جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

دلیل لرزش ماشین لباسشویی که همه باید بدانیم.11


تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان : یکی از لوازم خانگی که امروزه در هر خانه ای یافت می شود ماشین لباسشویی است.

با وجود لباسشویی دیگر جایی برای دستان ضمخت و گلایه های بانوان وجود ندارد. اما بسیار اتفاق می افتد که ماشین لباسشویی منزل ما دچار مشکلات فنی شده و آرامش را از ما سلب می کند.

در این جا می خواهیم با یکی از این مشکلات فنی آشنا شویم.

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در لباسشویی ها اتفاق می افتد مشکل سر و صدای زیاد و لرزش آن ها است.

در اینجا می خواهیم با ?? دلیل بروز سر و صدا و لرزش در لباسشویی ها آشنا شده و نحوه برطرف کردن بعضی موارد را معرفی کنیم.

صدای تِق تِق یا دینگ دینگ ضعیف

این صدا که به طور ناگهانی در هنگام کار کردن لباسشویی اتفاق می افتد در بسیاری از مواقع ناشی از صدای برخورد دکمه ها ، زیپ یا پول خرد موجود در جیب ها است.

در این موارد لازم نیست کار خاصی انجام دهید فقط در شستشوهای بعدی سعی کنید با دقت بیشتری جیب ها را گشته و اشیاء خارجی را از لباس ها خارج کنید.

لرزش و صدای ناشی از استفاده بیش از حد ظرفیت

هر ماشین لباسشویی ظرفیت خاصی دارد که بر روی آن بر حسب کیلوگرم نوشته شده است. به هیچ وجه نباید لباسشویی را بیش از حد ظرفیت آن پر نمود. مثلا بعضی از خانم ها از لباسشویی های کوچک یا معمولی برای شستن پتو ، روفرشی و غیره استفاده می کنند.

اگر چنین کرده اید و سر و صدای ناهنجار می شنوید دستگاه را خاموش کرده و از بار اضافی آن بکاهید.

خراب شدن بولبرینگ ها

گاهی موقع کار کردن صدای خشک ساییده شدن و آسیاب شدن را می شنویم وحتی لباسشویی به شدت می لرزد. در حالت خاموشی در ماشین لباسشویی را باز کرده و با دست تشت گردان داخل لباسشویی را بچرخانید. این کار را هم به تندی و هم به آهستگی انجام دهید . اگر صدای آزار دهنده غژ غژ شنیدید احتمالا بولبرینگ های ماشین لباسشویی تان خراب شده و باید تعویض شوند.

صدای تلق و تلوق بلند همراه با تکان های شدید ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی را تازه خریده اید و کاملا نو است این صداها می توانند ناشی از پیچ های نگه دارنده تشت باشند. در بسیاری از لباسشویی ها برای پرهیز از چرخش تشت گردان و  صدمه به آن در حین جابجایی ، آن ها را با دو یا چند پیچ از بیرون سفت می کنند. کافی است آچار موجود در لباسشویی را برداشته و راهنمای استفاده را بخوانید. به راحتی پیچ ها را خواهید یافت. این پیچ ها را باز کنید مشکل برطرف خواهد شد.

صدای وزوز به همراه بوی سوختگی کیت و سیم مسی و اتصالات

این مشکل می تواند ناشی از سوختگی یا نیم سوز شدن موتور باشد. در این وضعیت در اسرع وقت ماشین لباسشویی را خاموش کرده و با تعمیرکار تماس بگیرید.

سر و صدا و لرزش ماشین لباسشویی به خاطر تراز نبودن آن

این از جمله مواردی است که خودتان به راحتی می توانید آن را برطرف نمایید. برای اطمینان از تراز بودن یا نبودن دستگاه ، از یک تراز ساده استفاده کنید. اگر ماشین لباسشویی تراز نبود به راحتی با تنظیم پایه ها و به کمک تراز می توانید آن را تراز نمایید.

سایر علل

به طور کلی برای سرو صدای شدید و لرزش ماشین لباسشویی علل مختلفی وجود دارد که بسیاری از آن ها بدون باز کردن و بررسی دقیق توسط تعمیرکار ، قابل تشخیص نیستند.

