جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد


به گزارش رسانه های خبری وکیل VIP، بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سایت vakil.vip که یک سایت ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده در حالیکه یک وکیل پایه یک دادگستری نهایتا در یک یا دو حوزه خاص می تواند به صورت تخصصی فعالیت نماید، اما یک موسسه حقوقی با دارا بودن دپارتمان های تخصصی مختلف و بهره مندی از خدمات مجموعه ای از وکلا، حقوقدانان و کارشناسان ارشد می تواند مجموعه از از خدمات تخصصی حقوقی را به جامعه هدف خود عرضه نماید است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی و استفاده از خدمات حقوقی انحصاری و متخصص در زمینه فعالیت های عمومی و خاص را تسهیل کند.

اولین قدم در هر پرونده حقوقی یا کیفری انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است. انتخاب بهترین وکیل از مهمترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر بگیرید. معیار انتخاب یک وکیل حرفه ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می گویند. با توجه به بزرگی دادخواست‌های حوزه های مختلف، یک وکیل vip باید از پیچیدگی موضوعات مربوط به این موارد آگاهی کافی داشته باشد تا بتواند به درستی حقوق موکل را ادعا و بازیابی کند.

همچنین یک وکیل متخصص دعاوی خصوصی و عمومی می‌تواند تمام جوانب موضوع اختلاف را ارزیابی کرده و با توجه به پرونده موکل خود، از آن دفاع کند. یکی از خصوصیات مهم وکیل خوب در موسسه وکیل وی آی پی، دانش حقوقی متناسب با نوع تخصص حرفه ای خویش است. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیست؟ مدیر عامل موسسه وکیل VIP در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به رشد روش های اقتصادی نوین، تنوع معاملات اقتصادی و سرعت پیشرفت علم و اطلاعات در جهان، اقدام به ایجاد 8 دپارتمان تخصصی حقوق در جهت رفع نیاز های حقوقی جامعه نموده است و هر کارشناس ارشد یا وکیل فقط در حوزه تخصصی خود مبادرت به ارائه مشاوره، وکالت و یا سایر خدمات حقوقی می نماید که مسلما نقش مهمی در ارتقا کیفیت و موفقیت خدمات حقوقی مورد نظر با کمترین هزینه های جاری را داشته و باعث می شود تا حضور وکیل در اجتماع بیشتر از گذشته احساس شود.»

وکلای مجموعه وکیل vip متخصص و وکیل پایه یک دادگستری مشهد در زمینه  های خانواده (طلاق، نفقه، اجرت المثل، مهریه نفقه فرزند، اثبات عسروحرج زوجه)، ملکی (تخلیه، خلع ید، تصرف عدوانی و…)، کیفری (توهین، افترا، تهدید، فحاشی، مواد مخدر، کلاهبرداری اینترنتی، ضرب وجرح، قتل، سرقت و …)، کمیسیون ماده 100، حقوقی و… می باشند و می توانند به شما مشاوره حقوقی آنلاین فوری و مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته بدهند. قبول وکالت، مشاوره حضوری و غیرحضوری درحوزه‌های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی، مهریه، طلاق و … که تخصص مجموعه وکیل وی آی پی می‌ باشد که با پشتکار توانسته خود را در زمره بهترین وکیل مشهد قرار دهد.

مجموعه وکیل وی آی پی، پرونده‌‌های بسیاری در دعاوی، وکیل خانواده (اثبات زوجیت، انکار زوجیت، اثبات نسب، نفی نسب، اثبات کفالت، اثبات رجوع، ثبت واقعه رجوع، ثبت واقعه طلاق، اجازه ازدواج، الزام به بذل مدت، الزام به ثبت ازدواج، استرداد جهیزیه، اعلام تمکین)، وکیل ملکی (اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه، اثبات شراکت، اثبات حق ارتفاق و انتفاع، اثبات نسق زارعانه، اثبات حریم ملک، خلع ید، تسلیط ید، قلع و قمع مستحدثات و نزع اشجار)، ارث (دعاوی مربوط به وصیت، اثبات وصیت تملیکی، اخراج ثلث، تنفیذ وصیت نامه، رد وصیت نامه، تحویل موصی به، عزل وصی از وصایت)، وکیل امور حسبی ( اثبات کفالت، حکم کفالت و سرپرستی، صدور حکم رشد، صدور حکم حجر، رفع حجر) و … موفق عمل کرده است. وکیل VIP (وکیل متخصص)، وکیلی است که درحوزه کاری خود در علم حقوق دارای مهارت و تجربه کاری وموفقیت بالایی باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعات و نقاط مهم در انتخاب وکیل این است که شخصی که قرار است پرونده‌ای به‌عهده بگیرد تخصص و دانش کافی در این حوزه داشته باشد و به این دلیل امر وکالت یک مسئله کاملاً تخصصی می‌باشد. مجموعه وکیل VIP با به کارگیری بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سالهاست ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده است.

معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می‌گویند. این مجموعه دارای سابقه وکالت در پرونده‌‌ های مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی می‌باشد. وکلای متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل امور حسبی، وکیل ارث، وکیل امور مالی، وکیل امور ثبتی، وکیل خانواده و … می‌باشد. بهترین وکیل را برای دعوی حقوقی یا کیفری خود از وکیل وی آی پی بخواهید. گفتنی است موسسه وکیل VIP، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تاسیس موسسه حقوقی وکیل VIP کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت موسسه وکیل VIP به آدرس vakil.vip مراجعه کنند.

ارتباط با وکیل وی آی پی: تلفن مشاورین حقوقی: 09152491040 09152491050 تلفن دفتر: 37063330-051

آدرس: بلوار کلاهدوز‌ _ کلاهدوز 54 ساختمان جام‌جم طبقه مثبت‌3 اداری واحد 314

انواع قاب عکس بر اساس متریال


انواع قاب عکس بر اساس متریال

بعضی اوقات هدف از انتخاب قاب عکس ، تأثیر روی نحوه دیدن تصویر داخل فریم می باشد . یکی از بهترین روش‌ها برای این کار بازی با متریال قاب می باشد، زیرا این امکان وجود دارد که جنس مواد اولیه قاب با سبک تصاویر هماهنگ باشند. به همین دلیل قاب عکس ها را بر اساس جنس مواد اولیه در ساخت به 4 دسته تقسیم می کنند :

قاب عکس چوبی ,  قاب عکس فلزی , قاب عکس پی وی سی (PVC) , قاب عکس شیشه ای

قاب عکس چوبی

همان طور که از نامش پیداست , چوب متریال اصلی در ساخت قاب عکس چوبی می باشد. قاب عکس های چوبی با توجه به نوع طراحی و برش چوب می‌تواند سبک های مختلفی مثل مدرن، مینیمال و سنتی داشته باشند . به طور کلی، یک قاب عکس چوبی برای عکس‌های شخصی خانوادگی و دوستانه گزینه بسیار خوبی می باشد که به شما کمک کند تا به تصاویرخود جلوه ای اصیل هدیه کنید.

قاب عکس فلزی

این نوع قاب عکس ها از جنس فلز تولید شده اند و با توجه به نوع فلز مصرفی و عملیات صورت گرفته در مرحله تولید، قیمت آن‌ها متفاوت است . فلزات و آلیاژهایی که از آن‌ها برای ساخت قاب عکس استفاده می کنند معمولاً از جنس طلا و نقره , برنز و آلومینیوم و...هستند . اگر قصد دارید ، عکسی از یک منظره شهری را قاب بگیرید ، قاب عکس فلزی به شما کمک می‌کند تا یک ویژگی صنعتی به عکس خود بدهید و جلوه بصری تصویر خود را برجسته کنید .

قاب عکس پی وی سی (PVC)

این مدل قاب عکس ها به دلیل تنوع و قیمت نسبتاً مناسب‌شان ، جز پرطرفدارترین متریال‌ ها در بین مصرف کنندگان قرار گرفته است .قاب های PVC از جنس پلاستیک فشرده هستند به صورت قالب ریزی ساخته می‌شوند و یک لایه سطحی به عنوان طرح قاب،طی یک عملیات صنعتی روی آن‌ها چسبیده می شود. شما می‌توانید با کمترین هزینه، قاب عکس های PVC را با توجه به نوع قالب و طرح ظاهری آن‌ها سبک های متنوع دکوراسیون، مانند مدرن، کلاسیک، مینیمال و...استفاده کنید .

