جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

چطور از پنل sms برای نظرسنجی از مشتریان استفاده کنیم؟

چطور از پنل sms برای نظرسنجی از مشتریان استفاده کنیم؟

588_z7.png

اگر شما نیز به واسطه ی کسب و کار خود از پنل sms  استفاده می کنید، حتما به فکر اعمال ایده های تازه و ناب و خلاقانه، برای مهیج تر کردن متدهای کاری تان و شیوه هایی که بتوانند به جلب مشتری کمک کنند هستید.

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از متداول ترین شیوه های ارتباط با مشتری، آشنا کنیم.

نظرسنجی یکی از تاثیرگذارترین روش های ارتباط با مشتری است که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار میدهد.

حتما شما هم اگر با محدوده کاری پنل sms آشنایی نسبی داشته باشید با اصطلاحاتی نظیر نظر سنجی یا برگزاری مسابقه  آشنایی دارید.

همانطوری که از نامش پیداست این ماژول به منظور دریافت و اطلاع از نظر متقاضیان، در راستای نیازمندی ها و انتظارات شان در نظر گرفته شده است.

 هدف ماژول  نظرسنجی در پنل های پیامکی چیست و چه کاربردی دارند؟

با توجه به این که  استفاده از ماژول های نظر سنجی، باعث بالاتر رفتن تعامل بین مشتری و کسب و کارها میشود تاثیرات چشم گیر در رضایت مشتری دارد.

نظر سنجی معمولا با این هدف صورت می گیرد که خدمات یامحصولاتی که در حال ارائه آنها هستید تا چه اندازه با نیاز های مخاطب و متقاضی یا مشتری های تان در متناسب میباشد.

هدفمند کردن فعالیت ها

اطلاعاتی که از طریق نظرسنجی از مشتریان به دست میاید، در پنل sms ذخیره میشود و به برنامه ریزی مارکتینگ کمک قابل توجهی میکند.

تصور کنید میخواهید در مورد اضافه کردن یک محصول یا فیچر، تصمیم گیری کنید و هنوز  اطمینان کامل برای اجرایی کردن این تصمیم ندارید.

کافی است با یک نظرسنجی از یک جامعه آماری در میان مشتریان، میزان نیاز آنها ر ابسنجید و نسبت یه نتیجه ای که دریافت میکنید تصمیم گیری کنید.

این اقدام به شما کمک میکند که از پرداختن هزینه های اضافه،تولید محصول یا فیچر، هزینه تبلیغات و همچنین هزینه های پشتیبانی و … صرف نظر کنید.

مواردی که نیاز است در طراحی ماژول نظر سنجی رعایت کنید!

یکی از اصلی ترین مواردی که نیاز است بدانید تا برپایی نظرسنجی در پنل sms تان موثر واقع شود و به اندازه کافی برای مخاطب جذاب باشد این است که شکل و  طراحی سوالات در نظرسنجی را با الگویی خاص و کاملا تحت نظارت روانشناسی فروش مطرح سازید.

فقط در این صورت میتوانید ارتباط لازم میان مشتری و کسب و کارتان را ایجاد کنید.

از این رو بهتر است در طرح سوالات نظر سنجی در  به موارد زیر دقت داشته باشید:

سوالات مطرح شده فاقد جهت دهی فکری ( مثبت یا منفی ) به مخاطب باشد

سوالات را به صورت ذکر موارد جزئی مطرح کنید و از کلی گویی در سوالات پرهیزید

در هر سوال حداکثر فقط یک موضوع مورد بحث قرار گیرد

سوالات مطرح شده هدفمند بوده و به راحتی جمع بندی شوند

ترجیحا سوالات به صورت جمله های کوتاه مطرح شوند

تعداد سوالات مطرح شده آنقدر کوتاه نبوده که برای مخاطب جدی به نظر نیایند و آنقدر زیاد نباشد تا از حوصله ی مخاطب خارج شود

چگونه در پنل sms  ماژول نظرسنجی ایجاد کنیم؟

برای ایجاد ماژول نظرسنجی فقط کافی است یک سرشماره را برای ارسال سوال و دریافت پاسخ ها انتخاب کنید.

