جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

تربیت کودکان صبور در خانواده موفق


 

تربیت کودکان صبور در خانواده موفق

 

تمرین کردن صبوری در خانواده ، مثلا با کودک خود در صف باشید ، منتظرباشید تا نوبت تان شود .

برای کاری منتظر بمانید تا با شما تماس گرفته شود.

از کودکی از کودکان خواسته می شود که در محیط گروهی صبور باشند ؛ میزان صبر و شکیبایی آنها در بین همسالان خود تا حد زیادی به این بستگی دارد که آیا از آنها خواسته شده است در خانه صبوری کنند یا نه  ؛ برخی از کودکان (و بزرگسالان!) طبیعتاً صبورتر هستند ، اما صبر فضیلتی است که می توان آن را به شیوه های ساده در خانه آموزش داد. در اینجا چند روش وجود دارد.

 

تاخیرها را آموزش دهید :

 

به جای این که در اولین نگاه کردن به فرزند خود - چه او از اتاق خواب یا حمام برای توجه شما فریاد می زند- بشتابید ، بدانید که اگر ایمنی او در خطر نباشد ، کمی صبر کنید ، حتی ممکن است متوجه شوید که او مهارت های زندگی را با سرعت بیشتری فرا می گیرد ، از آرامش بخشیدن به خواب گرفته تا انجام کارهای  خود در حمام ، با صبر کردن به فرزند خود یادآور شوید.

 

قانون "بدون وقفه" را اجرا کنید :

 

احتمالا برایتان پیش آمده است که در حال صحبت کردن با فردی دیگر هستید و کودکتان بی وقفه شما را صدا میکند و هرچقدر به او میگویید صبر کن او متوجه حرف شما نمیشود و به کار خود ادامه میدهد ، پس زمان ان رسیده است که قانون صبر کردن را برای کودک خود در نظر بگیرید ؛ این به فرزند شما می گوید که او تنها فردی در جهان نیست که توجه شما را می طلبد و اینکه حرف مادر یا پدر را قطع کنید ، بی ادبی است.

 

فعالیتهایی را انجام دهید که صبر را نشان می دهد : کودکان اغلب مفاهیم ناملموس مانند ؛ صبر را از طریق مثالهای ملموس بهتر می آموزند.

برخی ایده ها: از کودکتان بخواهید بذر بکارد ، آن را آبیاری کنید و ببینید چقدر طول می کشد تا رشد کند. یا اگر پیش بینی یک روز خاص را دارید ، به فرزند خود اجازه دهید روزهای ماه را در تقویم به صورت شمارش معکوس مشخص کند.

 

صبر کودک محدودیت هایی دارد :

مهم است که به یاد داشته باشید ، اگرچه ما می خواهیم فرزندانمان بتوانند صبر را تمرین کنند ، اما یک شبه آموخته نمی شود. همچنین کودکان از همان میزان صبری برخوردار نیستند که ما بزرگسالان می توانیم از خود نشان دهیم.

 

حتی حرکات کوچک صبر  کودک خود را جشن بگیرید :

 

شاید این اولین باری باشد که فرزند شما وقتی صحبت می کنید صحبت شما را قطع نمی کند ، یا شاید او به خواهر یا برادر کوچکترش اجازه داد تا اسباب بازی مورد علاقه خود را بدون اینکه آن را از دست او خارج کند ،صبر کند تا به نوبتش بگیرد. صبر و حوصله هر چه هم کوچک باشد ، به فرزند خود اجازه دهید تا بداند چقدر به او افتخار می کنید. تقویت مثبت بهترین راه برای رشد یک فضیلت است و رفتار مورد نظرخود را از شما الگو برداری میکند.همچنین اگر مشکلاتی در رفتار خود دارید میتوانید با زوج درمانگر صبر را الگو برداری میکند پس کارهایی انجام دهید که او از شما تقلید کند و یاد بگیرد .

 

تاثیر مشاوره کودک در شیوه تربیت پدرو مادر

 

مشاوره کودک در جامعه امروزی میتوانید راهگشا مشکلات در جامعه امروزی باشد و به کمک پدر و مادر ها بیاید و بتوانند الگوی صحیحی برای آینده فرزند خود ترسیم کنند و با راهنمایی های زوج درمانگر و یا روانشناس کودک مسائلی که باید در اصلاح رفتار خود و فرزندتان انجام دهید هدایتگرتان باشد. مشاوران تیم گپچه آماده خدمت رسانی به صورت آنلاین به شما عزیزان میباشند.

