جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

جاودان با عشق

دوربین سری پانو ویو هایک ویژن با ال ای دی دید در شب


دوربین سری پانو ویو هایک ویژن با ال ای دی دید در شب

دوربین سری پانو ویو نمایندگی هایک ویژن  با ال ای دی دید در شب EXIR ، قابیت تصویر برداری برای کاربرد های مختلف را دارد.

شرکت هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده پیشرو و مبتکر تکنولوژی های هوشمند و مدرن ، دوربین EXIR پانو ویو خود را با چهار لنز مجزا با قابلیت ارائه تصاویر با کیفیت از تمام زوایای مختلف به بازار ارائه کرد.

دوربین پانو ویو هایک ویژن مدل DS2CD6D24/ 6D54 از چهار لنز مجزا در 4 طرف تشکیل شده است که توسط موتور درایو نور دهی هوشمند در آنها انجام می شود. قابلیت تنظیم جهت دید دوربین ها در سه محور برای کاربران وجود دارد.  محور عمودی بین منفی 180 درجه تا مثبت 180 درجه، محور عمودی بین صفر تا 135 درجه و محور چرخشی بین صفر تا 355 درجه در این دوربین ها توسط کاربر قابل تنظیم و دسترسی می باشد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا از دوربین PanoVu EXIR هایک ویژن برای مدیریت و کنترل چند سناریو استفاده کند. به علاوه امکان ارائه یک تصویر 360 درجه با استفاده از تصاویر 4 دوربین پانو ویو وجود دارد.

 اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید به این نکته توجه کنید که برندهای مختلف با قیمت های متفاوت و قابلیت های مشخصی از دوربین مداربسته در بازار ایران وجود دارد. بهترین قیمت دوربین مداربسته  را می توانید در وبسایت شرکت مهر تجارت نمایندگی رسمی برند های تی وی تی و هایک ویژن مشاهده کنید و از خدمات فنی پس از فروش این شرکت نیز بهره مند شوید.

دوربین پانو ویو EXIR هایک ویژن مجهز به تکنولوژی مدرن LED دید در شب از نوع EXIR می باشد. پروژکتور مادون قرمز به صورت یک پنجره مستطیلی شکل در کنار لنز دوربین تعبیه شده است و با تاباندن اشعه مادون قرمز به صورت مستطیلی شکل علاوه بر کاهش قابل ملاحظه اعوجاح ناشی از اشعه IR، پوشش مناسبی را برای تصویر برداری دوربین فراهم می کند. این دوربین پانوویو هایک ویژن مجهز به 4 ال ای دی مجزا مادون قرمز در 4 طرف است و لذا امکان تصویر برداری بصورت 360 درجه در شب برای سناریو های مختلف را فراهم می کند.

ویژگی های دوربین سری پانو ویو هایک ویژن با ال ای دی دید در شب

سایر ویژگی های دوربین عبارتند از:

  • برد ال ای دی دید در شب هوشمند برابر 50 متر.
  • فاصله کانونی هر دوربین 2.8 -12 میلیمتر.
  • پشتیبانی از فرمت فشرده سازی هوشمند H.265+
  • سازگار با نرم افزار IVMS-4200، مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه 8 و بالاتر ، مرورگر کروم 31-44 و مرورگر فایرفاکس 30.0-51
  • پشتیبانی از استاندارد IP67 و IK10

این دوربین یک انتخاب مناسب برای پروژه های متعددی از جمله تقاطع ها ، میادین مهم شهر، فرودگاه ها، بنادر ، نیروگاه ها ، راه آهن و مواردی شبیه به این می باشد. یکی از ویژگی های مهم دوربین PanoVU EXIR هایک ویژن به این صورت است که هم منوی دوربین کاملا ساده و کاربر پسند می باشد و از سوی دیگر نصب و راه اندازی دوربین نیز سهل و آسان می باشد و هزینه چندانی را به مشتری متحمل نمی کند.

همچنین اگر نیاز به دریافت خدمات فنی  نصب دوربین مداربسته  دارید می توانید با کارشناسان شرکت مهر تجارت تماس بگیرید تا در اسرع وقت به شما مشاوره های دقیق در خصوص نحوه نصب دوربین مداربسته در محل های مختلف را توضیح دهند.

پیتر گووان مدیر بخش فروش و بازار یابی هایک ویژن اروپا در این باره اظهار نظر کرد و گفت : سیاست ما در هایک ویژن در این حوزه تولید محصولی با حداکثر انعطاف پذیری برای تکنیسین های نصب دوربین مدار بسته می باشد. دوربین جدید PanoVu هایک ویژن علاوه بر ارائه تصاویر با کیفیت در جهت های مختلف ، بهترین انتخاب برای اجرای پروژه هایی است که در آنها نیاز به مدیریت و کنترل چند سناریو مختلف با یکدیگر وجود دارد.

