جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان کیست؟


فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان کیست؟

پزشکی که در زمینه بیماری های مغز و اعصاب (نورولوژی) تخصص دارد نورولوژیست یا متخصص مغز و اعصاب نام دارد.

fr_9cil.jpg

پزشک عمومی بعد از سپری کردن 4 سال دوره رزیدنتی در تخصص بیماریهای مغز و اعصاب به نورولوژیست منسوب می گردد و پس از آن با گذراندن دوره های تکمیلی فوق تخصصی مغز و اعصاب کودکان در رشته های مربوطه (سردرد، بیماریهای حرکتی، خواب، بیماریهای عروقی مغز، Neuro Imaging، ام اس، دمانس، سرع، نورو افتالمولوژی) به صورت فوق تخصصی به درمان بیماران مبتلا به بیماریهای مغز و اعصاب می پردازد.

از آنجاکه سیستم عصبی انسان از مهمترین قسمتهای بدن است و سایر قسمتهای بدن را تحت تاثیر قرار می دهد یا به عبارتی سازماندهی و فرماندهی می کند، شناخت بیماریهای مغز و اعصاب و تشخیص و درمان آن کاری کاملا تخصصی است که فقط باید توسط متخصصین مغز و اعصاب که در این زمینه دانش و مهارت کافی دارند انجام شود چراکه علائم بعضی از بیماریهای مغز و اعصاب مشابه یکدیگرند و نورولوژیست باید با معاینات دقیق و در صورت نیاز با انجام آزمایشات تخصصی، بیماریها را از هم تشخیص دهد.

کودک کلینیک (kudakclinic.com)

سیستم عصبی انسان شامل دو بخش مرکزی و محیطی است.سیستم عصبی مرکزی شامل مغز (نیمکره های مغزی Cerebrum، ساقه مغز Brain stem و مخچه Cerebellum) و نخاع می باشد؛ سیستم عصبی محیطی شامل نورونهای عصبی محیطی است که ارتباط بین مغز و نخاع با بقیه ارگانها، اندامها و عضلات را برقرار می کند.

بسته به اینکه کدام یک از قسمت های سیستم عصبی دچار اختلال شود بیماریهای متفاوت مغز و اعصاب ایجاد می شود.

متخصص مغز اعصاب (kudakclinic.com)

متخصص مغز و اعصاب خوب با دانش کافی درباره آناتومی و فیزیولوژی و چگونگی کارکرد سیستم عصبی و ارتباطات پیچیده آنها قادر به لوکالیزه کردن محل درگیری و نوع اختلال کارکرد و در نتیجه تشخیص نوع بیماری سیستم عصبی می باشد و در این مسیر از معاینه دقیق مغز و اعصاب و در صورت نیاز روشهای پارا کلینیک مثل تصویر برداری مغز شامل ام آر آی (MRI)، سی تی اسکن مغز، سونوگرافی داپلر عروق مغز و کاروتید (TCD & ECD) و نوار مغز و نوار عصب و عضله استفاده می کند. و نهایتا با تشخیص صحیح نوع بیماری مغز و اعصاب درمان مناسب را انجام می دهد.

انواع بیماری های تحت درمان توسط متخصص مغز و اعصاب

1- انواع سردرد شامل میگرن،سردرد تنشی، کلاستر،نورالژی، تریژمینال و ...

2- سرگیجه

3- اختلال راه رفتن و تعادل

4- تشنج و صرع

5- کاهش سطح هوشیاری و بیهوشی گذرا

6- انواع اختلال حافظه شامل آلزایمر، دمانس فرونتوتمپورال، دمانس عروقی و ...

7- بیمارهای عروقی مغز شامل سکته مغزی، خونریزی مغزی، تنگی عروق مغز و کاروتید که تا حدودی با سونوگرافی داپلر عروق مغز و کاروتید گردن قابل بررسی و پیشگیری است.

8- بیماریهای حرکتی مثل پارکینسون

9- انواع لرزش و ترمور دست و سر

10- اختلال تکلم و صحبت کردن (آفازی)

11- بیماریهای ستون فقرات شامل درد گردن و کمردرد ناشی از فشار دیسک روی نخاع یا اسپاسم عضلات

12- بیماریهای درگیر کننده میلین عصب مثل ام اس (MS )

13- اختلالات اعصاب محیطی مثل انواع نوروپاتی که با علائمی همچون گزگز و گرفتگی و بیحسی اندامها بروز می کند.