از جمله این موارد می توان به پارگی تسمه ، خرابی پمپ تخلیه ، خرابی فنرهای لرزش گیر ، خرابی شفت ، خرابی فولی و … اشاره نمود.

توصیه می کنم در صورت بروز این موارد اگر فاقد ابزار فنی و مهارت لازم هستید کار را به افراد خبره بسپارید.

توجه : حامی ال جی تنها شرکت واقعی نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان است

منبع : نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اصفهان

مشاوره تلفنی | مشاوره تلفنی فردی چیست؟


مشاوره تلفنی | مشاوره تلفنی فردی چیست؟

 

همه انسان ها در طول زندگی خود دچار مشکلات و بحران هایی می شوند. این موضوع درباره انسان های قوی و با اراده نیز صادق است. به عبارت دیگر می توان همه افراد را محتاج کمک دیگران در طول زندگی دانست و کسی قادر نیست تا به تنهایی برابر مشکلات فائق آید. در چنین اوضاعی وجود یک روانشناس، امیدبخش افراد برای حل مشکل است. علاوه بر این مشاوره تلفنی باعث می شود تا جریان حل مشکل شما سریعتر طی شود. مشاوره فردی تلفنی نگرش عمیقی به شما نشان می دهد و مشکلات و بحران های پیش روی شما را حل می کند.

 

مشاوره فردی تلفنی چه کمکی می تواند به افراد بکند؟

مشاوره تلفنی در وهله اول ریشه و منبع مشکلات را شناسایی کرده و در صورت امکان زمینه نابودسازی آنها را فراهم می کند. همانند مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی هم اثربخشی داشته و در برخی مواد موثرتر نیز واقع می شود به این دلیل که مشاوران متعددی برای کمک به شما وجود دارند. مشاوره فردی به شما کمک می کند تا به تنهایی به جنگ با مشکلات نروید و از طریق شخصی که همراه شما است روش های اصولی حل مشکلات را اجرا کنید. مشاوره فردی همچنین شما را نسبت به راهی که می روید مطمئن می سازد و بدین شکل از بیراهه رفتن شما جلوگیری می کند.

 

مباحث مورد بررسی در مشاوره تلفنی فردی

مشکلات فردی که افراد با آنها سروکار دارند بسیار هستند و دامنه گسترده ای دارند. مشاوره تلفنی به شما کمک می کند تا درگیری های ذهنی خود را بیان کرده و روش مقابله با آن را بیاموزید. بعضی از اصلی ترین مشکلات فردی که در مشاوره تلفنی به آنها پرداخته می شود در زیر ذکر شده اند.

 

مشاوره تلفنی افسردگی

افسردگی نوعی اختلال روانی است که طی آن شخص احساس بی ارزشی، ناامیدی و غم و اندوه دارد. چنانچه اکنون نسبت به کارهایی که در گذشته علاقه  داشته اید، علاقه ای ندارید، می بایست با یک روانشناس این مشکل را مطرح کنید. افراد زیادی هستند که به افسردگی مبتلا هستند که البته این مشکل نیز حل شدنی است. افسردگی انواع مختلفی دارد مثل افسردگی بعد از زایمان، افسردگی پس از ترک کار، افسردگی پس از ترک سیگار و... مشاوره تلفنی در این راه به شما کمک می کند تا ریشه این افسردگی را پیدا کرده و راه حل های اصولی برای درمان آن را به کار ببندید.

 

مشاوره تلفنی اضطراب

استرس نوع دیگری از مشکلات روانی است که همه افراد در طول زندگی خود حداقل چند بار آن را تجربه می کنند. استرس تا حدی می تواند به عنوان زمینه ساز رشد افراد تلقی گردد اما زمانی که این استرس و اضطراب مکررا وجود داشته باشد، دیگر به عنوان یک مشکل در نظر گرفته می شود. اول باید ریشه این استرس را جست و جو کرد. در مشاوره تلفنی می توانید نگرانی، ترس و دلهره خود را برطرف کنید. علاوه بر اینکه روش های مقابله با استرس نیز به شما یاد داده می شود.

