جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

قیمت انواع آسیاب قهوه در بازار


قیمت انواع آسیاب قهوه در بازار

قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی ایرانی و خارجی با معرفی مشخصات بهترین آسیاب قهوه صنعتی و آسیاب قهوه نیمه صنعتی

قیمت انواع آسیاب قهوه در بازار چقدر است؟ بهترین آسیاب قهوه کدام است؟ آسیاب قهوه ایرانی بخریم یا خارجی ؟ چرا؟ شاید این سولات شما هم باشد. ما در ادامه همه این سولات را پاسخ می دهیم.

d6_2p47.jpg

قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی 

قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی به عوامل مختلفی در بازار بستگی دارد از جمله : کیفیت مواد اولیه و استفاده شده در آسیاب قهوه صنعتی، تیغه آسیاب، کیفیت و دقت آسیاب، اسیاب قهوه ایرانی باشد یا خارجی، امکانات و تجهیزات اضافی آسیاب قهوه، خدمات پس از فروش داشته باشد یا خیر، گارنتی باشد یا خیر و ... هر کدام از این فاکتورها می تواند قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی را بالا پایین کند.

 

بهترین آسیاب قهوه صنعتی کدام است؟

برای پاسخ به این پرسش بهتر است ابتدا با خصوصیات بهترین آسیاب قهوه صنعتی آشنا شوید تا به راحتی بتوانید بهترین آسیاب قهوه را شناسایی کنید. زیرا یک آسیاب صنعتی خوب و قدرتمند باید دارای خصوصیات خاصی باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