سپس سوالی که میخواهید در مورد آن باز خورد داشته باشید را طراحی کنید.

میتوانید یک متن آماده برای ارسال به مشتری، بلافاصله بعد از این که نظرش را ثبت کرد نیز اضافه کنید.

مثلا : “مشتری گرامی با تشکر از این که نظر خود را با ما در میان گذاشتید.”

به همین سادگی میتوانید از یکی از مهمترین، روش هایی که به شما در برنامه ریزی  تولید، بازاریابی، و … کمک میکند استفاده کنید.

این مطلب توسط تیم نویسندگی شرکت مدیانا اس ام اس تهیه شده است.

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

مشخصات سخت‌افزاری فیلیمو باکس

فیلیمو باکس معرفی شد؛ ورود اولین سخت افزار هلدینگ صبا ایده به بازار

نوشتهامیر مستکیندوشنبه، ?? مرداد ????

هلدینگ صبا ایده امروز از اولین سخت‌افزار خود تحت عنوان «فیلیمو باکس» رونمایی کرد. این گجت اندرویدی به کاربران اجازه می‌دهد تا در تلویزیون‌های خود، تجربه‌ی استفاده از محتوای فیلیمو را با کیفیت 4K داشته باشند.

مشخصات سخت‌افزاری فیلیمو باکس

y240_a7.jpg 

 

 

فیلیمو باکس که با کد FB-101 معرفی شده، از فناوری 4K HDR بهره می‌برد. در واقع کاربران می‌توانند از رزولوشن 4K با پشتیبانی از ?? فریم در ثانیه استفاده کنند. از سوی دیگر چیپست آن نیز AMLogic S905X2 اعلام شده که دارای یک پردازنده‌ی ? هسته‌ای و ?? بیتی با حداکثر فرکانس پردازشی ? گیگاهرتز است.

فیلیمو همچنین گفته که این باکس اندرویدی از ? گیگابایت حافظه رم DDR4 بهره می‌برد. همچنین ?? گیگابایت حافظه داخلی از نوع EMMC در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که عملکرد بسیار سریعی دارد.

 

 

فیلیمو باکس از پلتفرم نرم افزاری «اندروید TV» نسخه ?.? استفاده می‌کند و نکته مهم اینجاست که می‌توانید با زبان انگلیسی، با دستیار گوگل صحبت کنید یا از طریق فروشگاه پلی استور، اپلیکیشن‌های مختلف را روی آن نصب کنید. فیلیمو همچنین می‌گوید که این باکس می‌تواند تا شعاع ??? متری به WiFi متصل شود.

مدیرعامل صبا ایده: فیلیمو باکس روی سهم بازار ما اثر خواهد داشت

«محمدجواد شکوری مقدم»، مدیرعامل صبا ایده در گفتگو با دیجیاتو درباره فیلیمو باکس، توسعه آن و اینکه این محصول دقیقا ساخت کجاست، گفت: «پروژه فیلیمو باکس از مدت‌ها قبل با تحقیق درباره کیفیت و مشخصات فنی به عنوان اهداف توسعه‌ای فیلیمو در دستور کار قرار گرفت و مراحل ساخت آن در کشور چین طی شد. برای فیلیمو به عنوان پلتفرم پیشروی سرگرمی عرضه محصولی که کیفیت بالایی داشته باشد و تجربه کاربری متفاوتی را رقم بزند یکی از مهمترین اهداف است

در این میان خبر مهمی که شکوری مقدم می‌دهد، این است که به زودی خط تولید فیلیمو باکس داخل کشور نیز راه اندازی خواهد شد.