 

مشاوره تلفنی وسواس فکری

اشخاصی که با این بیماری درگیر هستند، بیش از حد به تمیزی و نظافت می پردازند. آنها همیشه فکر می کنند که افراد در مورد آنها سخن می گویند و در مورد همراه شدن کارهایشان با نظم و انضباط همیشه نگران هستند. افراد وسواسی همیشه یک چیز را چند بار کنترل می کنند تا نقصی نداشته باشد. وسواس بسیار محدودکننده است و به همین خاطر بر زندگی افراد تاثیرات فراوانی می گذارد. این وسواس ممکن است به قیمت از دست رفتن موقعیت شغلی و تحصیلی و... او تمام شود. این مشکل نیز از طریق ریشه یابی توسط مشاوره تلفنی قابل حل و درمان می باشد.

 

مشاوره تلفنی مشکلات تغذیه

عدم وجود رضایت کافی از تناسب بدن، تبلیغات رسانه ها در مورد اندام زیبا و مواردی از این قبیل مشکلات عدیده ای مانند بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی را در دختران و پسران به وجود می آورد. این مشکل هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روانی بر افراد درگیر اثرگذار است. در پرخوری عصبی شخص مبتلا غذای زیادی می خورد و بلافاصله با انجام روش هایی مانند داروهای مسهل سعی در دفع زودهنگام غذا دارد. این کار بدن او را با کم آبی مواجه می کند. اما در طرف مقابل یعنی بی اشتهایی عصبی، شخص درگیر مدت زیادی را غذا نمی خورد و همین باعث لاغری بیش از اندازه و در برخی مواد مرگ می شود. این مشکلات نشات گرفته از درگیری های روانی افراد هستند به همین خاطر مشاوره تلفنی قادر است تا این مشکل را از طریق اصلاح دیدگاه های نادرست و آگاه سازی اطرافیان شخص بیمار در مورد چگونه برخورد با مشکل او، درمان کند.

 

مشاوره تلفنی مشکلات شخصیتی

همه انسان ها شخصیت منحصر به فردی دارند که در این بین شخصیت برخی از آنها ناهنجار است و ممکن است برای خود و اطرافیانش مشکل ساز شود. این اختلالات مانند شخصیت مرزی، ضد اجتماع، خودشیفتگی، اسکیزوئید و... هستند که می بایست آنها را در صورت مشاهده در اطرافیان برای حل مشکل به جد پیگیری کرد. این اختلالات حتما لازم است از طریق یک مشاور درمان شوند چرا که افراد به تنهایی موفق به انجام این کار نمی شوند. اگر در پیرامون خود افرادی را می شناسید که به این بیماری مبتلا هستند و از طرفی نمی دانید که چگونه باید با او برخورد کرد، مشاوران تلفنی راه چگونگی انجام این کار و یا ازدواج با اینگونه افراد را به شما نشان می دهد.

 

مشاوره تلفنی مشکلات احساسی و عاطفی

شکست در یک رابطه عاطفی و مشکلات ناشی از آن، مشکلات دیگری نظیر افسردگی، تنهایی، ازدواج ناموفق و... را به وجود می آورد. مشکلات عاطفی  به سبب عوامل زیادی مانند دوران کودکی، عوامل محیطی به وجود می آیند. اگر همواره نسبت به روابط خود و به یک شکل شکست می خورید، به دنبال یک مشاور معتمد باشید. مشاوره فردی بر حل این مشکل جوانب متعددی را مورد سنجش قرار می دهد و شیوه های موثر در حل این مشکل را به شما آموزش می دهد.

 

مزیت مشاوره تلفنی

مواردی چون پیدا کردن روانشناس باتجربه، متخصص و معتمد، صرف هزینه و زمان زیاد، مشکلات رفت و آمد و ترافیک از عواملی هستند که انسان را از مراجعه به روانشناس منصرف می کند. به همین خاطر مشاوره تلفنی بسیار مفید و سودمند واقع خواهد شد. این قابلیت وجود دارد که در هر کجا و در هر زمان تنها با برقراری یک تماس تلفنی مشکل خود را مطرح و حل کنید. این نوع مشاوره هزینه رفت و آمدی نداشته و برای افرادی هم مناسب است که در مواجه با روانشناس خجالت زده می شوند. تنها کافی است تلفن را برداشته و با یک متخصص، مشکل خود را در میان بگذارید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان و مشاورین تلفنی گپچه با ما در تماس باشید.