14- انواع بیماریهای عضلات شامل میوپاتی های التهابی و مادرزادی

15- اختلالات خواب شامل بی خوابی و نداشتن خواب عمیق و موثر

لازم به توضیح است بیماریهایی که ناشی از اختلال ارگانیک سیستم عصبی مرکزی و محیطی نیستند و در طبقه بندی بیماریهای روح و روان قرار می گیرند مثل افسردگی، اضطراب، استرس، وسواس و ... اصولا مربوط به حوزه تخصص روانپزشکی هستند ولی انواع خفیف آنها که به خصوص می تواند موجب سردردهای تنشی شود توسط متخصص مغز و اعصاب نوجوانان درمان می شود.

توضیح ضروری این است که نورولوژیست جراحی مغز انجام نمی دهد و اگر موردی نیاز به جراحی مغز و اعصاب پیدا کند مثل تومورهای مغزی، صدمات ناشی از تروما و تصادفات و آسیب ستون فقرات که نیاز به جراحی دارند توسط متخصص مغز و اعصاب به همکار جراح مغز و اعصاب ارجاع داده می شوند و چنانچه بیمار نیاز به بررسی رفتاری و هیجانی داشته باشد یا دچار اختلالات روانی باشد به روانپزشک (متخصص اعصاب و روان) ارجاع داده می شود.

کی به متخصص مغز و اعصاب (نورولوژیست) مراجعه کنیم؟

سوالی که برای بسیاری از بیماران بوجود می آید زمان مراجعه به متخصص مغز و اعصاب است، در پاسخ به این سوال باید گفت بیمار بلافاصله بعد از بروز بیماریهای مغز و اعصاب باید به پزشک نورولوژیست مراجعه کند، چراکه اغلب بیماری های مغز و اعصاب پیشرونده هستند و با مراجعه به موقع به پزشک متخصص مغز و اعصاب پس از تشخیص بیماری از پیشرفت آن جلوگیری شده و مراحل درمان آغاز می شود.

بیماران قبل از مراجعه با تحقیق درباره نورولوژیست ها و متخصصین مغز و اعصاب خوب، بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران را انتخاب می کنند زیرا پزشک حتما باید معتمد بیمار باشد و بیمار باید دقیقا به دستورات پزشک عمل کند تا روند درمان و بهبودی با سرعت زیادی انجام شود.

بعد از اولین مراجعه، نورولوژیست درمان را شروع می کند و بیمار تحت نظر متخصص مغز و اعصاب خواهد ماند و در صورت مراجعه مجدد، دکتر مغز و اعصاب به شما می گوید که مراجعه بعدی کی باشد.بیمار با مراجعات منظم تا درمان کامل به پزشک مراجعه می کند.

با پیشرفت تکنولوژی در تخصص مغز و اعصاب، متخصصین با استفاده از ابزارهای پزشکی توانستند اطلاعاتی از داخل بدن بیمار به دست آورند که با معاینه بیمار به تنهایی میسر نیست. این ابزارها در برخی موارد برای پیشگیری از بیماری استفاده می شوند و در بعضی برای تشخیص دقیق و درمان بیماری بکار می روند.به عنوان مثال سونوگرافی از عروق مغز(سونوگرافی داپلر)، نوار مغز،نوار عصب و عضله، ام آر آی (MRI)،عکس های سی تی اسکن و ... را می توان نام برد.

یک شعار معروف در پزشکی وجود دارد: "پیشگیری بهتر و کم هزینه تر از درمان است." بیماریهای مغز و اعصاب را جدی بگیرید و اگر هر یک از علائم ذکر شده را داشتید سریعا به پزشک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید تا در صورت امکان از بیماریهای پیشرفته مغز و اعصاب جلوگیری کنید یا در مراحل اولیه آنرا درمان نمایید. اکثر بیماریهای مغز و اعصاب به دلیل اینکه پیشرونده هستند، بیمار با مراجعه به موقع راحتتر درمان می شود و زمان پارامتر مهمی در درمان بیماریهای مغز و اعصاب است.