قاب عکس شیشه ای

 نوع دیگری از قاب ها , قاب عکس شیشه ای است .که در طراحی آن از شیشه در طراحی خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل قاب عکس ها جذابیت و زیبایی را برای نمایش تصاویر در اختیار مصرف کنندگان می گذارند. اگر علاقه مندید که فریم بندی عکس‌های شما دارای طراحی مدرن و منحصر‌به‌ فردی باشد، انتخاب قاب عکس های شیشه ای بهترین گزینه برای شما می باشد .

لایه محافظ و نقش آن در قاب عکس

در تمامی قاب عکس ها ازیک لایه ی محافظ بر روی قاب عکس استفاده می‌کنند که وظیفه آن مراقبت از عکس و قطعه هنری در مقابل گرد و غبار، ضربه و اشعه ماوراء بنفش می باشد . جنس این لایه محافظ اصولا شیشه یا پلکسی گلاس می باشد . پلکسی گلاس (پلی متیل متاکریلات) در واقع صفحه شفافی از جنس اکریلیک (نوعی پلاستیک) می باشد که امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، در صنعت قاب سازی کاربرد فراوانی دارد .

روش های حرفه ای چیدمان قاب عکس روی دیوار را بیاموزید!

احتمالاً نصب و چیدمان قاب عکس روی دیوار و ایجاد یک گالری زیبا و جالب در نگاه اول در نظر بسیاری از افراد کار ساده و پیش پا افتاده¬ای است. اما همین افراد زمانی که شروع به کار می کنند و می خواهند قاب عکس های خود را بر روی دیوار نصب کنند، متوجه سختی های کار و کافی نبودن اطلاعات خود در این زمینه خواهند شد.

 از آنجا که تزیین یک دیوار با قاب عکس از فرمت های خاص چیدمان پیروی می کند و تا زمانی که در مورد این فرمت ها آگاهی نداشته باشید، چیدمان شما زیبا نخواهد شد .

در این پست قصد داریم تا شما را با شیوه های حرفه ای چیدمان قاب عکس روی دیوار، نحوه ی ایجاد تعادل مناسب و طرح بندی قاب عکس های دیواری در مناطق مختلف خانه، آشنا کنیم.

چگونه  یک گالری زیبا از قاب عکس¬های دیواری ایجاد کنیم؟

نحوه ی چیدمان قاب عکس ها روی دیوار بسیار مهم است و همان طور که گفته شد از فرمت خاصی پیروی می کند.  گاهی برخی از افراد چنان هنرمندانه این کار را انجام می دهند که باعث سریع تر شدن تپش قلب اطرافیان می شوند. اما ما چگونه می توانیم  این گونه به شیوه های عالی قاب عکس های خود را طراحی کنیم؟

بهتر است  قبل از هر کاری یک عکس خالی از دیوار مورد نظر خود تهیه کنید، اگر قصد دارید میز یا مبل خاصی را نیز در مجاورت دیواری که قاب عکس ها روی آن نصب می شود، داشته باشید بهتر است آن را هم در تصویر قرار دهید . سپس با استفاده از یک برنامه ی گرافیکی رایگان مانند picmonkey  و فرمت های عنوان شده در ادامه ی مطلب شروع به ایجاد پوسته های مختلف تصویر کنید.

 به این صورت می توانید به طور عینی در فضای مجازی دیوار تزئین شده ی خود را مشاهده کنید و زمانی که تزئین قاب ها مطابق میل تان بود تصویر را ذخیره و سپس شروع به تهیه ی قاب عکس ها نمایید.

نکات اصولی  برای چیدمان قاب عکس روی دیوار

1-    اولین گام در چیدمان قاب عکس روی دیوار، مشخص کردن خط نگاه است، زیرا قاب عکس ها باید کمی بالاتر از خط نگاه نصب شوند. "خط نگاه جایی است که ببینده در حالت ایستاده یا نشسته به صورت مستقیم به یک جسم نگاه می¬کند. خط نگاه در منطقی مانند راهرو ها در حالت ایستاده و در مناطقی مانند اتاق نشیمن در حالت نشسته  و در اتاق کودک متناسب با قد کودک محاسبه می شود."

2-    دومین گام ایجاد مجموعه ای از تزئینات هنری با قاب عکس های دیواری است. این روش راه مناسبی برای ایجاد کانون توجه است.