 

منبع: مرکز مشاوره آنلاین گپچه

 

قیمت امروز خودرو


اگر می خواهیم خودرویی بخریم ، دانستن مشخصات فنی خودرو موردنظر نیز مهم است. اول ، به تصمیم گیری های خاص ما کمک می کند. بدون شک ، دانستن مشخصات موتور خودرو ، کارایی ، ویژگی ها و شرایط ایمنی آن می تواند ما را به هدف خود برساند. از این طریق می توانیم براساس منافع و علایق خود تصمیم گیری کنیم. همچنین ، اگر بخواهیم خودروی دست دوم بخریم ، از عملکرد و مشخصات دقیق خودرو اطلاع خواهیم داشت ، می دانیم چه انتظاری از خودرو داریم.

قیمت روز خودرو

همین اطلاعات در مورد قیمت و مشخصات نیز تخمین کلی از ارزش خرید خودرو را در اختیار ما قرار می دهد. خواه مایل به پرداخت هزینه خودرویی با مشخصات مشخص باشیم یا کنترل های بیشتری را ترجیح می دهیم. در این موارد ، دستیابی به سیستمی با اطلاعات و پیام های دقیق بسیار کارآمد است.

 
قیمت ماشین صفر

در این روزها که بازار خودرو در شرایط آشفته و غیرقابل اعتماد است ، خرید و فروش خودرو به یک کار دشوار و حساس تبدیل شده است. به طوری که دانستن قیمت دقیق صفر خودرو نیز جای نگرانی دارد. زیرا قیمت ها هر روز یا حتی چند بار در روز تغییر می کنند. بنابراین لازم است هنگام خرید و فروش از قیمت لحظه ای خودرو مطلع شوید. اما این اطلاعات را نمی توان از هیچ منبع و منبعی بدست آورد.

 

قیمت روز خودرو

متأسفانه دلالان و دلالان عرصه را برای جولان مناسب دانسته و به راحتی هموطنان خود را فریب می دهند. بنابراین ، قیمت باید با استفاده از یک مرجع قابل اعتماد و قابل اعتماد تعیین شود. در این موارد می توان از گزینه قیمت خودرو دیوار استفاده کرد. این سیستم به روزرسانی قیمت خودروهای صفر روزانه و گاه در هر برهه از زمان به راهی برای گشودن شرایط دشوار فعلی تبدیل شده و راه سودآوری دلالان را مسدود کرده است.

 
قیمت خودروهای دست دوم

در برخی موارد ما نیز باید به قیمت اتومبیل دست دوم خود بپردازیم یا اینکه یک ماشین دست دوم را انتخاب کرده ایم. حدس زده می شود که اگر خودروهای با قیمت صفر ثابت و واضح نباشند و بازار آنها گیج و بی نظم باشد ، وضعیت قیمت خودروهای دست دوم چگونه خواهد بود.

 

در حقیقت ، این روزها خرید یا فروش خودروی دست دوم کافی نیست. باید درست ، اصولی و باورپذیر باشد. بدون توجه کافی ، می توانیم میلیون ها تومان ارزانتر یا گرانتر یک ماشین را بفروشیم و متحمل ضررهای جبران ناپذیری شویم. از این رو ، در این شرایط استفاده از یک منبع معتبر ضروری به نظر می رسد.

 

برای محاسبه قیمت اتومبیل دست دوم ، دیوار امکانات و خدمات آنلاین ارائه می دهد که می تواند حل کننده مشکلات باشد. این سیستم قیمت اتومبیل های دست دوم را دقیقاً با توجه به مدل ، سال ساخت ، عملکرد و وضعیت سلامتی آنها محاسبه کرده و آنها را در دسترس درخواست کننده قرار می دهد.

منبع : قیمت امروز خودرو

سفارش کنترل کولر گازی

سفارش کنترل کولر گازی

 

نحوه تغییر درجه کولر از فارنهایت به سنگراد

در برخی از مارک های خارجی تهویه مطبوع ، دما در دو مقیاس سنگراد و فارنهایت نشان داده شده است. دما در فارنهایت بالاتر از سانتیگراد است. نحوه تغییر درجه یا دمای کولر از Fahrenheit به Sangrad یا Blacks در مدل های مختلف ممکن است متفاوت باشد. بهترین راه مراجعه به دفترچه راهنمای محصول است. تنها روشی که در استفاده های گاه به گاه کار نمی کند این است که وقتی کولر خاموش یا خاموش است ، دکمه حالت کامل و پیکان رو به پایین یا دکمه پایین آوردن دما را فشار می دهد. این درجه از فارنهایت را به سانگراد تغییر می دهد