 

آموزش فتوشاپ ساخت میم


امروزه که میم ها خیلی باب شده اند افراد زیادی به دنبال ساخت این میم ها هستند . به همین منظور در ادامه این مطلب نحوه ایجاد میم را برای شما آموزش خواهیم داد. این آموزش فتوشاپ ساخت میم را برای شما بسیار ساده کرده است.

 

برای آموزش سریع فتوشاپ شما می توانید یک دسته سازنده آب پیدا کنید ، از جمله عملکرد صریح در Photoshop Elements ، اما اگر از خود Photoshop استفاده کنید می توانید کنترل بیشتری داشته باشید. این آموزش به شما نشان می دهد که چطور می توانید کامپیوتر خود را به یک کارخانه الگوهای رفتاری با استفاده از بیش از Photoshop CC (البته ذهن خلاق خود) تبدیل کنید.

01. سندی ایجاد کنید

در ابتدای یادگیری فتوشاپ قبل از باز کردن فتوشاپ ، باید پلتفرم اجتماعی مورد علاقه خود را در مورد قالب و ابعاد مورد نظر بررسی کنید. برای این آموزش من با اندازه بوم 1080px 1080px شروع می کنم ، که تصویر مربع استاندارد است که در Instagram استفاده می شود. من همچنین از artboard برای ایجاد انواع الگوها استفاده خواهم کرد ، بنابراین مطمئن شوید که آنها در پنجره سند جدید فعال هستند.

 

02. یک تصویر را انتخاب کنید

در این قسمت از دوره مقدماتی فتوشاپ موفقیت مم اغلب بر اساس قدرت تصویر استوار است و معمولاً برای جلب توجه به شوخ طبعی متکی است. روش های زیادی برای درج تصویر در یک سند فتوشاپ وجود دارد. یک گزینه باز کردن تصویر در برنامه ، انتخاب ، کپی و جایگذاری آن روی بوم دیگر است. متناوباً می توانید تصویر را مستقیماً در یک پرونده وارد کرده یا از Find Finder کشیده و رها کنید. می توانید اندازه تصویر روی بوم خود را با استفاده از ابزار Transform ، در بخش Edit> Transform یا با استفاده از میانبر Cmd + T ، گوشه یا لبه های قاب را بکشید. نگه داشتن کلید Shift نسبت ها را حفظ کرده و تحریف محتوای شما را متوقف می کند. با استفاده از یک تابش خیره کننده خارجی می توانید یک خط در لبه تصویر اضافه کنید و آن را روی ترکیب عادی ، فاصله 15 پیکسل و دامنه 1? تنظیم کنید. اگر می خواهید بخشی از تصویر را برش دهید ، از یکی از ابزارهای سایبان برای انتخاب مناطق ناخواسته در تصویر استفاده کنید ، سپس آنها را کاملا پاک کنید یا یک ماسک ایجاد کنید و انتخاب را به رنگ سیاه پر کنید. اگر تصویر شما یک شی هوشمند است ، می توانید با دوبار کلیک بر روی تصویر لایه ، تصویر را به راحتی در یک قاب منتقل کرده و به تصویر دیگری منتقل کنید.

 

03. زمینه ایجاد کنید

برای آموزش ساده فتوشاپ هیچ میمی بدون پس زمینه مشخص برای قاب کردن تصویر و تبدیل محتوای شما به پاپ کامل نخواهد شد. با استفاده از میانبر Cmd + Shift + N یک لایه جدید ایجاد کنید ، آن را به پایین لایه ها بکشید و به Edit> Fill بروید. در منوی کشویی چندین گزینه به شما ارائه می شود. یک الگوی انتخاب کنید و یک الگوی سفارشی برای استفاده انتخاب کنید. اگر اولین بار است که از الگوها استفاده می کنید ، لیست پیشنهادی ممکن است کاملاً محدود باشد ، بنابراین روی نماد گوشه بالا سمت راست کلیک کرده و بسته هایی را از لیست اضافه کنید. اگر الگوها مورد پسند شما نیست ، استفاده از رنگ تخت می تواند به همان خوبی کار کند. غرایز طراحی شما ممکن است فریاد بزند شما باید رنگی را انتخاب کنید که مکمل تصویر باشد ، اما الگوهای رفتاری از قوانین عادی پیروی نمی کنند و می توانند از رنگ های تعطیل و متناقضی بهره مند شوند که ممکن است مورد توجه قرار گیرند و از آزمایش شدید همانند سایر طرح ها رنج نبرند. یک لایه جدید ایجاد کنید و از ابزار Paint Bucket یا Gradient برای پر کردن رنگ آن استفاده کنید. حتی می توانید با افزودن یک لایه رنگی به الگو در پنجره Layer Style ، این دو ایده را با هم مخلوط کنید.