 

 

فیلیمو اکنون این محصول را با قیمت ??? هزار تومان قیمت خرید اندروید باکس در دیجی‌کالا عرضه کرده است اما سوال مهم‌تر اینجاست که مزیت رقابتی فیلیمو باکس با دیگر اندروید باکس‌های موجود در بازار چیست؟ شکوری مقدم اعلام می‌کند که مشخصات فنی به کار گرفته در آن و عرضه آن در بازار با سوبسید اولیه باعث کاهش ?? درصدی قیمت نسبت به دستگاه‌هایی با کیفیت سخت‌افزاری مشابه می‌شود: «کاربران می‌توانند با قیمت بسیار پایین‌تر خدمات باکیفیتی را در نمایشگرهای بزرگ دریافت کنند که حتی تجربه بسیار متفاوتی نسبت به سایر روش‌های تماشا از جمله وب‌سایت و اپلیکیشن‌ برای آن‌ها رقم خواهد زد

در واقع، اکنون اگرچه فیلیمو باکس قیمتی ??? هزار تومانی دارد اما این شرکت در حال ارائه سوبسید ?? درصدی روی آن است. اما آیا ارزش افزوده‌ای که این سخت‌افزار نسبت به اپلیکیشن یا وب‌سایت فیلیمو ارائه می‌دهد، هزینه‌ی خریدش را برای کاربر توجیه می‌کند؟

مدیرعامل هلدینگ صبا ایده به دیجیاتو می‌گوید که حدود ?? درصد از کاربران فیلیمو از طریق تلویزیون‌های هوشمند از سرویس استفاده می‌کنند که این عدد در مقایسه با آمار ?? درصدی کاربران سرویس‌های جهانی از جمله نت‌فلیکس، اختلاف قابل ملاحظه‌ای دارد. او در همین رابطه توضیح داد:

«این اختلاف به این دلیل است که امکانات سیستم عامل‌های تلویزیون‌های هوشمند برای تماشای ویدیو‌های بلند مناسب نیستند و با رابط کاربری نسبتا ضعیف تجربه کاربری مطلوبی ارائه نمی‌دهند. تنها راه ما این بود که وارد حوزه دیوایس شویم و فیلیمو باکسی را عرضه کنیم که تجربه بسیار متفاوتی رقم می‌زند. بزرگترین کمک فیلیمو باکس این است که موانع استفاده کاربر را برطرف می‌کند و او را نسبت به تماشا در نمایشگرهای بزرگ تشویق می‌کند

با این‌حال، واقعیت این است که صبا ایده قدم در راهی گذاشته که حتی بسیاری از کمپانی‌های بزرگ حوزه VOD هم هنوز در آن حرکت نکرده‌اند. اما استدلال شکوری مقدم متفاوت است و می‌گوید در دنیا کسب و کارهای بزرگی به طور تخصصی در زمینه باکس فعالیت می‌کنند و با پلتفرم‌ها از جمله نت‌فلیکس و هلو همکاری مشترک دارند، اما در ایران به طور مشخص مجموعه یا برند شناخته شده‌ای روی محصول باکس فعالیت نمی‌کند: «به همین دلیل ما متناسب با نیازهای‌مان دست به کار شدیم

 

 

او اگرچه به این سوال که اکنون فیلیمو چه سهمی از بازار VODها دارد پاسخ نمی‌دهد، اما در جواب به سوال دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه همین سخت‌افزار چقدر می‌تواند باعث افزایش سهم فیلیمو از این بازار شود، می‌گوید:

«در حال حاضر و تا قبل از عرضه فیلیمو باکس حدود ?? تا ?? درصد از تماشا توسط کاربران فیلیمو در تلویزیون‌های خانگی رقم می‌خورد که آمار جهانی آن حدود ?? درصد است. از میان بردن این اختلاف تماشا در نمایشگرهای بزرگ مهمترین دلیل فیلیمو برای تولید و عرضه باکس اختصاصی است که به طور موازی می‌تواند روی سهم بازار هم اثر بگذارد