کلینیک تخصصی مغز و اعصاب تهران (kudakclinic.com) واقع در شهر تهران پذیرای کلیه بیماران عزیز از جای جای ایران و جهان می باشد.و خواهشمندیم قبل از مراجعه به کلینیک جهت اخذ نوبت برای سرویس دهی هر چه بهتر به شما عزیزان با مراجعه به صفحه تماس با کلینیک با ما در تماس باشید.

آموزش طراحی لباس – کلاس طراحی لباس


آموزش طراحی لباس – کلاس طراحی لباس

اگر شما یکی از افرادی هستید که به لباس و طراحی مد علاقه دارید ، این مقاله برای شما مناسب است. طراحی لباس بازار کار بهتری دارد و بین دیگر هنرها مخاطبان بیشتری دارد ، کلاس طراحی لباس به همین دلیل افراد زیادی به این حوزه می روند. اما موفقیت در این زمینه آسان نیست. زیرا با کسانی که سالها در این زمینه کار کرده اند رقابت خواهید کرد. علاوه بر طراحی ، که نیاز به یک ذهن خلاق و باز دارد ، شما باید اطلاعات وسیعی از بازاریابی و مردم شهر یا کشور خود داشته باشید. همچنین دلیل اینکه بسیاری از افراد پس از مدتی خسته می شوند و طراحی لباس را متوقف می کنند این است که شما باید زمان زیادی را به موفقیت آن اختصاص دهید. به عبارت دیگر ، هیچ کس در یک روز برنده نمی شود. اما اگر شما فردی خلاق هستید که صبر و پشتکار زیادی دارید اما هنوز نمی دانید برای ورود به این زمینه چه چیزی یاد بگیرید ، این برای شما ضروری است.

کلاس طراحی لباس هنگام یادگیری مسائل و موضوعات طراحی لباس ، افراد به دو گروه تقسیم می شوند: 1- کسانی که از نظر علمی به یادگیری زمینه طراحی لباس و مد علاقه دارند. 2- کسانی که علاقه زیادی به یافتن همه چیز به تنهایی و تلاش برای یادگیری مستقل دارند. هر دوی این روشها مزایا و معایب خود را دارند که در ادامه به آنها می پردازیم. ما همچنین می خواهیم به شما توضیح دهیم که اگر می خواهید به یکی از دو روش بالا به این قسمت دسترسی پیدا کنید ، چه باید بکنید.

در مرحله اول ، قبل از اینکه بخواهید وارد مراحل طراحی و تولید لباس شوید ، باید برخی گزینه ها را در نظر بگیرید و ببینید آیا این ویژگی ها را دارید؟ یا اگر نه ، می توانید آن را داشته باشید؟ بنابراین اول از همه ، به مسائل زیر بسیار دقیق فکر کنید.

خلاق یا به اصطلاح هنری شوید

آیا به عنوان فردی خلاق شناخته می شوید؟ کلاس طراحی لباس آیا سلیقه خود را در زمینه لباس ، موسیقی و هنرهای زیبا ، سلیقه و استایل خود دارید؟ در دنیای مد ، سلیقه و خلاقیت شخصی بسیار مهم است. خلاقیت و طعم زیبا و خوب در کنار هم می تواند پارچه های خام را به لباس های زیبا تبدیل کند. حتی اگر خلاق نیستید ، از دست کم گرفتن خود نترسید. اگر خلاق نیستید ، اما پشتکار و اراده قوی دارید ، می توانید مانند دیگران در طراحی لباس موفق باشید. اغلب اتفاق می افتد که افراد با خلاقیت پایین ، اما با اراده و پشتکار زیاد بر افراد خلاق غلبه می کنند. اما اگر خلاق و با اراده قوی باشید ، به احتمال زیاد یکی از موفق ترین ها خواهید بود.

مهارت های قوی در طراحی لباس و مد

آیا به طراحی و تصویرسازی علاقه زیادی دارید؟ اگر چنین است ، ما خبرهای خوبی برای شما داریم ؛ زیرا در طراحی لباس و مد باید طراحی زیادی انجام دهید و علاقه زیادی در اینجا استفاده می شود. اما اگر پاسخ منفی است ، بهتر است به سراغ شغلی بروید که بیشتر به شما علاقه دارد تا شغلی که هزینه زیادی دارد. مهارت های قوی طراحی لباس ضروری است زیرا شما باید بتوانید آنچه را که در ذهن دارید روی کاغذ بیاورید. برای به دست آوردن مهارت های طراحی ، مهمترین چیز تمرین ، تمرین و تمرین مجدد است. اما مسائل دیگری نیز وجود دارد که ما به آنها خواهیم پرداخت.