 

بیشتر بخوانید:

https://zaya.io/8me4r

خصوصیات اصلی خرید خانه در استانبول


خصوصیات اصلی خرید خانه در استانبول

  • بالکن
  • زمین بسکتبال
  • کافه
  • گرمایش مرکزی
  • مهد کودک
  • پنجر? دوجداره
  • امکانات
  • آشپزخان? مجهز
  • باشگاه
  • کارائوکه

توضیحات مربوط به خرید آپارتمان ها در استانبول

 

ترک گشت مفتخر است که این آپارتمان های زیبا را با ویوی دریا در  کادیکوی استانبول به فروش به برساند. این ساختمان ها در منطقه ای باپرستیژ در نزدیکی بسفروس و دریای مرمره، در مرکز کادیکوی و در خرید آپارتمان در مال تپه استانبول  آن قرار دارند.

کادیکوی دقیقاً در جهت عکس مرکز شهر اروپایی قرار دارد و مرکز تجاری و تفریحی شلوغ با فرهنگی متفاوت است که شب هایی پر جنب و جوش دارد و در محل تلاقی تنگ? زیبای بسفروس و دریای مرمره قرار گرفته است.

این منطقه مرکز حمل و نقل آسیایی است و بسیار نزدیک به تونل اوراسیا است و ایستگاه های قطار، متروبوس و ترمینال های کشتی بسیاری دارد که هر یک از آنها به بسیاری از مناطق شهر اعم از مناطق اروپایی و آسیایی و خرید آپارتمان در عمرانیه استانبول   بزرگراه های شریانی شهر و همچنین پل های بسفروس دسترسی دارد.

کادیکوی به دلیل موقعیت ساحلی اش مناطق زیبایی را در کنار خط ساحلی در خود جای داده است، تفرجگاه های زیبا، دریای محبوبش و باغ ها و رستوران های دریایی هیجان انگیزش. در این منطقه خیابان معروف بگدات قرار دارد که خیابانی سه لاینه و شلوغ و بسیار محبوب است و سبب شده است تا منطق? کادیکوی برای اقامت دائمی و سرمایه گذاران ملک که می خواهند درآمدی سالم و سالانه داشته باشند، بسیار ایده آل باشد.

m7_fw56.jpg

چرا خرید خانه در شیشلی استانبول  دراین پروژه؟

  • کادیکوی: یکی از معروف ترین مناطق در بخش آسیایی استانبول است که ترکیبی از تاریخ و مدرنیته بوده و توریست در آن بسیار است، زیرا این محل اولین انتخاب برای توریست هایی است که به استانبول می آیند. موقعیت استراتژیک این ناحیه در ساحل شمالی دریای مرمره آن را از بقی? مناطق متمایز می کند. همچنین این ناحیه در مقابل مرکز باستانی و تاریخی شهر در بخش اروپایی و در نزدیکی پل بسفروس و برج دیدنی و معروف گرلدر استانبول قرار دارد. این ناحیه به داشتن رستوران های بسیار زیاد، کافه ها و بازارهای مختلف مشهور است. یکی دیگر از مهم ترین مناطق دیدنی استانبول خیابان بهاریه است که خیابانی منحصر برای خرید کردن به شمار می رود و با خیابان ایندیپندنس و همچنین خیابان معروف مودا در بخش اروپایی برابری می کند. همچنین موز? بازی در استانبول و خیابان زیبای بغداد و بالن کادیکوی که تا ارتفاع 200 متری پرواز می کند، نیز در این ناحیه قرار دارند.
  • حمل و نقل: با کشتی از کاباتاش، کاراکوی، بشیکتاش یا امینونو به راحتی می توان به کادیکوی رسید. ایستگاه قطار حیدرپاشا ایستگاه اصلی برای رفتن به مقصدهای شرق و جنوب استانبول است (محلی و بین المللی). این ایستگاه در کادیکوی و در سمت آسیایی رودخانه قرار دارد و دارای تراموایی است که در فاصل? 2.5 کیلومتری از مرکز آن قرار دارد. همچنین یک بندر بین دو بخش نیز وجود دارد. مناطق آسیایی و اروپایی از طریق بسفروس نیز قابل دسترس است زیرا یک خط مترو، قطار و چندین اتوبوس دارد.
  •  