04. Add Text Ultimately:

creating a meme is nothing more than a drive for content. Next to the image, the text will be large and unobtrusive brash, sacrificing for impact. Use the text editor to write the table on your canvas. Keep captions large and small, looking for leaders, as well as large statements and small information below. Choose special hazard text that will appear against the path, such as Impact or Tungsten. Although it may sound time consuming, adding a drop drop is a great way to highlight text. Double click the text key to open the Layer Style window and add a drop drop. I used 100% black on an 8px lens, created a strong, clear image.

 05. Duplicate Artboards :

The beauty of using a silhouette is that it can be retrieved with a new design, whereas the frame will help you to create faster and explore different angles. Click on the Artboard layer in the tab, then click one of the icons added to the canvas to add a new table (or hold Alt and drag the existing image across). Can try different experiments in different colors, without getting rid of your original style. Try saving your file as an .psd file, which means you can go back and continue editing it. Then save as jpg and download.

مهندسان ایرانی پیشرو در زمینه کیف پول دیجیتال


 

مدیرعامل موسسه برگ زیتون از ارائه نخستین ارز دیجیتال ایرانی با پشتوانه سه بیمه ایران، البرز و رازی خبر داد و گفت: عرضه خصوصی این رمز ارز ایرانی از فردا به مدت ده روز آغاز می شود.

عباس جم مدیرعامل موسسه برگ زیتون در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازی نخستین کیف رمز پایه ایرانی با قابلیت اتصال به فضای بین الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاری مناسب و بی تدبیری طی این مدت فرصت بهره مندی ایرانیان از فضای ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد کشور ایران تحولی را رقم بزند، باید به بازار بین المللی در بازار ارز دیجیتال بپیوندد.

 

وی با بیان اینکه آماده ایم که آینده ای خوبی در زمینه ارز رمز در کشور را رقم بزنیم، افزود: برای عبور از تحریم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نیاز است که نخستین آن "فناوری بلاک چین بومی" و مهترین موضوعی که اگر بخواهیم یک توکن در کشور داشته باشیم.

 

بنابه گفته مدیرعامل شرکت برگ زیتون، مجموعه های مختلف در کشور با هزینه های زیاد روی شبکه های خارجی از جمله اتریوم توکن منتشر کردند و بعد روی شبکه های دیگر اما به دلیل چند برابر شدن کارمزد شبکه موفق به ادامه کار نشدند و موجب هدر رفتن سرمایه هایشان شد.

 

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم به شبکه بلاکچین جهانی بپیوندیم در ابتدا باید یک بلاکچین بومی داشته باشیم لذا در کشور های همجوار شرکت برگ زیتون توانست پلتفرم گرافین را بومی سازی کرده و سورس آن هم به رایگان در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می دهد.

 

جم کارکرد های کیف پول ایرانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسیاری از کیف های پول در ایران اکنون بسته شده است و به همین خاطر بسیاری از سرمایه ها از کشور رفت ، بنابراین باید حتما کیف پول رمز پایه ایرانی داشته باشیم، تا قابلیت تعیین آدرس های بین المللی را داشته باشد.

 

مدیرعامل شرکت برگ زیتون با تاکید بر اینکه نخستین کیف رمز پایه ایرانی با قابلیت اتصال به شبکه های بین الملل را با بسیاری از مشکلات که وجود داشت راه اندازی کردیم، بیان کرد: جمعیت قابل توجهی در زمینه رمز ارزها فعالیت دارند اما به دلیل نبود صرافی موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امکان پذیر نبود بنابراین "صرافی برخط رمز پایه" دیگر خدمتی بود که توسط این شرکت راه اندازی شده است.

این کارآفرین در حوزه دیجیتال ادامه داد: صرافی بین المللی را در کشور استونی راه اندازی کرده ایم لذا با افتخار در صرافی بین المللی سریکس ?? به چهار کشور آمریکا، کانادا، انگلیس و رژیم صهیونیستی سرویس نمی دهیم.