  • آسیاب قهوه صنعتی حتماً باید فن خنک کنندگی داشته باشد. اما چرا فن خنک کنندگی اینقدر مهم است؟ د رنظر داشته باشید آسیاب قهوه صنعتی که فن ندارد در این صورت برای آسیاب قهوه در حجم بالا دستگاه گرم می شود و این گرما به صورت ناخودآگاه بر روی کیفیت قهوه نیز اثر می گذارد و باعث برشته شدن آن می گردد برای جلوگیری از این مساله ناچار هستید زمانی را برای خنک شدن دستگاه منتظر بمانید، این در حالی است که یک دستگاه آسیاب قهوه صنعتی خوب با فن قوی چنین مشکلی ندارد و شما به راحتی می توانید به صورت طولانی با کیفیت بالا قهوه را د رکمترین زمان آسیاب کنید.
  • یک آسیاب قهوه صنعتی عالی باید تیغه های قدرتمند و بسیار دقیق داشته باشد. به بیان ساده تر تیغه باید محکم، مقاوم و دقت آسیاب بالایی داشته باشد. تیغه های استیل و فولادی مقاوم هستند اما دقت تیغه کاملاً به شکل و نحوه حرکت آن وابسته است. همانطور که می دانید برای داشتن یک قهوه فوق العاده در وهله اول باید آسیاب عالی داشته باشید. این مساله بخصوص برای دم آوری قهوه ترک حساس تر است. زیرا آسیاب قهوه ترک باید پودر یکدست و نرمی باشد که هر آسیاب صنعتی نمی تواند چنین نتیجه ای را داشته باشد. از این رو بهتر است قبل از خرید آسیاب قهوه حتماً در مورد نحوه آسیاب دستگاه و تیغه های آن تحقیق کنید.
  • قدرت موتور هم برای آسیاب های صنعتی قهوه بسیار مهم است قطعاً هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشد عمر و دوام دستگاه بیشتر خواهد بود زیرا فشار کمتری به دستگاه وارد می شود علاوه بر این دستگاه آسیاب قهوه سرعت بیشتری پیدا میکند و شما در مدت زمان کمتری می توانید خروجی داشته باشید.
  • ظرفیت مخزن یا هاپر هم مهم است اگر شما حجم زیادی از قهوه را بخواهید آسیاب کنید باید محفظه مناسبی داشته باشید که اصولاً برای آسیاب های صنعتی این حجم بین 3 تا 5 کیلو گرم در نظر گرفته می شود.
  • در بین انواع آسیاب قهوه در بازار باید به دنبال آسیابی باشید که بتواند تنوع درجات بیشتری به شما ارائه کند. هر چقدر درجات آسیاب قهوه بیشتر باشد به معنای توانایی آسیاب های متنوع با درجه نرمی و زیری بیشتر قهوه است. از این رو به راحتی می توانید برای هر دستگاه ساز قهوه نمونه آسیاب دلخواه خود را داشته باشید.
  • بدنه آسیاب از جنس مرغوب هم یک الویت مهم است. زیرا به مرور زمان اثرات لک و کثیفی بر روی دستگاه آسیاب نمایان می شود و اگر بدنه از جنس مرغوب نباشد امکان از بین بردن این اثرات وجود ندارد. از این رو بعد از مدتی دستگاه شما چهره زشت و نامطلوبی خواهد داشت. بهتر است جنس بدنه فلزی با پوشش استاتیک باشد.
  • قابلیت جدا شدن هاپر از دستگاه آسیاب قهوه هم اهمیت زیادی دارد. زیرا به منظور شستشو و نظافت باید مخزن یا هاپر از دستگاه جدا شود و شما بتوانید به راحتی آن را بشوید.
  • عدم باقی ماندن قهوه در محفظه یکی از مواردی است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد. همانطور که می دانید برای داشتن یک قهوه با کیفیت حتماً باید اثرات و ذرات آسیاب قهوه قبلی حذف شده باشند زیرا می توانند روی طعم و مزه آسیاب قهوه جدید تاثیر بگذارند. برخی از دستگاه ها قابلیت عدم پرتی قهوه را ندارند در این نمونه دستگاه ها حدوداً 200 تا 300 گرم قهوه پرت می شود. با توجه به اینکه دانه های قهوه گران و وارداتی هستند این مساله حائز اهمیت است از این رو باید در بازار به دنبال آسیاب قهوه ای باشید که چنین ویژگی را داشته باشد تا بتواند از نظر اقتصادی برای شما مقرون به صرفه باشد. شاید در نگاه اول، اهمیت این موضوع زیاد جلوه نکند اما در بلند مدت این مساله می تواند در هزینه های شما تاثیرگذار بگذارد.
  • زیبایی و طراحی یک آسیاب هم مهم است. این مساله بخصوص در کافی شاپ ها و رستوران ها، قهوه فروشی ها که دستگاه، جزیی از ویترین و دکور می باشد اهمیت زیادی دارد.
  • ضمانت و خدمات پس از فروش هم یکی دیگر از فاکتور های مهم یک دستگاه آسیاب قهوه صنعتی می باشند. زیرا بسیاری از دستگاه ها با کارکرد نیاز به تعمیر و نگهداری پیدا می کنند و باید قطعاتی از آنها عوض شود؛ اگر این قطعات در بازار موجود نباشد و یا در صورت وجود با قیمت نجومی ارائه شود مقرون به صرفه نخواهد بود. بسیاری از خریداران غافل از این مساله به دنبال خرید آسیاب هستند این در حالی است که شما باید در همان ابتدای کار این مساله را مورد توجه قرار دهید تا در آینده دچار مشکل نشوید. اغلب دستگاه های آسیاب خارجی فاقد نمایندگی معتبر هستند از این رو پیدا کردن قطعات این دستگاه ها در بازار با مشکل روبرو است.

 

آسیاب قهوه صنعتی ایرانی یا خارجی

مهم نیست آسیاب قهوه خارجی بخرید یا ایرانی! مهم این است که آسیاب مورد نظر شما تمام ویژگی های ذکر شده را داشته باشد تا بتواند بهترین آسیاب قهوه صنعتی باشد. همین جا باید بگوییم برخی از برندهای آسیاب قهوه ایرانی رشد چشمگیری داشته اند و توانسته اند صنعت قهوه را زیر و رو کنند. یکی از برندهای معتبر آسیاب قهوه ایرانی که توانسته همه فاکتورهای بهترین آسیاب قهوه را داشته باشد آسیاب قهوه یوکار است.  آسیاب قهوه یوکار توانسته صاحب رتبه در نمایشگاه های قهوه و نوشیدنی باشد و بهترین عملکرد را در بین آسیاب های قهوه ایرانی و خارجی داشته باشد. عملکرد این آسیاب مشابه برندهای معروف آسیاب قهوه خارجی است اما قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی خارجی بسیار بیشتر از آسیاب قهوه یوکار می باشد. همچنین ضمانت و خدمات پس از فروش برند یوکار باعث شده بسیاری از هموطنان عزیز این آسیاب قهوه را خریداری و معرفی کنند. قابل توجه است قیمت آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار نیز نسبت به برندهای خارجی مناسب و عملکرد آن فوق العاده است.برای اطلاع از مشخصات فنی این برند یا قیمت روز آسیاب های قهوه یوکار می توانید اینجا کلیک کنید.