 

درباره  دسترسی ها و محل خرید این آپارتمان ها در کادیکوی استانبول

این مجموع? مدرن از آپارتمان های کوچک و لوکس در استانبول آسیایی به تازگی تکمیل شده و برای فروش گذاشته شده است. این مجموعه تقریباً در غرب کادیکوی مرکزی قرار دارد و کمتر از 4 کیلومتر تا ساحل های بسفروس و مرمره فاصله دارد. خانه ها ویویی حیرت انگیز از دریای لاجوردی و جنگل های دوردست دارند.

خرید ملک در استانبول ترکیه تنها دو دقیقه تا بزرگراه E-5، 8 دقیقه تا بزرگراه TEM و تونل اوراسیا، 5 دقیقه تا نزدیک ترین ایستگاه مترو و متروبوس و 10 دقیقه تا ایستگاه قطار مرمره، خط تراموای تاریخی و ترمینال کشتی کادیکوی فاصله دارد که هم? آنها دسترسی به تمامی نقاط شهر را فراهم می کنند. 40 دقیقه تا فرودگاه صبیحا گوکچن، کمتر از 1 ساعت تا فرودگاه جدید اروپایی و 25 تا 30 دقیقه تا میدان تکسیم و سلطان احمد فاصله است.

امکانات رفاهی مجموعه شامل هرچیزی از فروشگاه و سوپرمارکت گرفته تا مدرسه، داروخانه، بانک، موزه، بیمارستان و تعداد زیادی کافه، رستوران و غیره در نزدیکی مجموعه و با پای پیاده قابل دسترس است و با یک رانندگی کوتاه می توان به بیمارستان های دیگر، مراکز خرید و تعدادی دانشگاه رسید.

این مجموعه در زمینی به مساحت 6276 مترمربع ساخته شده و سازند? اهل ترکیه آن را مطابق با جدیدترین آیین نامه های دولتی ساختمان، ساخته است. مجموعه متشکل از دو بلوک است که یکی از آنها مسکونی و دارای 15 طبقه و 54 آپارتمان است و دیگری اداری دارای 7 طبقه و 32 واحد است که برای آسایش شما در طبق? همکف آنها مرکز خرید بزرگ شامل چندین فروشگاه، کافه و رستوران وجود دارد.

بخشی از زمین به قسمت های مشاع و امکانات محلی اختصاص داده شده برای خریداران این آپارتمان ها در کادیکوی که از این قبیل است:

  • استخرهای سرپوشیده و روباز
  • تراس های آفتاب گیر
  • محل بازی کودکان
  • سونا
  • اتاق بخار
  • مرکز تناسب اندام
  • زمین بسکتبال و تنیس
  • باغچه و فضای سبز
  • مسیر پیاده روی
  • تلویزیون ماهواره ای مرکزی
  • آسانسور در هر دو بلوک
  • ژنراتور برق پشتیبان
  • پارکینگ امن برای ساکنین

 

برای آسایش خاطر شما عزیزان تمام مجموعه با دوربین ها ونیروهای امنیتی به صورت 24 ساعته محافظت می شود.

 

آپارتمان های موجود و قیمت خرید این آپارتمان ها در کادیکوی استانبول

 قیمت خرید آپارتمان های 1 خوابه 68 مترمربع قیمت از 1870967 تا 1910866 لیر ترکیه

قیمت خرید آپارتمان های 3.5 خوابه 205 مترمربع قیمت از 5236334 تا 5915702 لیر ترکیه

قیمت خرید آپارتمان های 4.5 خوابه 251 تا 254 مترمربع قیمت از 6318589 تا 6930879 لیر ترکیه

پرداخت فقط به صورت نقدی.

ویژگی های طراحی داخلی این آپارتمان ها در کادیکوی استانبول

هر دو بلوک دارای لابی ورودی امنیتی هستند که از طریق آسانسور و راه پله به طبقات دسترسی دارند. برای تمام واحدها درب امنیتی فولادی نصب شده و آیفن تصویری دارند که به درب های لابی ورودی متصل است.