 

جم از ارائه رمز ارز ایرانی bzb «نخستین ارز دیجیتال ایرانی» با پشتوانه سه بیمه ایران، البرز و رازی خبر داد و گفت: ابتدای سال ??  برای ارز bze توکن ارائه کردیم که در ? صرافی بزرگ دنیا این توکن پذیرفته شده است لذا از فردا همزمان با میلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توکن bzb عرضه خصوصی در سایت https://zarnetwork.com آغاز می شود و هرکدام به قیمت ?? میلیون تومان است.

 

مدیرعامل شرکت برگ زیتون معتقد است که در آینده صادرات و واردات از طریق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد:  در ?? بهمن سال گذشته توکن bze را به مبلغ ?? ریال عرصه کردیم و طی مدت ? ماه قیمت آن به ?? تومان رسیده است؛ مرام نامه شبکه زر در زر نتورک قابل دسترسی است.

 

دکتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی براینکه چه اطمینانی وجود دارد که این رمز ارز همانند دیگر ارز های دیجیتال ایرانی با شکست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهای قبلی نقد شوندگی بسیار سختی داشتند اما bze را به تتر می توانید تبدیل کنید و اینکه این رمز ارز با پشتوانه بیمه همراه است.

 

این کارآفرین حوزه دیجیتال در پایان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز های دیجیتالی تاکید کرد: برای ورود کشورمان به این حوزه در جهت دور زدن تحریم ها یک همت مضاعف می طلبد که باید همه با هم دست به دست دهیم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در این حوزه فعالیت کنیم.

 

مهندسان ایرانی پیشرو در زمینه کیف پول دیجیتال

 

حسین جرئتی، رئیس هیئت مدیره هلدینگ رستاک نیز در ابتدای این جلسه با اشاره به راه اندازی نخستین بلاک چین ایرانی توسط موسسه برگ زیتون در ایران بیان کرد: با تلاش مهندسان ایرانی امنیت رمز ارزها و کیف پول امن نرم افزاری و سخت افزاری ایرانی ایجاد شده است، شایان ذکر استدر دنیا کیف پول های نرم افزاری رمز ارز که پیام رسان داشته باشد تعداد کمی داریم اما شبکه زر این کار را انجام داده است.

 

رئیس هیئت مدیره هلدینگ رستاک افزود: کیف پول نرم افزاری یک محیط امن برای ذخیره و انتقال رمز ارز است که با سیستم عامل های اندروید و ios بر روی تلفن های همراه کار میکند،ایشان همچنین اضافه کردند ممکن است ارزها در کیف های نرم افزاری رمز ارز دچار مشکل شود اما در کیف پول سخت افزاری امنیت بسیار بالائی وجود دارد.

 

این کارآفرین نمونه عرصه دیجیتال با تشریح امکانات کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری ایرانی ، تاکید کرد: در کیف پول های ما مولتی ساین بودن جز امکانات مهم است که امکان دسترسی ? نفر یا چند نفر در کیف پول وجود دارد و چند نفر با هم میتوانند با خیالی آسوده یک سرمایه را در یک کیف پول ذخیره کنند و دسترسی به آن نیازمند داشتن همزمان تمام رمزهای همه افراد است درست مانند حساب های بانکی دو یا چند امضا و هر کدام رمز خودشان را دارند ، وی افزود در کیف پول های سخت افزاری ایرانی قابلیت otp پیاده سازی شده است ، بدین صورت که پس از پیکربندی کیف پول آن را به یک شماره تلفن همراه متصل مینمائید و کاربر پس از ورود رمز یک رمز یکبار مصرف از طریق پیامک بر روی گوشی تلفن همراه خود دریافت میکند و با وارد کردن آن به کیف پول وارد و به ارزهای ذخیره شده در آن دسترسی خواهد داشت که این موضوع فقط در کیف پول رمز پایه سخت افزاری ایرانی جهت به حداکثر رساندن امنیت سرمایه ها پیاده سازی شده است درست همانند رمز پویای سیستم بانکی کشور.

 

به گفته حسین جرئتی مدیرعامل هلدینگ رستاک ، نخستین سامانه تجارت جهانی با رمز ارز به ?? زبان دنیا توسط هلدینگ رستاک ایجاد شده که در شرایط تحریم اقدام خوبی به شمار می رود و برگشت هزینه کالا و محصولات در صادرات خارجی با این سامانه حل می شود.

 

وی در پایان تصریح کرد: از نخستین باشگاه رمزپایه کشور به زودی رونمایی می شود و در این باشگاه بدون نیاز به سخت افزارهای گران قیمت و برق زیاد ارز دیجیتال را مردم می توانند استخراج کنند.