منبع: https://www.khoondanionline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/13143-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1?pr=1

 

 

 

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد


به گزارش رسانه های خبری وکیل VIP، بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سایت vakil.vip که یک سایت ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده در حالیکه یک وکیل پایه یک دادگستری نهایتا در یک یا دو حوزه خاص می تواند به صورت تخصصی فعالیت نماید، اما یک موسسه حقوقی با دارا بودن دپارتمان های تخصصی مختلف و بهره مندی از خدمات مجموعه ای از وکلا، حقوقدانان و کارشناسان ارشد می تواند مجموعه از از خدمات تخصصی حقوقی را به جامعه هدف خود عرضه نماید است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی و استفاده از خدمات حقوقی انحصاری و متخصص در زمینه فعالیت های عمومی و خاص را تسهیل کند.

اولین قدم در هر پرونده حقوقی یا کیفری انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است. انتخاب بهترین وکیل از مهمترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر بگیرید. معیار انتخاب یک وکیل حرفه ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می گویند. با توجه به بزرگی دادخواست‌های حوزه های مختلف، یک وکیل vip باید از پیچیدگی موضوعات مربوط به این موارد آگاهی کافی داشته باشد تا بتواند به درستی حقوق موکل را ادعا و بازیابی کند.

همچنین یک وکیل متخصص دعاوی خصوصی و عمومی می‌تواند تمام جوانب موضوع اختلاف را ارزیابی کرده و با توجه به پرونده موکل خود، از آن دفاع کند. یکی از خصوصیات مهم وکیل خوب در موسسه وکیل وی آی پی، دانش حقوقی متناسب با نوع تخصص حرفه ای خویش است. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیست؟ مدیر عامل موسسه وکیل VIP در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به رشد روش های اقتصادی نوین، تنوع معاملات اقتصادی و سرعت پیشرفت علم و اطلاعات در جهان، اقدام به ایجاد 8 دپارتمان تخصصی حقوق در جهت رفع نیاز های حقوقی جامعه نموده است و هر کارشناس ارشد یا وکیل فقط در حوزه تخصصی خود مبادرت به ارائه مشاوره، وکالت و یا سایر خدمات حقوقی می نماید که مسلما نقش مهمی در ارتقا کیفیت و موفقیت خدمات حقوقی مورد نظر با کمترین هزینه های جاری را داشته و باعث می شود تا حضور وکیل در اجتماع بیشتر از گذشته احساس شود.»

وکلای مجموعه وکیل vip متخصص و وکیل پایه یک دادگستری مشهد در زمینه  های خانواده (طلاق، نفقه، اجرت المثل، مهریه نفقه فرزند، اثبات عسروحرج زوجه)، ملکی (تخلیه، خلع ید، تصرف عدوانی و…)، کیفری (توهین، افترا، تهدید، فحاشی، مواد مخدر، کلاهبرداری اینترنتی، ضرب وجرح، قتل، سرقت و …)، کمیسیون ماده 100، حقوقی و… می باشند و می توانند به شما مشاوره حقوقی آنلاین فوری و مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته بدهند. قبول وکالت، مشاوره حضوری و غیرحضوری درحوزه‌های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی، مهریه، طلاق و … که تخصص مجموعه وکیل وی آی پی می‌ باشد که با پشتکار توانسته خود را در زمره بهترین وکیل مشهد قرار دهد.

مجموعه وکیل وی آی پی، پرونده‌‌های بسیاری در دعاوی، وکیل خانواده (اثبات زوجیت، انکار زوجیت، اثبات نسب، نفی نسب، اثبات کفالت، اثبات رجوع، ثبت واقعه رجوع، ثبت واقعه طلاق، اجازه ازدواج، الزام به بذل مدت، الزام به ثبت ازدواج، استرداد جهیزیه، اعلام تمکین)، وکیل ملکی (اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه، اثبات شراکت، اثبات حق ارتفاق و انتفاع، اثبات نسق زارعانه، اثبات حریم ملک، خلع ید، تسلیط ید، قلع و قمع مستحدثات و نزع اشجار)، ارث (دعاوی مربوط به وصیت، اثبات وصیت تملیکی، اخراج ثلث، تنفیذ وصیت نامه، رد وصیت نامه، تحویل موصی به، عزل وصی از وصایت)، وکیل امور حسبی ( اثبات کفالت، حکم کفالت و سرپرستی، صدور حکم رشد، صدور حکم حجر، رفع حجر) و … موفق عمل کرده است. وکیل VIP (وکیل متخصص)، وکیلی است که درحوزه کاری خود در علم حقوق دارای مهارت و تجربه کاری وموفقیت بالایی باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعات و نقاط مهم در انتخاب وکیل این است که شخصی که قرار است پرونده‌ای به‌عهده بگیرد تخصص و دانش کافی در این حوزه داشته باشد و به این دلیل امر وکالت یک مسئله کاملاً تخصصی می‌باشد. مجموعه وکیل VIP با به کارگیری بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سالهاست ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده است.

معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می‌گویند. این مجموعه دارای سابقه وکالت در پرونده‌‌ های مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی می‌باشد. وکلای متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل امور حسبی، وکیل ارث، وکیل امور مالی، وکیل امور ثبتی، وکیل خانواده و … می‌باشد. بهترین وکیل را برای دعوی حقوقی یا کیفری خود از وکیل وی آی پی بخواهید. گفتنی است موسسه وکیل VIP، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تاسیس موسسه حقوقی وکیل VIP کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت موسسه وکیل VIP به آدرس vakil.vip مراجعه کنند.

ارتباط با وکیل وی آی پی: تلفن مشاورین حقوقی: 09152491040 09152491050 تلفن دفتر: 37063330-051

آدرس: بلوار کلاهدوز‌ _ کلاهدوز 54 ساختمان جام‌جم طبقه مثبت‌3 اداری واحد 314

آرمیچر چیست؟ کاربرد آن چیست؟


افرادی که در صنعت ساختمان کار می کنند، آشکارا با میلگرد واحد و به خصوص مزایای میلگرد واحد آشنا هستند. میلگرد نوعی فلز فولادی است که مهندسان سازه برای افزایش مقاومت ساختمان از آن استفاده می کنند. در واقع آرماتور جزء مهم ساخت و ساز است و استفاده از آن بر کسی پوشیده نیست. به عبارت ساده در میان آهن ساختمانی به خواص و کاربردهای منحصر به فرد آن توجه ویژه ای می شود. در ایران این محصول توسط شرکت های بسیاری مانند فولاد شمس برای رفع نیاز داخلی مهندسین عمران تولید و به فروش می رسد. در این مقاله شما را با کاربردها و مزایای میلگرد ساده آشنا می کنیم.

آرمیچر چیست؟ کاربرد آن چیست؟

میلگرد نامی شناخته شده در صنعت ساختمان است. میلگرد یک محصول فولادی است که مهندسان ساختمان همواره به دنبال تامین این محصول برای افزایش استحکام ساختمان خود هستند. خواص و کاربردهای این محصول در آهن ساختمانی همواره جالب توجه بوده است و در کشور ما تولیدکنندگان بزرگی مانند ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان و فولاد کویر کاشان با بهترین کیفیت فولاد را به بازار داخلی عرضه می کنند.

میلگرد دارای خواص و ویژگی هایی است که آن را از سایر محصولات فولادی متمایز می کند. در واقع این محصول در رده قطعات فولادی بلند در بین مصنوعات آهنی قرار می گیرد. میلگرد در بازار انواع مختلفی دارد و در دو نوع ساده و آلیاژی تولید و عرضه می شود.

آرمیچر ساده و انواع آن

میلگرد دارای خواص و ویژگی هایی است که آن را از سایر محصولات فولادی متمایز می کند. میلگرد جزء مقاطع بلند فولادی است و بین میلگردها قرار می گیرد. به طور کلی میلگرد در دو نوع ساده و آلیاژی ساخته و عرضه می شود. آیا اطلاعاتی در مورد مزایا، معایب و کاربردهای میلگرد ساده و آلیاژی دارید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا با این محصول بسیار مفید آشنا شوید.

در آغاز قرن بیستم، برای اولین بار از آرمیچرهای ساده استفاده شد. در واقع از این محصول به عنوان یکی از مهمترین مصالح ساختمانی در صنعت ساختمان استفاده می شود. توجه داشته باشید که اتصالات انواع مختلفی دارند و بر اساس عواملی مانند ظاهر، جنس و قطر دسته بندی می شوند.