به جزئیات توجه کنید

آموزش طراحی لباس  علاوه بر مهارت و خلاقیت در طراحی ، توجه به جزئیات نیز مقوله ای بسیار مهم است. کسانی که بیشتر به جزئیات توجه می کنند نسبت به کسانی که بیشتر به کلیات توجه می کنند شانس موفقیت بیشتری دارند. اگر نگاهی به فشن شوهای مارک های معروف بیندازید ، متوجه خواهید شد که جزئیات در طراحی لباس آنها چقدر اهمیت دارد و چه چیزی آنها را زیبا می کند. اغلب آنچه لباس را خاص می کند جزئیات است نه جزئیات. Alsoshtë همچنین از ویژگی های هنرمندان برای توجه به جزئیات و نادیده گرفتن کلیات است. اگر همیشه ژنرال ها را می بینید ، احتمال موفقیت شما در کارهای مدیریتی و اجرایی بیشتر از هنر است.

 

 

 

 

ترکیب رنگ ، بافت و پارچه را درک کنید

آموزش طراحی لباس  خوب ، این موضوع تحصیل و مطالعه است ، بنابراین اگر هنوز آن را نمی دانید نگران نباشید. در ادامه روش های بدست آوردن اطلاعات در این زمینه را به شما نشان خواهیم داد. اما قبل از آن ، ما اهمیت فوق العاده این موضوع را توضیح می دهیم. به عنوان مثال ، هنگام طراحی لباس کلاس طراحی لباس  ، باید در نظر داشته باشید که بهترین لباس با پنبه یا ساتن است. همچنین باید بدانید کدام یک از رنگها در کنار هم زیباترین و چشمگیرترین ترکیب را ایجاد می کند تا طراحی بهتر و مجموعه ای از لباس ها را داشته باشید. برای شروع ، توصیه می شود مقاله جامع انواع لباس را مطالعه کنید تا اطلاعات خود را در مورد پارچه و استفاده از هر کدام افزایش دهید.

مهارت های تجسم قوی

کسب مهارت های طراحی لباس و مد نیاز به یک ذهن بسیار خلاق دارد تا تصور کند چه چیزی را می خواهید طراحی کنید. ویژگی ذهن

بهترین جا برای سوال و جواب کجاست؟


بهترین جا برای سوال و جواب کجاست؟

x7_exlq.jpg

خیلی از ما اطلاعاتی در مورد یک مساله خاصی داریم که فقط ما و اطرافیانمون با سوال و جواب به این اطلاعات دسترسی داریم. یادمه تا قبل از این وقتی میخواستم فیلم ببینم از لب تابم استفاده می کردم ولی یک روز یکی از هم اتاقی های دانشگاه به من یک روشی رو یاد داد که بتونم لب تابم رو به تلوزیون متصل کنم و با تلوزیون فیلم رو بیینم حتی بعدا که فهمیدم همچین راهی هست یاد گرفتم که چطوری با وای فای به تلوزیون وصل بشم و دیگه نیازی هم به کابل نداشتم. شاید چندین بار این اتفاق افتاده که یک با یک سوال و جواب اطلاعاتی از اطرافیان و دوستانم گرفتم که بسیار مفید بوده و  باعث شده که کارم راه بیفته. برای همین تصمیم گرفتم یک راهی برای این انتقال اطلاعات پیدا کنم و به شما دوستان هم معرفی کنم.

سایت Quora

 

یک شبکه اجتماعی بر پایه پرسش و پاسخ که کاربران با تجربیات و تخصص های مختلف تجربیات خودشون رو با یکدیگر به اشتراک می گذارند. در این سایت که به زبان های زیادی است کاربران مختلفی از تمام دنیا عضو شده و با یکدیگر اطلاعات خود را به اشتراک می گذارند. سایت Quora دسته بندی های مختلفی دارد و کاربران می توانند در هر دسته بندی پرسش های خود را مطرح کرده و یا اینکه پاسخ کاربران دیگر را بدهند.