و اما راز موفقیت در طراحی این مجموعه توازن و نظم می باشد. در نظر داشته باشید، نظم از عوامل مهم و تاثیر گذار در چیدمان و دکوراسیون محسوب می شود. در چیدمان قاب عکس روی دیوار، نظم به معنی هماهنگی و ترتیب المان های به کار رفته می باشد. از رنگ، بافت، متریال ها گرفته تا مبلمان و عناصر به کار رفته در منزل می بایست از این نظم تبعیت کنند. کنار هم قرار گرفتن این ایده ها و المان های هماهنگ، منجر به زیبایی می شود. به یاد داشته باشید در این کار با صرف وقت، صبوری و طراحی مناسب توفیق به دست می آورید.

بنابراین باید حواس تان باشد، بعد از مشخص کردن فرمت مناسب، با استفاده از متر از فواصل مساوی قاب هایی که روی یک دیوار نصب خواهند شد مطمئن شوید.

3-    در صورتی که می خواهید از یک قاب عکس تک برای تزئین یک دیوار بزرگ استفاده کنید به نکاتی مانند اندازه ی قاب عکس نسبت به سایز اجزایی که در کنار دیوار هستند و مواردی که در اطراف قاب استفاده می شود دقت کنید.

 

4-    اگر قرار است قاب عکس دیواری شما در فضای بالای یک کاناپه نصب شود، حتماً باید جای قرار گیری قاب ها را متناسب با کاناپه تنظیم کنید. در این حالت اگر گالری قاب عکس شما نسبت به مبلمان بزرگ است فاصله ی این گالری نسبت به مبلمان باید کمتر و بالعکس اگر گالری شما نسبت به مبلمان کوچک است فاصله ی گالری از مبلمان باید بیشتر باشد.

 

5-    نکته ی بسیار مهم  بعدی این است که ابتدا قاب عکس ها را مطابق فرمت های عنوان شده تهیه کنید و سپس عکس ها را طبق قاب ها چاپ کنید. زیرا ممکن است برای عکس در اندازه های مختلفی که شما قبلاً چاپ کرده باشید قاب عکس متناسب و هماهنگ موجود نباشد.

بهتر است در چیدمان و انتخاب عکس‌ها به حسی که به شما می‌دهد هم توجه داشته باشید. زیرا قرار است این قاب‌ها هر روز جلوی چشمتان باشد. پس بهتر است مثلا اگر عکس‌های خانوادگی‌تان را انتخاب می‌کنید خاطره خوشی را برایتان تداعی کند.

 

از سوی دیگر چگونگی چیدمان قاب‌ها نیز اهمیت دارد. این روزها در دکوراسیون این اصل خیلی رعایت می‌شود. بهتر است قاب‌هایی به رنگ روشن را در اتاق‌خواب و قاب‌های تیره‌تر را در سالن‌پذیرایی آویزان کنید.

همچنین اینکه قاب را در چه ارتفاعی هم آویزان کنیم اهمیت دارد. در گذشته معمولا قاب‌ها بسیار بالاتر از سطح زمین روی دیوار آویزان می‌شدند اما در طراحی دکوراسیون امروزی معتقدند باید قاب در نقطه‌ای روی دیوار قرار گیرد که برای دیدن آن نه سرمان خیلی بالا برود نه خیلی پایین آورده شود. همچنین سایز قاب عکس هم اهمیت دارد. بهتر است با توجه به سایز عکس خود، قابی هم اندازه و مناسب را انتخاب کنید.

 

اگر می‌خواهید تعداد زیادی قاب به دیوار وصل کنید هم باید اول با بزرگ‌ترین قاب شروع کنید. سپس قاب‌های کوچک‌تر را در اطراف آن چیدمان کنید. در کل بهتر است قبل از چیدن قاب‌هایی که تعدادشان زیاد است، طرح آنها را روی کاغذ بکشید. زیرا شلوغ شدن دیوار با تعداد زیادی قاب اگر بر طبق اصول باشد بر زیبایی تاثیر می‌گذرد.