طبقه بندی بر اساس جنسیت

یراق آلات بسته به کاربردشان در اندازه های خاصی ساخته و استفاده می شوند. دسته بندی آرمیچرهای ساده بر اساس جنسیت به شرح زیر است:

• آرمیچر گالوانیزه

• تقویت پلیمری

• آرماتورهای فولادی

• یراق آلات اروپایی

• تقویت با پوشش اپوکسی

• میلگرد با کربن بالا که به آن میلگرد سیاه نیز می گویند.

• میلگرد ترانس که برای مصارف ساختمانی استفاده می شود و در مناطقی که زیبایی اهمیت فوق العاده ای دارد استفاده می شود. این آرماتور زیبایی نهایی را ایجاد خواهد کرد.

طبقه بندی بر اساس ویژگی ها و ظاهر

طبقه بندی آرماتورهای ساده بر اساس خواص و شکل ظاهری آن شامل انواع A1، A2، A3 و A4 می باشد که هر کدام دارای خواص منحصر به فرد و خاصی هستند. میلگرد معمولی در مقایسه با سایر میلگردها از استحکام کششی کمتری برخوردار بوده و یکی از فولادهای ملایم به حساب می آید.

طبقه بندی بر اساس درجه و مدل تولید شده

آنها آرمیچرهای ساده را در انواع مختلف با درجه های مختلف تولید می کنند. برخی از مهم ترین میله های تولید شامل موارد زیر است:

• میلگرد st37

• میلگرد ck45

• میلگرد Mo40

• میلگرد 70cr2

• میلگرد St52

ساختار

مواد اصلی میلگرد ساده از فولاد ساخته شده است. توجه کنید که هیچ پله ای روی آن نیست و شبیه بتون است.

موارد استفاده و مزایای آرمیچرهای ساده

کاربردها و مزایای آرمیچرهای ساده به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

1- آرماتور و مقاومت بتن

میلگرد ساده عمدتاً برای تقویت بتن و تقویت سازه ساختمان استفاده می شود. استفاده از آرماتورهای مشابه دستگاه کشش به استحکام و نگه داشتن بهتر بتن کمک می کند. آرماتور بندی بتن یکی از مزیت های اصلی آرماتوربندی ساده است.

مزایای تقویت ساده

2- خم شدن و انعطاف پذیری

میلگرد ساده به دلیل قطر کم از انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و در مواقع نیاز به خم کاری بسیار کارآمد بوده و به راحتی خم شده و قابل انعطاف می باشد. در نتیجه می توان به راحتی در شرایط خاص از آن استفاده کرد.

3- دمای مناسب را تنظیم کنید

در آرماتورهای ساده بتن و فولاد مورد استفاده، ضریب مقاومت حرارتی بالایی دارند. در نتیجه ضریب بالای بتن یکی از عواملی است که منجر به استفاده از میلگرد در ساخت و ساز شده است. استفاده از میلگردهای ساده در ساخت و ساز به این معنی است که میزان حرارت و تغییرات دما به حداقل برسد که این یک ویژگی مثبت است.

یراق آلات در انواع مختلفی تولید و در بازار به فروش می رسد. این محصولات برای استفاده در صنعت ساختمان بسیار مفید بوده و به تقویت و استحکام بتن کمک می کند.

روش تولید میلگرد

میلگرد به عنوان یک محصول نهایی فولادی از محصولات مسطح نیمه تمام مانند صفحات، بلوک، بلوک، بلوک یا بلوم تولید می شود. روش اصلی تولید میلگرد نورد گرم، تولید میلگرد تک یا آلیاژی در چند مرحله می باشد.

روش تولید آرماتورهای ساده و آلیاژی به طور کلی یکسان است، اما با توجه به اینکه در حین عملیات باید عناصر آلیاژی اضافه شوند، تعداد مراحل تولید در دو نوع آرماتور ساده و آلیاژی متفاوت است.

تفاوت بین تقویت ساده و آلیاژی

آرماتورهای منفرد معمولاً با داشتن سطح مقطع بدون شیارهای سطحی و سطح کاملاً مسطح بدون الگو مشخص می شوند. اما در این مقاله میلگرد ساده به معنای میلگرد با ترکیبی از کربن ساده و فولاد غیر آلیاژی است. ترکیب میلگرد تک معمولاً از فولاد تک کربنی تشکیل شده است که استفاده از آن را با میلگرد آلیاژی متفاوت می کند. میلگرد بدون نقش و نگار تولید محدودی دارد و فقط در کلاس A 1 تولید می شود.