نشیمن تمام آپارتمانهای 1 خوابه و 2 خواب? دوبلکس دارای طراحی باز است و آپارتمان های 3.5 و 4.5 خوابه آشپزخانه های مجزا دارند که در آنها وسایل مدرن نصب شده و مجهز به سطوح کاری و اسپلش بک های گرانیتی هستند و در تمام آنها فر، اجاق گاز و هود نصب شده است.

نشیمن ها و آشپزخانه ها نورپردازی مدرن دارند، اما اتاق خواب ها با پنجره ها و درهای پاسیوی بزرگ که به بالکن های فرانسوی یا شیشه ای باز می شود، از نور طبیعی فراوان بهره می برند. آپارتمان های دوبلکس تراس های روف گاردن دارند و خانه های طبق? پنجم به بالا از ویوی دریا لذت می برند.

حمام های خانوادگی یا خصوصی از کف تا سقف با کاشی های مدرن پوشیده شده و دیوار آشپزخانه با کاشی و کف آن با لمینیت گرم پوشیده شده است.

تمام آپارتمان ها اتاق خواب مستر دارند که اتاق تعویض لباس در آن وجود دارد. همچنین در تمام آنها سیستم گرمایش مرکزی گازی با رادیاتورهای پنلی و همچنین سیستم هوشمند خانگی و زیرساخت تهوی? هوا در اتاق خواب ها و نشیمن وجود دارد.

 

این آپارتمان های زیبا  برای خرید در استانبول آسیایی تمامی انتظارات شما را برای تفریح، سفرکاری اقامت دائمی و سرمایه گذاری در استانبول برآورده می نماید. این آپارتمان ها اجار? بالایی دارند، در مرکز شهر هستند، دسترسی آسان به شهر و فرودگاه دارند، امکانات رفاهی فراوان دارند، ویوی طبیعت دارند و امکان استفاده از ویوی دل انگیز دریا را به شما می دهند.

مکان های نزدیک

  • دانشگاه: 5 دقیقه
  • فرودگاه صبیحا: 30 دقیقه
  • تونل اوراسیا: 2 دقیقه
  • پل شهدای 15 جولای: 10 دقیقه
  • متروباس: 5 دقیقه
  • برج میدن: 14 دقیقه
  • تاکسی IDO استانبول: 5 دقیقه

 

برای جزئیات بیشتر خرید آپارتمان ها در استانبول، گرفتن قیمت و اطلاع از موجودی آپارتمان ها همین امروز با ترک گشت تماس بگیرید. تیم ما متشکل از مشاوران املاک باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاک ترکیه پاسخ داده و توصیه های لازم را در اختیار شما قرار می دهند و در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه شما را راهنمایی می کنند.

 

همه چیز درباره کرونا و آسانسور


به نظر شما کرونا از طریق آسانسور می تواند انتقال پیدا کند؟ با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشید تا این نکته را بررسی کنیم.

یک پزشک عمومی گفت: بسته به نوع آسانسور، ریسک ابتلا به کرونا از طریق استفاده از آسانسور متفاوت است. طبق تحقیقات، اگر درهای آسانسور به صورت مداوم باز و بسته شود، ویروس کرونا دو تا چهار دقیقه در فضای داخل آن باقی می ماند اما اگر به صورت مداوم بسته باشد، ?? تا ?? دقیقه زمان برای خروج این ویروس از محیط داخل آسانسور نیاز است.

طبق تحقیقات و گزارش آسانسور مانا اگر فرد مبتلا به ویروس کرونا از آسانسوری استفاده کند که در های آن به صورت مداوم بسته باشد، ?? دقیقه زمان برای خروج ویروس کرونا از محیط داخل آسانسور نیاز است.

یک پرشک در ادامه به تناقض ایجاد شده از سمت سازمان بهداشت جهانی (WHO) و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) در آمریکا اشاره کرد و گفت: به گفته سازمان بهداشت جهانی، انتقال ویروس از طریق مواد غذایی بسیار کم است اما پس از آن مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC)، امکان انتقال کرونا از طریق رستوران ها و موادغذایی را بسیار زیاد دانست و انتشار این دو مطلب متناقض از سمت دو مرجع بزرگ علمی، بلاتکلیفی برای مردم ایجاد کرد.

او با بیان اینکه تاکنون هیچ شواهدی مبنی بر انتقال ویروس کرونا از طریق غذا، میوه یا سبزیجات گزارش نشده است، افزود: به منظور ضدعفونی میوه ها و سبزیجات باید مطابق قبل عمل کرد و قبل از ضدعفونی حتما دستان خود را بشوییم و شست وشو را با آب پاکیزه انجام دهیم.