دسته بندی های مختلف سایت سوال و جواب

سوال و جواب ها در دسته بندی های مختلفی مانند: علمی، تکنولوژی، تاریخی، کامپیوتر و اینترنت و ... را دارد. که کاربران می توانند در صورتی که در یک دسته بندی جدید تجربیات و تخصص کافی داشته باشند می توانند یک دسته بندی جدید ایجاد کنند.

استخدام و پیدا کردن شغل

با فعالیت در این سایت علاوه بر اینکه پاسخ پرسش های خود را پیدا می کنید می توانید با پاسخ دادن پرسش های دیگران کسب اعتبار کرده و در دسته بندی خاصی شناخته شوید و برای خود اسم و رسمی به پا کنید و علم و اطلاعات خود را به دیگران اثبات کنید و توجه کارفرمایان و شرکت های بزرگ را به خود جذب کنید که می تواند منجر به استخدام و شروع فعالیت شما در دسته بندی که متخصص آن هستید، شوید.

امکانات رایگان

با عضویت در این سایت شما می توانید به راحتی و رایگان تمام امکانات را دسترسی داشته و سوال و جواب خود را انجام دهید. حتی می توانید از کاربران دیگر به صورت خصوصی سوال و جواب کنید.

کسب درآمد از سایت پرسش و پاسخ

این سایت برای همکاری کاربران یک سیستم طراحی کرده که ماهانه کاربرانی که امتیاز بیشتری کسب کنند را به عنوان کاربران برتر انتخاب کرده و به آنها پاداش می دهد. همچنین با شریک کردن کاربران در درآمد تبلیغات سایت با توجه به نوشته ها و دسته بندی هایی که در آن فعالیت می کنند آنها را تشویق به فعالیت با کیفیت در سایت می کند. یادم میاد یکی از دوستانم با پاسخ های زیبا و کاملی که در این سایت در زمینه برنامه نویسی نوشت توانست توجه یک شرکت بزرگ کامپیوتری در آلمان را جلب کند و با ویزای کاری رفت آلمان و شروع به کار کرد.

 

معرفی شبکه اجتماعی سوال و جواب فارسی

یکی از ایرادات بزرگ سایت Quora این است که از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و حتی بعضی وقت ها دسترسی کاربران ایرانی را محدود کرده بود. بعد از جستجو یک نمونه فارسی عالی از سایت Quora را پیدا کردم که تمام امکاناتش رایگان هست و سیستم کسب درآمدش مثل سایت Quora هست و افراد زیادی در این شبکه اجتماعی عضو شده و سوال و جواب یگدیگر را جواب می دهند. یک مورد جدید این سایت سیستم دعوت از طریق شبکه های اجتماعی و ایمیل است که می توانید با دعوت دوستان خود به سایت و کسب امتیاز، امتیاز های خود را افزایش دهید و از آنها در سایت استفاده نمایید. من آدرس این سایت رو در پایین قرار میدم امیدوارم که لذت ببرید و اگه دوست داشتید با لینک معرفی من که پایین قرار میدم عضو بشید.

 

شبکه اجتماعی یک سوال

 

نرده فرفورژه راه پله را خاص و زیبا انتخاب کنید


نرده فرفورژه راه پله را خاص و زیبا انتخاب کنید.

 

نرده فرفورژه دوبلکس و گرد یکی از عناصر دکوراتیوی است که برای ساختمان به کار می رود. برای خانه های دوبلکس یا سوبلکس و همچنین برای پله های خارج ساختمان شما نیاز دارید که نرده فرفورژه راه پله شیک و زیبایی انتخاب کنید. نکته مهم دیگر در انتخاب نرده راه پله این است که کیفیت قابل قبول داشته باشد. در نظر داشته باشید که نرده فرفورژه را باید از متریال با کیفیت و مرغوبی ساخته شده باشد.