شکوری مقدم از سوی دیگر می‌گوید که قرار نیست فیلیمو باکس، محتوای متفاوتی را -حتی برای زمان محدود- عرضه کند و محتوا در سایت، اپلیکیشن و فیلیمو باکس یکسان خواهد بود. اما نکته مهم دیگری که مطرح می‌شود، اولین تجربه فعالیت سخت‌افزاری در هلدینگ صبا ایده است. آیا این هلدینگ نرم‌افزاری و پلتفرم محور آمادگی پشتیبانی لازم از یک محصول سخت‌افزاری را دارد؟ شکوری مقدم به دیجیاتو گفت:

«ما با تعهد گارانتی ?? ماهه محصول را عرضه می‌کنیم و از نظر فنی هم به صورت ?? ساعته در ? روز هفته به کاربران خدمات می‌دهیم. ما به دنبال رفتارسازی در زمینه تماشا روی تلویزیون‌های خانگی هستیم و به همین دلیل فیلیمو باکس را با سوبسید ?? درصدی به بازار عرضه کردیم چرا که بهبود تجربه کاربری مهمتر از دغدغه‌های دیگر در حوزه فروش است

 

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با کیفیت تری ارائه بدهیم؟

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با کیفیت تری ارائه بدهیم؟

76t1_b6.jpg

اگر از بازاریابی پیامکی به نحوه صحیح استفاده کنید، علاوه بر اینکه به مشتریان خود دسترسی پیدا می کنید، آن ها را مشتریان دائمی خود می کنید.

اگر شما کسب وکاری راه اندازی کرده اید که قصد توسعه وگسترش آن را دارید و نیاز به تبلیغ دارید، ما به شما پنل ارسال اس ام اس را معرفی می کنیم.

با توسعه روز افزون تکنولوژی و رسانه های اجتماعی در بین افراد جامعه، دیگر به صورت معمول قادر به انجام امور جاری زندگی

خود نیستیم.

یکی از این تکنولوژی ها سامانه پیامکی است. بهترین راه و وسیع ترین راه برای تبلیغ کسب وکار های کوچک و بزرگ و نوپا، استفاده از پنل ارسال اس ام اس می باشد.

این روش با کم ترین هزینه و با سرعت بیشتر و همچنین امکان ارسال اس ام اس انبوه، شما را در رسیدن به هدف یاری می کند.

شما می توانید بازدهی فعالیت های بازاریابی تان را  با پنل ارسال اس ام اس اندازه گیری کنید و تأثیر ارتباط با مشتریان را بررسی کنید.

می توانید از طریق ماژول انتقادات و پیشنهادات،این امکان را به مشتریان بدهید که نظراتشان را از طریق ارسال پیامک اعلام کنند.

این امر باعث می شود شما به یک پله جلوتر حرکت کنید، زیرا با انتقادات و پیشنهادات سازنده می توانید به مزیت رقابتی دست پیدا کنید.

در این سامانه میتوانید به جای شماره از نام تجاری استفاده کنید و باعث ماندگاری نام تجاری کسب و کار تاندر ذهن مشتریان خود شوید.

به همین سادگی نام برند خود را بر سر زبان ها بیاورید.

مدیران و صاحبان کسب و کار چگونه از پنل ارسال اس ام اس استفاده میکنند؟

ما همیشه به صاحبان مشاغل توصیه می کنیم که برای توسعه و پیشبرد اهداف خود از پنل ارسال اس ام اس استفاده کنند، در حالی که مشتریان نیز می توانند از مزایای پنل ارسال اس ام اس، بهره مند شوند. چگونه؟

با دریافت پیامک، از تخفیف ها و پیشنهاد های اختصاصی مطلع می شوند و با برند مورد علاقه خود راحت تر و سریعتر ارتباط برقرار می کند و این راهی است برای وفادار کردن مشتریان.