فعال سازی حالت سلامتی تأثیر زیادی در خنک سازی و گرم شدن کولر ندارد و مصرف انرژی (برق) دستگاه را به میزان کافی افزایش می دهد. توجه داشته باشید که اگر دمای پانل خارجی کمتر از 4 درجه باشد ، پمپاژ اکسیژن به طور خودکار متوقف می شود و به دلیل باز شدن پمپ ، سلامتی شما یونیزه می شود.

سلامت دکمه در کولر

اکنون در برخی از مدل های کولر گازی ، توانایی جدیدی به نام حالت بهداشتی یا بهداشتی مناسب است. در این موارد ، با فشار دادن دکمه سلامتی در کولر ، که به صورت برگی طراحی شده است ، فن آوری پمپاژ اکسیژن یا یونیزاسیون برای ساختن مولکول های اکسیژن فعال می شود. قابلیت داده شده در این نوع کولرها باعث می شود که مولکول های اکسیژن یونیزه بار منفی گرفته و به داخل اتاق پمپ شوند. در این حالت ، هوای تازه و تازه در اتاق تحریک می شود ، که می تواند باکتری ها را از بین ببرد و هوا را ضد عفونی کند و همچنین می تواند به گرد و غبار سریع تر کمک کند.

دکمه تمیز روی کولر

دکمه تمیز روی کولر را می توان به عنوان مارک هایی مانند سامسونگ ، کریر ، خاکستری و ... مشاهده کرد. این دکمه با کلمات clean، auto-clean یا self-clean و سیم پیچ خشک روی کنترل از راه دور مشخص شده است. با فشار دادن آن ، کولر گازی رطوبت صفحه داخلی را گرفته و خشک می کند و بوی نامطبوع را از بین می برد. این دستور در حالت فن کم به مدت 15 تا 30 دقیقه اجرا می شود و سپس کولر خاموش می شود. شما باید این دکمه را در حالت خشک یا خنک انتخاب کنید و در حالت های دیگر کار کنید. برخی از راه دور ها لازم است که آن را به مدت 3 ثانیه نگه دارید.

 

دکمه Ifeel روی کولر

در بعضی از مارک های تهویه مطبوع مانند خاکستری ، یک حسگر برای کنترل دمای محیط در داخل کنترل از راه دور قرار داده شده است. در این مدل ها دکمه ای به نام ifeel یا من روی صفحه کنترل از راه دور کولر گازی احساس یا احساس می کنم که در صورت فشار دادن کولر گازی قابل تنظیم است. پس از فعال سازی این قابلیت ، حسگر از راه دور محیط باعث تشخیص می شود و برد تهویه مطبوع دستور مربوطه را می فرستد. اگر دستگاه شما به طور خودکار در دمای اتاق شما باشد ، در صورت تشخیص تنظیم می شود. توصیه می شود هنگام انجام این کار کنترل از راه دور را کنترل کنید ، در صورت مجبور کردن آن را در نزدیکی خود رها کنید و از قرار دادن کنترل از راه دور در اجسام سرد یا گرم خودداری کنید.

 

 

توجه: در بعضی از مارک ها مانند کولر یا کولر ، دکمه xFan یا x-Fan دقیقاً عملکرد دکمه تمیز را انجام می دهد و فقط در حالت خشک و خنک است ، حتی اگر فن داخل دستگاه باشد ، حتی اگر چرخانده باشد خاموش ، به مدت 10 تا 15 دقیقه. قرار دادن در حالت کار

https://www.control-cooler.com/

 

میانبر دکمه ای در کولر گازی

در بعضی از کنترل کننده های کولر گازی دکمه ای به نام Short Cut یا My Mode وجود دارد که تنظیمات پنج حالته دیگری است که دما و سرعت فن را ذخیره می کند. برای انجام این کار ، دکمه Cooler یا حالت من را برای ذخیره تنظیمات به مدت 3 ثانیه نگه دارید. اکنون هر بار که این دکمه را فشار می دهید ، کولر گازی با تنظیمات ذخیره شده مورد نظر شما تنظیم می شود.

.