وی اضافه کرد: طبق گفته سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونا برای زنده ماندن به یک محیط زنده (سلول) نیازمند است و برای مدت طولانی روی سطح نمی تواند زنده بماند، پس نیازی به ضدعفونی موادغذایی بسته بندی شده نیست و فقط کافی است پس از باز کردن بسته بندی، دستان خود را با آب و صابون بشوییم.

وی با بیان اینکه حضور و صرف غذا در رستوران ها به علت پایین آوردن ماسک و عدم رعایت فاصله اجتماعی خطر ابتلا به کرونا را افزایش می دهد، تصریح کرد: طبق مطالعات مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها(CDC)، افراد مبتلا به کرونا دو برابر بیشتر از دیگر افراد، در رستوران ها و کافی شاپ ها حضور داشتند.

این پزشک عمومی یادآور شد: اگر غذا را از رستورانی که کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کند، تهیه کنیم می توان با خیال آسوده در منزل آن غذا را صرف کرد اما حضور ما در رستوران ها ریسک ابتلا به این بیماری را چند برابر می کند.

وقتی درهای آسانسور بسته باشد، ریز قطره های حاوی ویروس، می تواند نیم ساعت در فضای داخلی بچرخد اما با گشوده شدن درهای آسانسور، ظرف چهار دقیقه، این ریز قطرات ویروسی، محو می شوند.

عمر ویروس کرونا در آسانسور

بنابر تحقیقات آسانسور مانا   https://asansormana.com/  در وب سایت های پزشکی وقتی آسانسور به طور طبیعی مشغول کار و باز و بسته شدن عادی باشد، قطرات حاوی ویروس در صورت سرفه یا بلند صحبت کردن، می تواند ?? دقیقه در فضا معلق بماند و دوام بیاورد.

این متخصصین این نتیجه گرفتند که ماسک می تواند به شکلی مؤثر و نجات بخش در آسانسور، مانع از ورود ریز قطرات ویروسی به مجاری تنفسی شود و نقص سیستم تهویه هوا را تا حد قابل توجهی جبران کند.

این بررسی همینطور نشان داد که خلط مخلوط با آب دهان فرد مبتلا به ویروس، بسته به شدت عفونت، می تواند حامل ?? هزار تا یک میلیارد عدد ویروس در هر میلی لیتر باشد.

نتایج مطالعه تصریح می کند که حتی بلند صحبت کردن هم می تواند در دقیقه، صدها هزار ریزقطره را در هوا منتشر کند؛ در حالی که یک سرفه، می تواند میلیون ها قطره را پخش کند.

فردی که بلافاصله بعد از صحبت فرد مبتلا با صدای بلند یا سرفه او هوای داخل آسانسور را تنفس کند، در هر دقیقه هزاران ویروس کووید-?? را وارد دستگاه تنفسی خود می کند.

متخصصان توصیه می کنند؛ در صورت امکان، درهای آسانسور مدت زمان بیشتری به نسبت زمان های معمول، باز گذاشته و حتی از صحبت و سرفه در آسانسور ممانعت شود و ماسک هم به صورت اصولی و کامل، اجزای لازم چهره را بپوشاند؛ همینطور سیستم تهویه مکانیکی آسانسور همیشه فعال باشد.

انواع درب حیاط ساده و شیک


انواع درب حیاط ساده و شیک

همانطور که اطلاع دارید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب های ویلایی ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارخانه های بزرگ و کارگاه های صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های جنوبی ویلایی هم انجام می شود.

ساخت درب حیاط ساده و شیک

ساخت درب حیاط ساده و شیک سه لنگه هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های فرفورژه اشاره کرد.

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط ساده و شیک از آن ها ساخته می شد. شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ساده و شیک فرفورژه در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود و به شما این امکان را میدهد که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

 

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی چگونه است؟

انواع مختلفی از این نرده های فلزی پنجه وجود دارد که آهنگرانی که در این زمینه فعالیت می کنند به شما اجازه می دهند که انواع مختلفی از قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را در انواع مختلفی داشته باشید. این افراد در واقع هنر را با گل سازی و فلز به شما ارائه خواهند کرد. در این بین، دست کسانی که در زمینه ساخت قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی فعالیت می کنند بسیار باز است و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید. بعضا دیده می شود که برخی از این افراد به شما کمک خواهند کرد که انتخاب درست تری داشته باشید اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که نوعی که مورد نظر شماست کدام است.