همانطور که از نام آن پیداست، میلگرد آلیاژی از فولاد آلیاژی ساخته شده است. این نوع آرماتورها به دو صورت آجدار و غیر آجدار تولید می شود. با توجه به استفاده از آرماتور مورد نظر از آلیاژهای مختلفی در ساختار ترکیب شیمیایی آرماتور استفاده می شود.

مزایا، معایب و استفاده از آرماتورهای ساده (بدون آلیاژ)

فولاد غیر آلیاژی فولادی است که در ساخت آن از عناصر آلیاژی استفاده نشده است و عناصر غالب آن آهن و کربن است. یکی از زمینه های مهم استفاده از فولادهای غیر آلیاژی، صنعت ساختمان است که به آن فولاد سازه ای نیز می گویند. در میان میلگردهای مورد استفاده در پروژه های ساختمانی، میلگرد غیر آلیاژی یکی از مهمترین ابزار و مصالحی است که مهندسین عمران و مدیران ساختمان بر آن تاکید دارند. به میلگرد غیر آلیاژی میلگرد سیاه نیز می گویند.

اجزای آرمیچر آهنی عبارتند از کربن، سیلیکون، منگنز، فسفر و گوگرد. اصل اساسی در استفاده از آرماتور به عنوان آرماتور در بتن، چسبندگی بین آرماتور و بتن است که باعث افزایش مقاومت سازه در برابر نیروهای خارجی مانند زلزله می شود. حال اگر میلگرد چسبندگی کافی بین خود و بتن نداشته باشد، نوع میلگرد را تغییر می دهند.

استفاده از میلگرد سیاه رنگ که ترکیبی از فولاد غیر آلیاژی است و مقاومت کمی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد در محیط های خورنده و مناطق زلزله خیز مناسب نبوده و یکی از معایب آن محسوب می شود. اما استفاده از این میلگرد در محیط‌های کم رطوبت به دلیل استحکام کافی، جوش‌پذیری خوب و هزینه‌ی مناسب، سودمند است. از دیگر کاربردهای میلگرد آهنی می توان به استفاده از آن در بخش های کمتر مهم ماشین آلات، لوازم خانگی و صنایع هوافضا و حمل و نقل ریلی اشاره کرد.

https://weheartit.com/foolad2630

https://worldcosplay.net/member/1097720

https://www.indiegogo.com/individuals/30790332

https://list.ly/list/7mHe-khryd-mylgrd-st52?make_list_mode=true

http://80.82.64.206/user/foolad2630

https://replit.com/@foolad2630

https://answerpail.com/index.php/user/foolad2630

https://letterboxd.com/foolad2630/

https://www.kiva.org/lender/ilzsc3287

https://slides.com/foolad2630

https://visual.ly/users/jowin34481/portfolio

 

بهترین وکیل پایه یک دادگستری


به گزارش رسانه های خبری وکیل VIP، بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سایت vakil.vip که یک سایت ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده در حالیکه یک وکیل پایه یک دادگستری نهایتا در یک یا دو حوزه خاص می تواند به صورت تخصصی فعالیت نماید، اما یک موسسه حقوقی با دارا بودن دپارتمان های تخصصی مختلف و بهره مندی از خدمات مجموعه ای از وکلا، حقوقدانان و کارشناسان ارشد می تواند مجموعه از از خدمات تخصصی حقوقی را به جامعه هدف خود عرضه نماید است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات حقوقی به صورت تخصصی و استفاده از خدمات حقوقی انحصاری و متخصص در زمینه فعالیت های عمومی و خاص را تسهیل کند.

اولین قدم در هر پرونده حقوقی یا کیفری انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است. انتخاب بهترین وکیل از مهمترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر بگیرید. معیار انتخاب یک وکیل حرفه ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می گویند. با توجه به بزرگی دادخواست‌های حوزه های مختلف، یک وکیل vip باید از پیچیدگی موضوعات مربوط به این موارد آگاهی کافی داشته باشد تا بتواند به درستی حقوق موکل را ادعا و بازیابی کند.