چیدمان قاب در سایزهای متفاوت روی دیوار با تلفیق قاب‌های مستطیل، مربع به صورت عمودی و افقی در کنار هم چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

 

در کل چیدمان قاب عکس به سبک شبکه‌ای که عکس‌ها به صورت شبکه‌ای از قاب‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند یا چیدمان قاب عکس به صورت پلکانی که ساده‌ترین روش برای چیدمان است طرفدار دارد. در روش پلکانی قاب‌ها از بالا به پایین یا از پایین به بالا بر روی دیوار نصب شوند. این روش پلکانی مناسب دیوارهای جانبی پله ساختمان است.

کنار هم گذاشتن قاب‌ها به شکل موازی هم ایده? خوبی است. زمانی که چند قاب هم‌اندازه دارید، با قرار دادن آنها به موازات هم و ایجاد یک مربع یا مستطیل بزرگ از آنها در کنار یکدیگر، به نظم و نمای زیبایی می‌رسید. بهتر است در این نوع چیدمان تعداد قاب‌هایتان را زوج انتخاب کنید و آنها را با اندکی فاصله در کنار یکدیگر بگذارید.

انتخاب و خرید قاب عکس مناسب

راهنما را از انتخاب قاب عکس مناسب آغاز کنیم. قبل از خرید بهتر است دو نکته را درنظر بگیرید:

 

سبک فریم: برای هماهنگی، به دکوراسیون خانه توجه کنید. قاب‌های ساده برای فضاهای مدرن مناسب‌ هستند. و قاب عکس چوبی یا کار شده با دکور کلاسیک همخوانی بیشتری دارند. (مشاهده و خرید انواع قاب عکس>>)

موضوع عکس: برای عکس درون قاب، موضوعات متنوعی قابل چاپ هستند. یک ایده دلنشین استفاده از خاطرات و عکس‌های خانوادگی است. اما در صورت تمایل می‌توانید از عکس‌نوشته، طبیعت و مناظر و… هم استفاده کنید.

نحوه نصب قاب عکس

برای اینکه نتیجه دقیق و تمیزی داشته باشید، از الگو استفاده کنید. برای این‌کار تعدادی مقوا یا کاغذ آماده کنید. قاب‌هایتان را روی الگو قرار داده و دورتادورش را ببرید. حالا از این الگوهای کاغذی به عنوان نمونه استفاده کنید. چیدمان و محل نصب را با این نمونه‌ها نهایی کنید و بعد اقدام به نصب قاب عکس اصلی کنید.

?? سبک رایج چیدمان قاب عکس روی دیوار

به تعداد آدمها، سلیقه متفاوت وجود دارد. اما رعایت اصول پایه در چیدمان قاب عکس، به هماهنگی و زیبایی بصری کمک می‌کند. و در نهایت دکوری چشم‌نواز و هوشمندانه خواهید داشت. پس در این بخش با سبک‌های معروف چیدمان قاب عکس آشنا شویم.

 

?. چیدمان متقارن

صاف، مرتب و تمیز. این اولین سبک برای چیدمان قاب عکس است. در سبک متقارن باید از قاب‌های هم اندازه استفاده کنید. وزن بصری در تمام بخش‌های گالری یکسان است. این ریتم یکسان، برای فضاهای رسمی (مثلا محل کار) عالی عمل می‌کند. راستی، رمز اجرای این ایده، نصب دقیق و با حساسیت بالا است.

?. چیدمان مرکزی

برای این الگو، اصلی‌ترین و بزرگترین قاب را در مرکز بچسبانید. حالا مابقی قاب‌ها را دور آن بچینید. درست مثل سیاراتی که دور خورشید می‌چرخند! نیازی نیست فرم نهایی دایره‌ای باشد. بیشتر به اندازه دیوار و فضایتان توجه کنید. این ایده برای دیوارهایی با عرض کم عالی است. مثلا دیوار بالای شومینه یا بالای کنسول.

?. چیدمان شبکه‌ای

اگر از هرج و مرج خوشتان نمی‌آید، این چیدمان شیک و منظم برایتان عالی است. در این سبک، تعداد قاب‌های محور عمودی و افقی باید برابر باشند. مثلا ? یا ? قاب عکس هم اندازه. بهتر است قاب‌ها را با فاصله حدودی ? یا ? سانتی‌متری نصب کنید. به جای شبکه مربعی، از مستطیل هم می‌شود استفاده کرد. در این صورت نیازی نیست طول محورها یکسان باشد.