ما در تلاش هستیم تا با استفاده از پنل ارسال اس ام اس، فرهنگ استفاده از پیامک را در کشور توسعه دهیم، این تلاش ما قطعاً به صاحبان کسب وکار در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریانشان کمک قابل توجه ای خواهد کرد.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس در موارد غیر تبلیغاتی

علاوه بر استفاده از پنل ارسال اس ام اس برای تبلیغات، برای موارد غیر تبلیغاتی هم می توان استفاده کرد برای سازمان هایی که به دنبال ارائه خدمات هستند، مانند بیمارستان ها، نمایندگی بیمه، مراکز مذهبی و مساجد، مدارس، دانشگاه ها .

در تمامی مواردی که نام برده شد، اکثر مشتریان دائمی هستند یا حداقل برای یک بار به این مراکز مراجعه کرده اند.

از طریق پنل ارسال اس ام اس، اطلاعاتی در زمینه سلامت و رعایت بهداشت و یا تخفیف در ارائه خدمات، می توانید ارسال کنید.

با استفاده از سامانه ارسال و دریافت پیامک، بهترین بازخورد پیامک های ارسال شده را دریافت می کنید:

ارائه بخش نظر سنجی در مورد خدمات ارائه شده در بخش های مربوطه با پنل ارسال اس ام اس

با استفاده از سامانه پیامکی، از مشتریان خود بخواهید که انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت مستقیم با مدیریت یا مسئول مربوطه در میان بگذارند.

ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات هوشمند در بخش های مختلف بیمارستان، برای سهولت در ارسال پیامک

با کمک پنل ارسال اس ام اس این امکان را به مشتریان خود بدهید که پیشنهادات و انتقادات مربوط به نحوه برخورد پرسنل بیمارستان و کادر درمانی و همچنین پرسنل امور اداری را با این روش بیان کنند.

علاوه بر اینکه می توان به وسیله پنل ارسال اس ام اس، از نظرات مشتریان جویا شد، می توان نظرات پرسنل و کادر اداری را در مورد رفتار ارباب رجوع نیز جویا شد.

ارسال انبوه با پنل ارسال اس ام اس چه مزایایی دارد؟

با در اختیار داشتن پنل ارسال اس ام اس می توانید به شماره های منطقه مورد نظر و یا شماره های شهر و استان های سراسر کشور پیامک ارسال کنید.

شماره های همه ی شهر ها و مناطق مختلف کشور در سامانه پیامکی ثبت شده است و شما می توانید به راحتی به تمامی شماره ها پیامک ارسال کنید.

سرعت بالای ارسال پیامک یکی از مزایای مهم  است که کار را برای ارسال اس ام اس انبوه راحت تر می کند.

ماندگاری پیامک در گوشی همراه  یکی از مهمترین مسایل است.

اس ام اس فضای زیادی را احاطه نمی کند و هیچ زحمتی برای نگه داری ندارد، پس تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که از محتوای مناسب استفاده کنید تا برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

تنوع در انتخاب مخاطب یکی از مواردی هست که در هدفمند کردن تبلیغات تاثیر مثبت دارد.

با استفاده از یک سامانه پیامکی میتوانید مخاطبان را با دقت تفکیک کنید.

می توانید با استفاده از سامانه پیامکی به تمام مناطق شهرهای بزرگ، پیامک ارسال کنید.

قابلیت ارسال پیامک انبوه به اصناف، پزشکان، اساتید دانشگاه، ارگان های دولتی، بیمارستان ها و …،

 با داشتن پیش شماره مربوط به استان یا شهر مورد نظر می توانید با استفاده از سامانه پیامکی، پیامک ارسال کنید.

می توانید شماره های مخاطبان خود را در دسته بندی های مختلف تنظیم کنید تا در زمان ارسال پیامک انبوه، سریعتر ارسال کنید.

همچنین با استفاده از پنل اس ام اس می توانید مناسبت های ملی را به صورت ارسال پیامک انبوه، ارسال کنید.

با امکانات پنل ارسال اس ام اس ما هرگز در بازاریابی خود شکست نخواهید خورد.