همچنین یک وکیل متخصص دعاوی خصوصی و عمومی می‌تواند تمام جوانب موضوع اختلاف را ارزیابی کرده و با توجه به پرونده موکل خود، از آن دفاع کند. یکی از خصوصیات مهم وکیل خوب در موسسه وکیل وی آی پی، دانش حقوقی متناسب با نوع تخصص حرفه ای خویش است. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد چیست؟ مدیر عامل موسسه وکیل VIP در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «با توجه به رشد روش های اقتصادی نوین، تنوع معاملات اقتصادی و سرعت پیشرفت علم و اطلاعات در جهان، اقدام به ایجاد 8 دپارتمان تخصصی حقوق در جهت رفع نیاز های حقوقی جامعه نموده است و هر کارشناس ارشد یا وکیل فقط در حوزه تخصصی خود مبادرت به ارائه مشاوره، وکالت و یا سایر خدمات حقوقی می نماید که مسلما نقش مهمی در ارتقا کیفیت و موفقیت خدمات حقوقی مورد نظر با کمترین هزینه های جاری را داشته و باعث می شود تا حضور وکیل در اجتماع بیشتر از گذشته احساس شود.»

وکلای مجموعه وکیل vip متخصص و وکیل پایه یک دادگستری مشهد در زمینه  های خانواده (طلاق، نفقه، اجرت المثل، مهریه نفقه فرزند، اثبات عسروحرج زوجه)، ملکی (تخلیه، خلع ید، تصرف عدوانی و…)، کیفری (توهین، افترا، تهدید، فحاشی، مواد مخدر، کلاهبرداری اینترنتی، ضرب وجرح، قتل، سرقت و …)، کمیسیون ماده 100، حقوقی و… می باشند و می توانند به شما مشاوره حقوقی آنلاین فوری و مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته بدهند. قبول وکالت، مشاوره حضوری و غیرحضوری درحوزه‌های مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، ملکی، مهریه، طلاق و … که تخصص مجموعه وکیل وی آی پی می‌ باشد که با پشتکار توانسته خود را در زمره بهترین وکیل مشهد قرار دهد.

مجموعه وکیل وی آی پی، پرونده‌‌های بسیاری در دعاوی، وکیل خانواده (اثبات زوجیت، انکار زوجیت، اثبات نسب، نفی نسب، اثبات کفالت، اثبات رجوع، ثبت واقعه رجوع، ثبت واقعه طلاق، اجازه ازدواج، الزام به بذل مدت، الزام به ثبت ازدواج، استرداد جهیزیه، اعلام تمکین)، وکیل ملکی (اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه، اثبات شراکت، اثبات حق ارتفاق و انتفاع، اثبات نسق زارعانه، اثبات حریم ملک، خلع ید، تسلیط ید، قلع و قمع مستحدثات و نزع اشجار)، ارث (دعاوی مربوط به وصیت، اثبات وصیت تملیکی، اخراج ثلث، تنفیذ وصیت نامه، رد وصیت نامه، تحویل موصی به، عزل وصی از وصایت)، وکیل امور حسبی ( اثبات کفالت، حکم کفالت و سرپرستی، صدور حکم رشد، صدور حکم حجر، رفع حجر) و … موفق عمل کرده است. وکیل VIP (وکیل متخصص)، وکیلی است که درحوزه کاری خود در علم حقوق دارای مهارت و تجربه کاری وموفقیت بالایی باشد. یکی از مهم‌ترین موضوعات و نقاط مهم در انتخاب وکیل این است که شخصی که قرار است پرونده‌ای به‌عهده بگیرد تخصص و دانش کافی در این حوزه داشته باشد و به این دلیل امر وکالت یک مسئله کاملاً تخصصی می‌باشد. مجموعه وکیل VIP با به کارگیری بهترین وکیل پایه یک دادگستری، سالهاست ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت تخصصی بوده است.

معیار انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شخصی است که تخصص او در دعوی مورد نظر شما باشد که به وی، وکیل متخصص یا وکیل VIP می‌گویند. این مجموعه دارای سابقه وکالت در پرونده‌‌ های مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی می‌باشد. وکلای متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل امور حسبی، وکیل ارث، وکیل امور مالی، وکیل امور ثبتی، وکیل خانواده و … می‌باشد. بهترین وکیل را برای دعوی حقوقی یا کیفری خود از وکیل وی آی پی بخواهید. گفتنی است موسسه وکیل VIP، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تاسیس موسسه حقوقی وکیل VIP کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت موسسه وکیل VIP به آدرس vakil.vip مراجعه کنند.