یکی از صنایعی که امروزه به یک صنعت پرکاربرد تبدیل شده است، صنعت ساخت قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی است که به شما اجازه می دهد تا کار خود را به راحتی انجام دهید و امنیت را برای ساختمان خود برآورده کنید. طرح های ظریف و همچنین خلاقانه ای در این زمینه وجود دارد که به شما اجازه می دهد از آنها استفاده کنید. البته فرفورژه و همچنین گل نرده ها نیز در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که در زمره تزئینات اصل و همچنین خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پیشرفت هایی که امروزه شاهد آن ها هستیم به شما اجازه می دهند که انواع مختلفی از این قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را در دست داشته باشید که بتوانید به راحتی آن ها را مورد استفاده قرار دهید و در سال های اخیر هم توانسته اند تا نقش پررنگی در ایجاد امنیت داشته باشند. پیشرفت هایی که امروزه در این صنعت ایجاد شده است، باعث شده تا ماشین آلات مختلفی در این زمینه ساخته شوند که رواج انواع خاصی از فرفورژه و دیگر قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی را برای شما خواهند ساخت و شما میتوانید آن ها را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

جنس قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی در واقع به شما اجازه می دهد تا شما انواع مختلفی از آن ها را با جنس آهنی میتوانید تهیه کنید. یکی از رایج ترین انواع قیمت حفاظ پنجره فرفورژه آهنی در واقع نرده های فرفورژه است که شما میتوانید آن ها را در حفاظ های پنجره مورد استفاده قرار دهید. حفاظ فرفورژه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است .

 

برای مشاوره با کارشناسان فرفورژه آنلاین تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری ایسنا

 

 

 

نقش و اهمیت طلا در جهان


 

نقش و اهمیت طلا در جهان

نقش و اهمیت طلا در جهان غیر قابل انکار است . طلا در سیاست در اقتصاد  در قدرت نقش های متفاوتی از خود به جا گذاشته است . طلا نه تنها اعتبار اجتماعی می آورد بلکه دامنه قدرت را می گستراند و می تواند به عنوان یکی از ابزارهای مهم قدرت تلقی شود.

طلا در شکل گیری تاریخ بشر اهمیت زیادی دارد. قبل از اینکه پول به شکل امروزی آن رواج پیدا کند سکه های ضرب شده از طلا کار مبادله و تجارت را در میان آدمیان تسهیل می کرده است. تجارت آسانتر هم رفاه ورونق بیشتر می آورد.

به همین دلیل هم هنوز عده ای تصور می کنند که داشتن طلای بیشتر به معنی رفاه است. در قدیم چنین بوده است به این دلیل که این فلز گرانبها مانند روغنی که حرکت مکانیکی را تسهیل می کند حرکت اقتصادی  را آسانتر می کرده است. اکنون اما این فلز گرانبها نقش خود را به پول مدرن سپرده که پشتوانه اش اعتبار دولتهاست.

در افسانه نیز چیزهایی در باره طلا می گویند که شنیدنی و خواندنی است :داستان طلا شاید از آن روزی شروع شده باشد که عاشقی، در پی یافتن راهی برای ابراز احساسات عاشقانه به معشوق خود، سنگ درخشانی را که در ته رودخانه یافته به قصد فریفتن به معشوق داده و نظر او را جلب کرده بود و به مرور زمان بقیه جوانان قبیله هم به ارزش این سنگ درخشان پی برده اند. طلا اما بسیار کمیاب بوده است و فقط جوان اولی می دانسته که در کجا و چگونه می توان آن را یافت. مابقی جوانان مجبور بوده اند که در مقابل دریافت سنگ طلا از این جوان چیز با ارزشی مانند تخم مرغ یا ران یک گوسفند به او بدهند.