اگر هنوز هم پنل ارسال اس ام اس ندارید، با توصیه های ما، به همراه داشتن پنل ارسال اس ام اس در کسب و کار خود فکر کنید.

منبع: وبسایت پنل پیامک مدیانا

پرستار سالمند در منزل

پرستار سالمند در منزل

پرستار کودک، بیمار و سالمند در منزل از پر درخواست ترین خدمات پرستاری می‌باشد. حساسیت بالای استخدام پرستار سالمند در منزل و همین طور اهمیت داشتن اطلاعات و تخصص کافی برای انجام پرستاری از سالمندان، کودکان و بیماران افرادرا ملزم به  دقت در انتخاب پرستار در منزل می‌کند.

استخدام پرستار در منزل با هدف نگهداری از افرادی که توانایی مراقبت از خود را ندارند و نیاز به پرستاری مداوم دارند صورت می‌گیرد. بیشترین نوع جذب پرستار در منزل به پرستار کودک و پرستار سالمند در منزل اختصاص دارد. توجه به ویژگی‌هایی رفتاری و تخصصی پرستار بیمار، پرستار کودک و پرستار سالمند در منزل از مهمترین فاکتور‌های انتخاب یک پرستار است.

بازار آنلاین "خدمت از ما" با در نظر گرفتن ضروریات و نکات مهم در استخدام پرستار در منزل، شما را در انتخاب و شناخت پرستار سالمند در منزل و پرستار کودک و بیمار راهنمایی می‌کند. با ثبت سفارش رایگان در "خدمت از ما " امکان دسترسی به نزدیک ترین و مناسب ترین مراکز اعزام پرستار سالمند در منزل، پرستار کودک و پرستار بیمار را برای شما فراهم می‌شود.

 

ویژگی‌ها و وظایف پرستار سالمند در منزل

استخدام "پرستار سالمند" در منزل برای افرادی که به هر دلایلی تنها زندگی می‌کنند، بیمار هستند و نیاز به نگهداری مداوم دارند یک خدمت کاربردی است. گاها افراد به دلایل مشاغل کاری، رفت و آمد به شهرهای دیگر و مواردی از این قبیل توانایی مراقبت یک سره از پدر یا مادر خود را ندارند. در این حالت انتخاب یک پرستار سالمند در منزل بهترین راهکار است.

خصوصیات اخلاقی، مسئولیت پذیری، توجه به حساسیت‌های زندگی یک سالمند، توجه به سبک غذا و ساعات مصرف دارو، مراقبت اوصولی و طبق برنامه و دستور پزشک از مهمترین اقداماتی است که یک پرستار سالمند در منزل باید انجام دهد.

 

h7kn_a2.jpg

 

بازار آنلاین خدمت از ما با ایجاد یک فضای کاربردی دقیق و مطمئن به معرفی پرستار سالمند در منزل پرداخته است. با یک ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت خدمت از ما و مشاهده نظرات قبلی کاربران در خصوص آنها بهترین انتخاب  پرستار سالمند" در منزل را داشته باشید.

 

نکات ضروری در انتخاب پرستار بیمار

اصل کار و وظیفه یک پرستار نگهداری و مراقبت از بیماران مختلف است. در مواقعی که شرایط نگهداری بیماران از بیمارستان به منزل تغییر پیدا می‌کند، در این حالت به دلیل حساسیت بالای بدن بیمار رسیدگی به نکات تغذیه‌ای و دارویی بهتر است تحت نظارت یک پرستار بیمار انجام شود. 

از وظایف مهم پرستار بیمار علاوه بر رسیدگی مداوم به فرد بیمار، عواملی مثل کنترل علایم حیاتی ، تزریق دارو طبق نسخه  پزشک ، سرم درمانی ، برقراری راه وریدی، پرستاری از بیماران تحت مراقبت های ویژه (ICU)، پانسمان انواع زخم ها و دیگر مراقبت های حرفه‌ای پرستاری می‌باشد.