ارتباط با وکیل وی آی پی: تلفن مشاورین حقوقی: 09152491040 09152491050 تلفن دفتر: 37063330-051

آدرس: بلوار کلاهدوز‌ _ کلاهدوز 54 ساختمان جام‌جم طبقه مثبت‌3 اداری واحد 314

بیع کالا به کالا


فروش در لغت به معنای خرید و فروش است. عقد بیع نیز به معنای قرارداد مربوط به تجارت است که به موجب آن فروشنده یا مالک در ازای دریافت پول یا مال، مالکیت کالا یا تجهیزات را به خریدار منتقل می کند. در واقع عقد بیع همان قرارداد بین بایع و مشتری است و جنبه حقوقی دارد. مشکلات ناشی از اثبات بیع معمولاً مربوط به عدم علاقه طرفین در حین انعقاد قرارداد و انعقاد نادرست قراردادها می باشد.

در این مقاله از سایت نمایندگی مشهد، ضمن ارائه انواع بیع، به بررسی مدارک مورد نیاز برای اثبات بیع و نکات مهم مرتبط با این موضوع می پردازیم، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

انواع بیع از نظر زمان ارائه فروشنده یعنی نوع ماده، کالا یا موضوع معامله و قیمت معامله شامل موارد زیر است:

فروش نقدی: در این نوع فروش، کالا و قیمت در زمان فعلی تحویل می شود، یعنی پس از انجام معامله، کالا باید به خریدار تحویل داده شود و قیمت به فروشنده داده شود.

فروش اعتباری: در این نوع فروش، فروشنده در حال انجام است و قیمت به تعویق افتاده است. یعنی به محض عقد قرارداد بیع باید کالا به خریدار تحویل داده شود اما مدت زمان تحویل ثمن به فروشنده با توافق طرفین تعیین می شود.

بیع یا پیش فروش: در این نوع بیع، ثمن به صورت «جاری» و قیمت فروش «حرکت» است که برعکس بیع است، یعنی پس از انجام بیع، قیمت به فروشنده داده می شود، اما بیع قیمت بعد از مدتی در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت. امروزه شاهد این نوع فروش در خرید آپارتمان های پیش فروش هستیم.

بیع کالا به کالا: این نوع بیع با موارد فوق متفاوت است و برای تحویل کالا و قیمت با توافق طرفین مدت زمانی تعیین می شود و تحویل کالا و تحویل ثمن ممکن است. در زمان های مختلف رخ می دهد.

طبق قانون مدنی، شرط اتمام بیع، رضایت و قبول طرفین است، هر چند بیع کتبی نباشد. از طرفی قانون در نحوه انعقاد عقد بیع سخت گیری نمی کند و عقد بیع نیز به صورت شفاهی پذیرفته می شود. در مواردی که بین خریدار و فروشنده اختلاف باشد و عقد بیع نوشته نشده باشد، اثبات بیع توسط دادگاه مشکل خواهد بود. برای تثبیت آسان فروش و جلوگیری از این گونه مشکلات توجه به نکات زیر در هنگام خرید و فروش ضروری است.

هنگام انجام معامله، اگر پول نقد به طرف مقابل می دهید، حتما رسید بگیرید.

در هنگام خرید ملک با افراد آگاه ملک مشورت کرده و استعلام های لازم را در مورد ملک یا دستگاه مورد نیاز انجام دهید.

قرارداد باید کتبی و رسمی باشد.

مطمئن شوید که شماره چکی که برای پرداخت صادر می کنید در قرارداد ذکر شده باشد.

در صورت وقوع فروش با افراد مورد اعتماد در محل مورد نظر حضور داشته باشید.

برای اطمینان خاطر در انعقاد قرارداد لازم است با وکیل مجرب در این زمینه مشورت کنید و برای این منظور می توانید به صفحه مشاوره رایگان وکیل مراجعه کنید

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/daisy%20holte/

https://www.tumblr.com/certainkingdelusion

https://express.adobe.com/page/1BdDfJeSqvcN7/

https://www.pinterest.com/pin/1102115340036769630/

https://sites.google.com/view/vakilagah-com/home

https://androidiosapps24.car.blog/2022/11/05/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

https://edex.adobe.com/community/member/q715mcrJv

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000AdbO4?language=en_US

https://myspace.com/daisyholte7

https://disqus.com/by/daisyholte7outlookcom/about/

https://en.gravatar.com/daisyholte7

https://www.ted.com/profiles/39545103/about

https://www.goodreads.com/user/show/157963886-daisy-holte

https://www.divephotoguide.com/user/DaisyHolte7

https://soundcloud.com/daisyholte7

https://medium.com/@daisyholte7

https://issuu.com/daisyholte7

https://daisyholte7.livejournal.com/profile

https://www.openstreetmap.org/user/Daisy%20Holte

.