شاید تا الان این مساله خیلی مهم را نشنیده باشید که در دیوار خارجی فضاپیمای آپلو ، ورقه طلا استفاده شده است. در واقع با پوششی از ورقه طلا دیوار این فضا پیما را پوشانده اند تا خطر تشعشع اتمی فضا نوردان را تهدید نکند. امروزه این کار را کلاه های فضانوردی هم انجام می دهند. به این گونه که آن ها را ورق نازک طلا می پوشانند تا چشمان فضانوردان در معرض نور شدید قرار نگیرند. بیشتر کشورهای مهم تولیدکننده ی طلا، معافیت های مالی، سوبسیدها(subsides) و کمک های دیگری را برای صنعت استخراج طلا فراهم آورده اند. در این کشورها به ویژه کانادا و آفریقای جنوبی، کمک های یادشده در ابقاء و برقراری صنعتی فعال و عملی مهم بوده اند. در سال های دهه ی 1970 که قیمت طلا افزایش یافت، تقریبا همه ی معادن طلای استرالیا و کانادا سوبسیدهایی را دریافت کردند.

 همچنین شاید بدانید بسیاری از معادن آفریقای جنوبی دارای معافیت های مالی هستند. با توجه به اینکه در سال 1983 مدیر کل خزانه داری آفریقای جنوبی، طرح هایی را اعلام کرده تا مساعدت و کمک دولتی را درمعادن حاشیه ای طلا که از جانب دولت می توانند حمایت شوند کاهش دهد. معادن آفریقای جنوبی تحت نظر دولت اداره می شوند و ملزم به صدور طلایشان به بازار های بین المللی از طریق بانک ذخایر آفریقای جنوبی می باشد و شوروینیز با ابلاغ احکام اداری ویژه ای از صنعت استخراج طلای خود حمایت مینماید.

چین، دورنمای صنعت طلای کشورش را از طریق تشویش و مشارکت جمعیت شهری و نظامی پایه ریزی می نماید. شرکت ها تولیدکننده ی طلا در ایالات متحده ی آمریکا، برای عملیات داخل کشور دارای 15% ( فوق العاده برداشت) و 14% ویژه ی عملیات خارج از کشورند. در ایالات متحده هیچ نوع تعرفهای روی واردات کانی های طلا، کنسانتره ی مربوطه یا شمش وجود ندارد اما عوارضی از 5%-11/2% برای انواع مختلف محصولات طلای نیمه ساخته وجود دارد.

ارزش طلا به دلیل کمیابی آن، کاربردپذیری آسان، تصفیه راحت، مقاومت در مقابل زنگ زدن و خوردگی، رنگ متمایز، واکنش‌ناپذیری با دیگر عناصر است ویژگی‌هایی که در کمتر فلز دیگری دیده می‌شود. همچنین این فلز این قابلیت را دارد که تا حد رشته‌های بسیار کوچکی درآید که این خاصیت در ساخت جواهرات کاربرد بسیار مهمی دارد.طلا از آغاز تاریخ مکتوب بشر همواره فلزی گران‌بها و محبوب بوده‌است که برای ضرب سکه، ساخت جواهرات و کاربردهای هنری استفاده می‌شده‌است. قیمت طلا را می توانید در روزنامه فرصت امروز ببینید.

در گذشته سیاست مالی بسیاری از کشورها بر پایه استاندارد طلا استوار بود یعنی پول هر کشوری معادل مقدار مشخصی از طلا بود. استاندارد طلا از آغاز جنگ جهانی اول در بیشتر کشورهای اروپایی و پس از آن به تدریج در کشورهای دیگر کنار گذاشته شد و سیاست پول بی‌پشتوانه جایگزین آن شد.

 

طلا علاوه بر کاربرد سرمایه‌ای و استفاده در جواهرات کاربردهای گوناگون دیگری از جمله در دندان‌پزشکی، تولید شیشه‌های رنگی و صنایع الکترونیک دارد و با توجه به رسانایی الکتریکی بالا در سیم‌کشی الکتریکی کاربرد دارد.

 

بر اساس برآوردها در طول تاریخ بشر تا سال ???? در مجموع ??? هزار تُن طلا استخراج شده‌است. معادل ??? میلیارد اونس تروا و از نظر حجمی معادل ???? مترمکعب (مکعبی که با اضلاع ?? متری) که بر اساس برآوردها ??? آن به صورت جواهرات، ??? به صورت شمش‌ها و سکه‌های سرمایه‌گذاری در ذخایر طلای رسمی بانک‌های مرکزی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌های شخصی و حدود ??? در بخش صنعت نگهداری می‌شود.