 

 

امکان دسترسی به پرستار بیمار از مراکز معتبر و درمانی سطح کشور با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" به راحتی قابل انجام است. با مشاهده سوابق کاری قبلی پرستاران فعال در "خدمت از ما" مناسبترین انتخاب برای مراقبت‌ از بیمار مدنظرتان فراهم خواهد شد.

 

اهمیت جذب پرستار کودک در منزل

بیشترین نوع جذب پرستار را می‌توان به پرستار کودک برای نگهداری از آن در منزل معرفی نمود. پرستار کودک علاوه قابلیت‌های رفتاری مناسب برای ارتباط منسجم با کودک باید توانایی مراقبت‌های دیگر از کودکان در گروه سنی مختلف را داشته باشد.

پرستار کودک، در بیشتر مواقع انتخاب پدر و مادرهای شاغل برای نگهداری فرزندشان در محیط خانه با رعایت نکات کاملا ضروری برای تربیت و مراقبت از یک کودک است. پرستاران کودک باید از بین مجرب ترین و با تجربه ترین پرستاران آشنا به اوصول مراقبتی و تربیتی کودک صورت گیرد.

 

 

ضرورت نگهداری و تربیت کودک به گونه‌ای است که برای انتخاب پرستار کودک باید نهایت حساسیت و دقت را به کار گرفت. پرستار کودک در کنار تمام نکات رفتاری و تربیتی باید توانایی برقراری ارتباط صحیح با کودک را داشته و خلا عاطفی کودک را در مدت زمان تنهایی به درستی پر کند.

قیمت جذب پرستار منزل برای نگهداری از سالمند، کودک و بیمار

قیمت استخدام پرستار سالمند در منزل، پرستار بیمار و پرستار کودک با هم متفاوت بوده و وابسته به شرایط کاری هر کدام دریافتی متغیری خواهند داشت. بعنوان مثال حقوق نگهداری از سالمند کاملا وابسته به وضعیت سالمند (درصد توانایی، بیماری، نوع ناتوانی و...) ساعات کاری پرستار سالمند (پاره وقت، تمام وقت) و در نهایت تعداد روزهای هفته برای مراقبت و نگهداری است.

 

 

قیمت استخدام پرستار بیمار و پرستار کودک نیز وابسته به شرایط، زمان نگهداری، گروه سنی برای کودکان، تعداد روزهای هفته و مواردی از این قبیل متغیر بوده و متناسب با شرایط متفاوت می‌باشد. استخدام پرستا بیمار وابسته به شرایط بیمار می‌تواند با سختی کار نیز همراه باشد.

این امکان برای شما وجود دارد که برای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص میزان دریافتی و قیمت تعیین شده برای استخدام پرستار سالمند در منزل، پرستار بیمار و پرستار کودک در مناطق مختلف و بصورت حضور در منزل پس از ثبت درخواست در اپلیکیشن "خدمت از ما" از افراد متخصص این زمینه استعلام قیمت رایگان بگیرید.

 

بهترین پرستاران منزل را از طریق خدمت از ما بیابید

در زمانی که اطمینان و اعتماد اولین شرط استفاده از خدمات آنلاین به شمار می‌آید، "خدمت از ما" با ایجاد یک بستر اوصولی و دقیق شرایط را برای مشاهده سوابق کاری افراد و انتخاب مطمئن کاربران فراهم آورده است. با ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" امکان دسترسی به بهترین پرستاران برای نگهداری از سالمندان، بیمار و کودک در منزل را برای خودتان ایجاد کنید.

در زمان نیاز به استخدام پرستار سالمند در منزل در سریع ترین زمان ممکن، کافی است با تلفن همراه خود یک ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما "داشته باشید. با این کار پرستاران سالمند،بیمار و کودک  فعال در بازار آنلاین "خدمت از ما" در نزدیک ترین محل برای نگهداری و پرستاری از سالمند با شما در ارتباط خواهند بود.

 

منبع: https://learning.unisg.ch/eportfolios/114/Elderly_nurse_at_home