جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

قیمت ورق A283

قیمت ورق A283

 

ورق آلیاژ A283 نوعی ورق فولادی است که برای ساخت مخازن تحت فشار استفاده می شود ، از این رو نام این ورق در بازار به عنوان ورق مخزن شناخته می شود. قیمت ورق A283 در بازار بر اساس تولید کننده وزن استاندارد و مشخصات آن قابل بررسی است. برای خرید ورق آلیاژ A283 باید اطلاعاتی برای خرید این ورق آلیاژ مهم با کیفیت و قیمت مناسب کسب کنید. در ادامه ، در مورد خصوصیات فنی و مکانیکی ورق A283 صحبت خواهیم کرد و نحوه ساخت انواع ورق های فولادی را به شما خواهیم گفت. به ما بپیوند.

 

انواع ورق های استیل

در یک دسته بندی عمومی ، دو نوع ورق استیل وجود دارد. ورق های فولادی صنعتی و ساختمانی. ورق صنعتی معمولاً یک ورق آلیاژی است ، یعنی تغییراتی در ترکیب شیمیایی آن برای یافتن خواص خاص ایجاد شده است و معمولاً از آن در صنایع سنگین استفاده می شود. ورق های آلیاژی A515 ، A283 ، MO40 ، CK45 ، ST52 ، ST44 ، Delidor ، hardox ، A6 و ... را می توان نام برد.

 

ورق آلیاژ A283 بسیار شبیه ورق آلیاژ A516 است. اما باید بدانید که ورق A516 مقاومت بالاتری در برابر گرما دارد و در شرایط سخت از مقاومت بیشتری برخوردار است ، بنابراین ورق A283 بیشترین کاربرد را در مقایسه با ورق آلیاژ A516 دارد. از ویژگی های آن توانایی خمش بالا و حواس جوشکاری است. در کارخانه این ورق در چهار استاندارد و 4 درجه A ، B ، C و D تولید و عرضه می شود.

 

این استانداردها از نظر مقدار عناصر سازنده متفاوت هستند ، بنابراین ویژگیهای مکانیکی ، شیمیایی و فنی آنها نیز متفاوت است. بنابراین ، قیمت ورق A283 در گریدهای مختلف متفاوت است.

 

کارخانه های تولید ورق A283

مهمترین کارخانه های تولید ورق آلیاژ A283 در ایران کارخانه فولاد مبارکه در اصفهان ، کارخانه اکسین اهواز و فولاد کاویان است. اما بخشی از نیاز صنعت به این ورق آلیاژ از طریق واردات تأمین می شود. مشهورترین کارخانه های خارجی از کره ، اوکراین ، روسیه ، آلمان ، هلند و بلژیک. در کارخانه ها ، ورقهای آلیاژ مخزن معمولاً در چهار سنج و در ضخامتهای بین 5 تا 70 میلی متر تولید می شوند. عرض ورق های تولید معمولاً 1500 و 2000 میلی متر است. طول آنها حدود 6 متر است. این ورق استیل هم بصورت رول و هم بصورت ورق یا پارچه ساخته می شود.

 

کاربردهای ورق فولادی A283

گفتیم که این ورق استیل یکی از انواع ورق های آلیاژی است. به دلیل خصوصیات و مقاومت در برابر گرما و فشار به عنوان ورق مخزن نیز شناخته می شود. یکی از مهمترین کاربردهای ورق آلیاژ A283 در ساخت مخازن نفت و گاز استفاده می شود. ماشین آلات قطعات صنعتی و موارد مشابه. در صنعت سخت افزار و بازار ، این ورق به عنوان ورق نسوز یا ورق مخزن شناخته می شود. از دیگر کاربردهای ورق A283 درجه C می توان در ساخت تجهیزات صنعتی فلزی در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ، ساخت سیلندر برای انبارها و مخازن نفت و گاز ، ساخت تیرهای مختلف و تیرهای ورق محکم برای استفاده در استفاده کرد. ساخت پل و او ساخت ستون های نگهدارنده برای تمام سازه های فلزی سنگین و ساخت دکل های جرثقیل تلسکوپی و سقفی را یادآوری کرد.

 

خصوصیات فنی و مکانیکی ورق آلیاژ A283

ما به سراغ ترکیب شیمیایی فولاد A283 رفته و عناصر تشکیل دهنده آن را بررسی می کنیم. این فولاد در گریدهای مختلف عناصر کربن و سیلیکون ، منگنز ، فسفر و مس ساخته می شود. البته این بدان معنا نیست که عناصر دیگری ندارد ، اما سایر عناصر بسیار کوچک و قابل اغماض هستند.