نرده فرفورژه راه پله خوب و با کیفیت چندین نقش دارد که در ساختمان شما ایفا می کند. در صورتی که نرده فرفورژه راه پله از متریال خوب و عالی بهره مند شده باشد، ماندرگای بالایی دارد و رنگ و ظاهر آن بعد از گذر زمان قدیمی و کهنه نمی شود. همچنین در صورتی که از جوشکاری و برشکاری با دستگاه های به روز و پیشرفته بهره مند شده باشد نیز خم نشده و قابل برش خوردن نیست. مهمترین وظیفه نرده فرفورژه راه پله این است که در برابر نیروهای وارد مقاومت کند. در صورتی که نرده فرفورژه از مواد بی کیفیت ساخته شده باشد، تکیه دادن به ان می تواند خطرات جدی به همراه داشته باشد. نرده فرفورژه راه پله با هدف ایمنی هنگام بالا و پایین رفتن پله ها در نظر گرفته شده است. زیرا وجود این حفاظ ها سبب پایداری افراد می شود و مانع از سقوط می شود. بنابراین باید در خانه هایی که سالمند یا فرزند کوچک دارند باید نرده فرفورژه آهنی محکم و با کیفیت بالا را انتخاب کنید.

 

قیمت خرید حفاظ بالکن در گروه صنعتی فرفورژه آنلاین

 

شما با پرداخت قیمت حفاظ تراس  می توانید یک  دژ محکم جلوی پنجره و تراس خانه خود داشته باشید. با توجه به اینکه پنجره ها و بالکن ها یکی از نقاط ضعف آپارتمان ها و ادارات مختلف برای ورود افراد متفرقه هستند، استفاده از حفاظ تراس اهمیت بسیار زیادی برای ایمنی و امنیت آنها دارد. البته برای رسیدن به ایمنی کامل در حفاظ بالکن شما حتماً باید هم از نظر نوع ساختار و هم از نظر نحوه و کیفیت نصب به بهترین شکل عمل نمایید. ساخت و نصب حفاظ بالکن کار کاملا حرفه ای و تخصصی بوده و علاوه بر ابزارها و مواد اولیه لازم نیاز به تجهیزات مدرن نیز خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه در گروه صنعتی فرفورژه آنلاین

 

در صورتی که خانه شما در طبقات اول ساختمان است یا اگر خانه ویلایی دارید و نگران ورود سارقین هستید و همچنین اگر در خانه های چند طبقه ساکن می باشید و ترس از سقوط دارید، باید به شما این پیشنهاد را بدهیم که نرده حفاظ پنجره بهترین چاره کار شماست. در نظر داشته باشید که با وجود این نرده حفاظ پنجره دیگر هیچ سارقی نمی تواند وارد ساختمان شود زیرا راهی برای عبور ان ها باز نگذاشته اید.

در نظر داشته باشید که امنیت هزینه نیست. بلکه باید برای داشتن خیالی راحت و آسوده و همچنین در امان ماندن از شر سارقین از بهترین جنبه های امنیتی را برای ساختمان یا ویلاهای خود لحاظ کنید.

نرده حفاظ پنجره امروزه به یکی از پرفروش ترین محصولات فلزی تبدیل شده است و علت آن هم این است که سارقین امروزه پرکار شده و دست به سرقت های زیادی می زنند! شما برای در امان ماندن از سارقین باید نرده حفاظ پنجره با کیفیت عالی و محکمی را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

 

 

درب حیاط ساده و شیک سه لنگه خانه شما اولین عنصری است که به چشم می خورد.

 

زمانی که در کوچه در حال قدم زدن هستید درب حیاط فرفورژه اولین چیزی است که آن را مشاهده می کنید. پس باید در انتخاب درب دقت کافی داشته باشید. درب حیاط ساده و شیک سه لنگه ساختمان شما اولین گذرگاهی است که از آن عبور می کنید و بی شک در نگاه بیننده درب حیاط فرفورژه شیک و خاص، نقش می بندد. درب حیاط فرفورژه زیبا و مدرن که بسیار خاص طراحی شده است سبب می شود تا ارزش نمای ساختمان بیش از پیش افزایش یابد. با وجود درب حیاط فرفورژه شیک و زیبا شما می توانید خانه خود را به یکی از زیباترین ساختمان ها در محل تبدیل کنید.. درب حیاط ساده و شیک سه لنگه را اگر برای خانه خود انتخاب کنید که دیگر سلیقه خود را به طور تمام و کمال نشان مخاطب می دهید.

برای مشاوره با کارشناسان فرفورژه آنلاین در تماس باشید

 

 

منبع : خبرگزاری ایسنا