بیت کوین استفاده کنید تا بتوانید بهینه ترین دستگاه های ممکن را تهیه کرده و با یک هزینه ی قابل قبول بیشترین مقدار ممکن را استخراج کنید. در ایران هم افراد زیادی هستند که هم اکنون به این کار مشغول هستند و روزانه تا چند صد دلار هم ارز دیجیتال استخراج می کنند. اما پیش از هر چیز نیاز است تا از مشاوره استخراج ارز دیجیتال استفاده کنید و با قوانین و مقررات و همچنین هزینه های پیش رو آگاهی کامل داشته باشید و سپس برای یک سرمایه گذاری رویایی اقدام کنید.