?. چیدمان سه تایی

شک نکنید بهترین ایده برای ? عدد قاب، نصب افقی آنهاست. لازم است خودقاب‌ها عمودی باشند، ولی چینش آنها در کنار هم افقی. این ترکیب‌بندی هارمونی بی‌نظیری ایجاد می‌کند. پرطرفدارترین چیدمان نصب عکس عروسی روی دیوار نیز همین سبک است. این نصب را می‌توان بالای کاناپه و بالای تخت‌خواب اجرا کرد. فقط دقت کنید منظورمان ? قاب هم‌اندازه است. اگر ابعاد قاب‌هایتان یکسان نیست چیدمان بعدی را دنبال کنید.

?. چیدمان نامتقارن

در صورتی که چند قاب با اندازه‌های متفاوت دارید سبک نامتقارن مناسب است. مثلا می‌توانید فرم رایج مثلث را انتخاب کنید. به این صورت که قاب بزرگتان بالا یا پایین باشد، و قاب‌های کوچک روبروی آن. می‌توانید همین ایده را به صورت چپ و راست هم اجرا کنید ( قاب بزرگ راست، قابهای کوچک چپ؛ و بالعکس)

 

البته مثلث فقط یک مثال است. شاید چیدمان شما هیچ فرم خاصی را دنبال نکند. در این نوع چیدمان قاب عکس فقط کافی است خلاق باشید. به علاوه تست اولیه با کاغذ الگو را فراموش نکنید! سبک نامتقارن برای فضاهای راحت و شخصی عالی است.

6. چیدمان جعبه ای

یک محدوده مربع یا مستطیل فرضی روی دیوار درنظر بگیرید. حالا تمام قاب‌ها را درون این محدوده نصب کنید. در چیدمان جعبه‌ای بهتر است اندازه قاب‌ها متفاوت باشند. ابتدا محل قاب‌های بزرگ را نهایی کنید. و در ادامه فضاهای خالی محدوده را، با قاب‌های کوچکتر پر کنید.

?. چیدمان تاج

فرم تاج یک ایده متفاوت و جالب برای نصب است. در این چیدمان به یک تابلو بزرگ و تعدادی قاب کوچکتر نیاز داریم. ابتدا قاب بزرگ را نصب کنید. بعد از آن قاب عکس‌های کوچکتر را بالاتر قرار دهید. فرم نهایی مانند یک تاج بنظر می‌رسد.

 

?. چیدمان آینه‌ای

نقاشی‌های کودکی را یادتان می‌آید؟ یک کاغذ را تا میکردیم و هر چه در سمت مقابل بود را به سمت دیگر منتقل می‌کردیم. این خط تا، برای چیدمان قاب عکس هم کاربرد دارد! روی دیوار خط تای افقی و فرضی در نظر بگیرید. حالا قاب‌ها را بالا و پایین این محور نصب کنید.

 

?. هم راستا از بالا

این نوع چیدمان قاب عکس چندان رایج نیست. اما نتیجه هنری و متفاوتی را در فضا ایجاد می‌کند. برای نصب، یک محور افقی در نظر بگیرید. حالا ضلع بالایی تمام قاب‌ عکس ها را روی این محور مماس کنید. نظم در بالا و اختلاف ابعاد در پایین گالری، سبک منحصربه‌فرد و متفاوتی را به دکور می‌دهد. (همین ایده را می‌توان به صورت هم‌راستا از پایین هم اجرایی کرد)

 

??. چیدمان روی شلف

و آخرین ایده چیدمان قاب عکس روی شلف است. این سبک حالت گرم و بسیار صمیمی به خانه می‌دهد. به علاوه نیاز به میخ زدن‌های متعدد هم ندارید. یک شلف دیواری تهیه کنید و آن را نصب کنید. حالا قاب‌ عکس‌های خاطره‌انگیزتان را روی شلف قرار دهید. برای جذابیت بیشتر، بهتر است از قاب‌هایی با اختلاف ارتفاع استفاده کنید.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11339711

https://independent.academia.edu/JennyTucker120

http://edu.fudanedu.uk/user/laibafinch4/

http://fudanedu.uk/user/laibafinch4/

http://jobs.ict-edu.uk/user/laibafinch4/

http://ict-edu.uk/user/laibafinch4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=d179439e-6a4e-4ad2-a709-13f9de916cb7

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://ghabonaghashi.ir/